Αυτοκινηση

Η Athens Voice στο Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Μάχη των Καρανικόλα - Κακαβά

Με το Ford Fiesta του Car Center για την κορυφή της κατηγορίας Rally 3

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στην γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.
© Ηλίας Παππάς, acropolisrally.gr, Θ.Κ.Ε.

Ράλλυ Ακρόπολις 2023 - Μέρα 2η: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στη γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.

Πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις, σε δήλωσή του ο Νώντας Καρανικόλας είχε τονίσει ότι με δεδομένο ότι θα οδηγεί ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο με τα πληρώματα της υποστηρικτικής κατηγορίας Junior WRC, μόνο θετικό γεγονός μπορεί να είναι, μια και πέρα από συγκρίσεις σε θέματα επιδόσεων, είναι και μία επιπλέον πρόκληση για διάκριση.

Δεν χρειάστηκε λοιπόν παρά μόνο μία πλήρης ημέρα αγώνα για να αποδειχθεί αυτή η προσέγγιση του οδηγού του Car Center.

Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς λοιπόν με το νέο Ford Fiesta Rally 3 κινήθηκαν ανταγωνιστικά στο σύνολο των 4 Ειδικών Διαδρομών (η μία ακυρώθηκε για θέματα ασφαλείας) και δεν δημιούργησαν απλά ένα άνετο «μαξιλάρι» διαφοράς στην κατάταξη μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών της κατηγορίας, αλλά φλέρταραν διαρκώς με το βάθρο της γενικής κατάταξης της κατηγορίας Rally 3.

Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στην γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.
© Ηλίας Παππάς, acropolisrally.gr, Θ.Κ.Ε.

Όμως οι αγώνες έχουν τα «επάνω και τα κάτω», και στο πλήρωμα του Car Center το «κάτω» ήρθε στο τελευταίο 1/3 της Ε.Δ. Ελάτεια όταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό εμπρός αριστερά, ανέκοψε τον ρυθμό του Νώντα, αναγκάζοντάς τον να οδηγεί συντηρητικά στα τελευταία κατηφορικά χιλιόμετρα της Ειδικής προκειμένου να προφυλάξει το αυτοκίνητο από μεγαλύτερη βλάβη.

Κάπως έτσι, οι Νώντας και Γιώργος έφεραν το Ford Fiesta Rally 3 του Car Center στο Service Park της Λαμίας, όπου εκεί ανέλαβαν δράση οι μηχανικοί της M-Sport που έχουν την ευθύνη της συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης του αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα του αγώνα συνεχίζεται με τις 6 Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου, που αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να κρίνουν σημαντικά την εξέλιξη του αγώνα.

Τη συμμετοχή #53 των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά  υποστηρίζουν, ως Μεγάλος Χορηγός το CAR CENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ - Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STORE YOUR CAR (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE media group.

Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στην γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.
© Ηλίας Παππάς, acropolisrally.gr, Θ.Κ.Ε.

Ο Νώντας Καρανικόλας είπε:

«Θα μπορούσα να πω ότι η σημερινή μας επίδοση ήταν μία ευχάριστη έκπληξη μια και διαπιστώσαμε στην πράξη πόσο ανταγωνιστικοί ήμασταν. Προσωπικά οδήγησα με στόχο να έχω ένα ενιαίο ρυθμό στην οδήγησή μου. Δυστυχώς η απουσία του ρυθμού που ήθελα στην Ε.Δ. Πίσια, αλλά και η ακύρωση του δεύτερου περάσματος στην Ε.Δ. Λουτράκι, μου στέρησαν αυτό το παραπάνω που είδα ότι θα μπορούσα να προσθέσω στο σύνολο της επίδοσής μας στην πρώτη ουσιαστικά αγωνιστική ημέρα του αγώνα. Θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο και τις επόμενες δύο ημέρες.»

Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων στην κατηγορία Rally3 και όγδοοι στην γενική κατάταξή της οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το νέο Ford Fiesta Rally 3 του Car Center.
© Ηλίας Παππάς, acropolisrally.gr, Θ.Κ.Ε.

Ο Γιώργος Κακαβάς είπε:

«Ήταν μία γεμάτη ημέρα με απαιτητικές Ειδικές Διαδρομές αλλά εμείς δεν επηρεαστήκαμε σε επίπεδο επιδόσεων. Βασικά μας κούρασε, όπως και τα υπόλοιπα πληρώματα η μεγάλη απλή διαδρομή, κάτι που σε βγάζει εκτός ρυθμού. Θετικό και το γεγονός ότι παρά το κλαταρισμένο ελαστικό έχουμε διατηρήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία Rally3 μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών.»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ