Ράλι Βελγίου: Ο Thierry Neuville είναι μπροστά
Ο Kalle Rovanpera εκτός αγώνα μετά από το πρώτο του λάθος φέτος
Ράλι Βελγίου - Τι έγινε στην πρώτη μέρα - Προηγείται ο Thierry Neuville
Μετά το τέλος της πρώτης Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) σήμερα, ο Kalle Ronvapera (Toyota Yaris) βρισκόταν στην πρώτη θέση με 2,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ουαλό Elfyn Evans (Toyota Yaris). Όμως στην 2η Ε.Δ. όλα άλλαξαν όταν ο Rovanpera, για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα, έκανε ένα λάθος: πήρε λίγο ανοιχτά μια αριστερή στροφή, «βρήκε» ο μπροστινός δεξί τροχός σε ένα μικρό χαντάκι, το Yaris του απογειώθηκε και τούμπαρε 3 φορές. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, το αυτοκίνητο όμως διαλύθηκε σε σημείο που ακόμα δεν γνωρίζουν εάν το roll cage είναι εντάξει και αν θα μπορέσει να επισκευαστεί για να αγωνιστεί ξανά αύριο.
Την ευκαιρία αυτή άρπαξαν από εκείνη τη στιγμή οι Elfyn Evans, Thierry Neuville (Hyundai i20), και Ott Tanak (Hyundai i20), και για την υπόλοιπη ημέρα πάλεψαν μεταξύ τους για την πρώτη θέση. Μέχρι και την 6η Ε.Δ. της ημέρας ο Evans ήταν μπροστά με πολύ μικρές όμως χρονικές διαφορές. Μετά το τέλος του πρωινού σκέλους, η διαφορά του από τον 2ο στην κατάταξη Tanak ήταν μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, και από τον 3ο Neuville 8,8.
Στο μεσημεριανό όμως σκέλος ο Neuville ξεκίνησε να ροκανίζει σιγά σιγά τον χρόνο, μέχρι που στην 7η Ε.Δ. πέρασε μπροστά και βγήκε στην 1η θέση με 0,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak και 0,7 από τον Evans. Στην 8η και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας ο Evans έλαβε μια ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έφτασε με 1 λεπτό καθυστέρηση στο Time Control, παραμένοντας στην 3η θέση και αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Neuville στα 13,7 δευτερόλεπτα.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris), στην 5η και στην 6η τα δύο Ford Puma των Craig Breen και Gus Greensmith αντίστοιχα, στην 7η ο Oliver Solberg (Hyundai i20), και στην 8η ο Adrien Fourmaux (Ford Puma). Τέλος, ο Takamoto Katsuta βρίσκεται 5 λεπτά πίσω, εκτός πρώτης δεκάδας, στην 11η θέση καθότι αντιμετώπισε προβλήματα μετάδοσης με το Yaris του.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.