- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Ιαπωνίας: Ο Neuville παίρνει την πρωτιά από τον Evans
H Toyota αποτυγχάνει να εντυπωσιάσει στη γενέτειρά της
Ράλι Ιαπωνίας – Ημέρα 3η: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών
Η σημερινή ημέρα αγώνα περιλάμβανε 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), τρεις στο πρωινό σκέλος και τέσσερεις στο απογευματινό, εκ των οποίων η προτελευταία ακυρώθηκε. Μέχρι και την πρώτη Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση παρόλο που τερμάτισε ταχύτερος μόνο στην 1η Ε.Δ. της ημέρας.
Ο ομόσταυλός του, Sebastien Ogier, έκανε ταχύτερο χρόνο σε τρεις Ε.Δ. σήμερα, παρά το γεγονός ότι δεν είχε κάτι να κερδίσει από άποψη χρόνου καθότι βρίσκεται τώρα στην 5η θέση, πίσω από τον 4ο στην κατάταξη Takamoto Katsuta, με διαφορά 2 λεπτά και 46,7 δευτερόλεπτα από τον 1ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος πήρε την πρωτιά από τον Evans στην 5η Ε.Δ. της ημέρας και την κράτησε ως το τέλος.
Αυτή τη στιγμή μόνο 4 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον Neuville από τον Evans, και η αυριανή και τελευταία ημέρα θα είναι καθοριστική. Η Toyota σίγουρα περίμενε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα πληρώματά της, δεδομένου του γεγονότος ότι μετά από τόσα χρόνια η Ιαπωνία, το «σπίτι» της Toyota Gazoo Racing, επιστρέφει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, και έχει μόλις κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών, οπότε σίγουρα ήθελε το «φινάλε» να είναι πιο εντυπωσιακό και συντριπτικό.
Τα αστέρια της όμως έχουν υπάρξει κάτι λιγότερο από ανεπαρκή. Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε την ημέρα στην 3η θέση και βρέθηκε στην 6η μετά την 1η κιόλας Ε.Δ. καθότι χτύπησε πάνω σε έναν βράχο και είχε ένα κλατάρισμα. Το χτύπημα ωστόσο πρέπει να προκάλεσε ζημιά και στις επόμενες 2 Ε.Δ. το αυτοκίνητο δεν έστριβε σωστά και έτσι έχασε πολύ χρόνο. Βρίσκεται μετά το πέρας του Σαββάτου στην 11η θέση, σχεδόν 7 ολόκληρα λεπτά πίσω από τον Neuville. O Ogier μετά το χθεσινό του κλατάρισμα είναι στην 5η, ο Ιάπωνας Katsuta παλεύει στην 4η αλλά χρονικά είναι 24,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον 3ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20) οπότε, εκτός απροόπτου, θα είναι πολύ δύσκολο να παλέψει για μια θέση στο βάθρο.
Για την M-Sport Ford, παραδόξως, ο μόνος «ήρωας» που ακόμα παλεύει είναι ο Gus Greensmith, ο οποίος βρίσκεται στην 6η θέση, ενώ ο Craig Breen «ψυχορραγεί» στην 26η μετά το χθεσινό του ατύχημα (έχουμε χάσει το μέτρημα πια).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.