- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Volkswagen Taigo: Coupe γραμμές, crossover χαρακτήρας
Στην ελληνική αγορά, το Taigo είναι διαθέσιμο σε δύο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις, Life και Style
Volkswagen Taigo: Η σχεδίασή, το design του, η συμπεριφορά του στο δρόμο και η τιμή του
Η αλήθεια είναι ότι το να προσπαθείς να συγκεράσεις διαφορετικά σχεδιαστικά στοιχεία σε ένα μόνο αυτοκίνητο και το ενιαίο αποτέλεσμα να είναι πάνω από τις προσδοκίες σου, δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα. Κι όμως. Η Volkswagen τα κατάφερε μια χαρά, δίνοντας στην αγορά των B SUV ένα μοντέλο που δεν προσπερνάς χωρίς δεύτερη ματιά, σε σημείο μάλιστα τέτοιο που αρχίζεις να το «ψάχνεις» καλύτερα!
Η ταυτότητά του
Ελκυστικό design, coupe γραμμές, crossover χαρακτήρας, άφθονα στοιχεία εξατομίκευσης, Digital Cockpit, σύστημα Infotainment τρίτης γενιάς με οθόνες αφής έως 9,2”, functions on demand για εγκατάσταση μετά την αγορά, οικονομικοί κινητήρες TSI 1.0 και 1.5 λίτρων που συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια αλλά κυρίως με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (DSG), συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες, ανάμεσά τους το IQ.DRIVE Travel Assist για ημιαυτόνομη οδήγηση (Επιπέδου 2) και το IQ.LIGHT με προβολείς LED matrix.
Design
Το Taigo είναι ένα SUV coupe, με κομψό design, σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Η κουπέ σιλουέτα του ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά και η πλάγια όψη χαρακτηρίζεται από καλοσχεδιασμένες γραμμές, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών επιβεβαιώνουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, ένα γενναιόδωρο μεταξόνιο εξασφαλίζει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες ενώ και ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές είναι στα 440 λίτρα. Όλα τα εξωτερικά στοιχεία φωτισμού είναι στάνταρ τεχνολογίας LED, εξασφαλίζοντας μία ιδιαίτερα χαρισματική φωτεινή υπογραφή κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Χαρακτηριστικά συνδυάζονται με δύο φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες, μία μπροστά και μία πίσω, οι οποίες συνδέουν τα φωτιστικά σώματα μεταξύ τους δημιουργώντας και μια οπτική σύνδεση με τα ID. μοντέλα. Στο εσωτερικό, πολλά στοιχεία εξοπλισμού προέρχονται αυτούσια από μεγαλύτερα μοντέλα, υπογραμμίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα του εσωτερικού του Taigo. Ανάμεσά τους το πολυλειτουργικό τιμόνι, τα συστήματα Infotainment τελευταίας γενιάς και το App-Connect Wireless που προσφέρουν κορυφαία συνδεσιμότητα, ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει χειριστήρια και ρυθμιστικά αφής.
Σε επίπεδο προαιρετικού εξοπλισμού, το νέο Taigo ξεχωρίζει από τις εντυπωσιακές διχρωμίες με μαύρη οροφή, τη μεγάλη πανοραμική συρόμενη/ανακλινόμενη ηλιοροφή, το Digital Cockpit Pro με οθόνη 10,25 ιντσών, το ηχοσύστημα «beats» με 300 Watt και 6 ηχεία και πολλά άλλα που προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Στον δρόμο
Σε επίπεδο κινητήριων συνόλων, το Taigo διατίθεται με επιλογή από 2 τρικύλινδρους και 1 τετρακύλινδρο κινητήρα, με ισχύ 95, 110 και 150 ίππων, με τη μέγιστη ταχύτητα έως και 212 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Οι κινητήρες αυτοί συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG, από ισχύ 110 PS). Μάλιστα, στον προαιρετικό του εξοπλισμό προσφέρει ημιαυτόνομη οδήγηση, με τη μέγιστη ταχύτητα στα 183 χλμ./ώρα, 191 χλμ./ώρα και 212 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Χάρη στο IQ.DRIVE Travel Assist, το στάνταρ πολυλειτουργικό τιμόνι είναι ευαίσθητο στην αφή, επιβεβαιώνοντας ανά πάσα στιγμή ότι ο οδηγός είναι ενεργά παρών κατά τη λειτουργία του συστήματος – όπως ορίζεται για το Επίπεδο 2 της ημιαυτόνομης οδήγησης στην Ε.Ε. Ανάμεσα στα στάνταρ συστήματα υποβοήθησης του Taigo, ανήκουν το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών City Emergency Braking και Lane Assist.
Τιμή
Στην ελληνική αγορά, το Taigo είναι διαθέσιμο σε δύο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις, Life και Style και με τιμές που αρχίζουν από τις 22.100 ευρώ για την 1.0 TSI 95PS Life με χειροκίνητο κιβώτιο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.