- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Formula 1: Πρώτος και στο grand prix του Καναδά ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull - Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα και οι βαθμολογίες.
Ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) είδε πρώτος την καρό σημαία στο Καναδικό Grand Prix στο Μόντρεαλ, εδραιώνοντας τη θέση του στην κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα, μετά από εννέα αγώνες στην εφετινή αγωνιστική περίοδο.
Ο Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) συμπλήρωσαν το βάθρο στην πίστα Gilles-Villeneuve, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), που εκκίνησε από την τελευταία σειρά λόγω ποινής, τερμάτισε πέμπτος.
Ο Φερστάπεν, ο οποίος πανηγύρισε την πρώτη νίκη του στον Καναδά, έχει πλέον προβάδισμα 46 βαθμών από τον «ομόσταυλό» του Σέρχιο Πέρες, που υποχρεώθηκε σε αποχώρηση (κιβώτιο ταχυτήτων) και 49 από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Με τη σημερινή νίκη του, ο Ολλανδός πιλότος συμπλήρωσε τις 26 στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στην εκκίνηση μπροστά σε γεμάτες κερκίδες, ο Φερστάπεν ανέτρεψε εύκολα τα σχέδια του Ισπανού Φερνάντο Αλόνσο (Alpine), καθώς ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (2005, 2006) δεν κατάφερε, όπως είχε υποσχεθεί, να προσπεράσει τον Ολλανδό poleman στην πρώτη στροφή.
Μάλιστα, ο 40χρονος Ίβηρας, ο οποίος εκκίνησε στην πρώτη σειρά για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια, τερμάτισε 7ος, ακριβώς πίσω από τον Γάλλο «ομόσταυλό» του Εστεμπάν Οκόν.
Η πρώτη δεκάδα:
1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1:36:21.757
2. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) +0.993
3. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) +7.006
4. Τζορτζ Ράσελ (Βρετανία/Mercedes) +12.313
5. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) +15.168
6. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine-Renault) +23.890
7. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) +24.945
8. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) +25.247
9. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) +26.952 10.
10. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin-Mercedes) +38.222
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 175 βαθμοί
2. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 129
3. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 126
4. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) 111
5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 102
6. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 77
7. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 50
8. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) 44
9. Eστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 39
10. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) 22
11. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri) 16
12. Kέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 15
13. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren) 15
14. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) 13
15. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 11
16. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 3
17. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 3
18. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) 3
19. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas) 0
20. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Aston Martin) 0
21. Νίκολας Λατίφι (Καναδάς/Williams) 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 304 βαθμοί
2. Ferrari 228
3. Mercedes 188
4. McLaren-Mercedes 65
5. Alpine-Renault 61
6. Alfa Romeo 41
7. AlphaTauri-Red Bull 27
8. Aston Martin-Mercedes 16
9. Haas-Ferrari 15
10. Williams-Mercedes 3
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.