Η Athens Voice στο Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Μάχη των Καρανικόλα - Κακαβά
Με το Ford Fiesta του Car Center για την κορυφή της κατηγορίας Rally 3
Ράλλυ Ακρόπολις 2023 - Μέρα 2η: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στη γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.
Πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις, σε δήλωσή του ο Νώντας Καρανικόλας είχε τονίσει ότι με δεδομένο ότι θα οδηγεί ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο με τα πληρώματα της υποστηρικτικής κατηγορίας Junior WRC, μόνο θετικό γεγονός μπορεί να είναι, μια και πέρα από συγκρίσεις σε θέματα επιδόσεων, είναι και μία επιπλέον πρόκληση για διάκριση.
Δεν χρειάστηκε λοιπόν παρά μόνο μία πλήρης ημέρα αγώνα για να αποδειχθεί αυτή η προσέγγιση του οδηγού του Car Center.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς λοιπόν με το νέο Ford Fiesta Rally 3 κινήθηκαν ανταγωνιστικά στο σύνολο των 4 Ειδικών Διαδρομών (η μία ακυρώθηκε για θέματα ασφαλείας) και δεν δημιούργησαν απλά ένα άνετο «μαξιλάρι» διαφοράς στην κατάταξη μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών της κατηγορίας, αλλά φλέρταραν διαρκώς με το βάθρο της γενικής κατάταξης της κατηγορίας Rally 3.
Όμως οι αγώνες έχουν τα «επάνω και τα κάτω», και στο πλήρωμα του Car Center το «κάτω» ήρθε στο τελευταίο 1/3 της Ε.Δ. Ελάτεια όταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό εμπρός αριστερά, ανέκοψε τον ρυθμό του Νώντα, αναγκάζοντάς τον να οδηγεί συντηρητικά στα τελευταία κατηφορικά χιλιόμετρα της Ειδικής προκειμένου να προφυλάξει το αυτοκίνητο από μεγαλύτερη βλάβη.
Κάπως έτσι, οι Νώντας και Γιώργος έφεραν το Ford Fiesta Rally 3 του Car Center στο Service Park της Λαμίας, όπου εκεί ανέλαβαν δράση οι μηχανικοί της M-Sport που έχουν την ευθύνη της συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης του αυτοκινήτου.
Το πρόγραμμα του αγώνα συνεχίζεται με τις 6 Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου, που αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να κρίνουν σημαντικά την εξέλιξη του αγώνα.
Τη συμμετοχή #53 των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά υποστηρίζουν, ως Μεγάλος Χορηγός το CAR CENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ - Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STORE YOUR CAR (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE media group.
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:
«Θα μπορούσα να πω ότι η σημερινή μας επίδοση ήταν μία ευχάριστη έκπληξη μια και διαπιστώσαμε στην πράξη πόσο ανταγωνιστικοί ήμασταν. Προσωπικά οδήγησα με στόχο να έχω ένα ενιαίο ρυθμό στην οδήγησή μου. Δυστυχώς η απουσία του ρυθμού που ήθελα στην Ε.Δ. Πίσια, αλλά και η ακύρωση του δεύτερου περάσματος στην Ε.Δ. Λουτράκι, μου στέρησαν αυτό το παραπάνω που είδα ότι θα μπορούσα να προσθέσω στο σύνολο της επίδοσής μας στην πρώτη ουσιαστικά αγωνιστική ημέρα του αγώνα. Θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο και τις επόμενες δύο ημέρες.»
Ο Γιώργος Κακαβάς είπε:
«Ήταν μία γεμάτη ημέρα με απαιτητικές Ειδικές Διαδρομές αλλά εμείς δεν επηρεαστήκαμε σε επίπεδο επιδόσεων. Βασικά μας κούρασε, όπως και τα υπόλοιπα πληρώματα η μεγάλη απλή διαδρομή, κάτι που σε βγάζει εκτός ρυθμού. Θετικό και το γεγονός ότι παρά το κλαταρισμένο ελαστικό έχουμε διατηρήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία Rally3 μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών.»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.