- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλι Πορτογαλίας: O Elfyn Evans είναι μπροστά
Η ημέρα είχε αρκετό δράμα και πολλές ανατροπές
Ράλι Πορτογαλίας: Όσα έγινανα τη δεύτερη μέρα του αγώνα. Οι Ειδικές Διαδρομές, οι ανατροπές και η κατάταξη.
Η δεύτερη μέρα του Ράλι Πορτογαλίας τελείωσε με τον Ουαλλό Elfyn Evans, με Toyota Yaris, να είναι μπροστά από τον ομόσταυλό του Kalle Rovanpera με διαφορά 13.4 δευτερολέοπτων. Τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Dani Sordo με Hyundai i20, 44.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans.
Η ημέρα είχε αρκετό δράμα και πολλές ανατροπές. Ο Evans κατάφερε να τερματίσει πρώτος σε 4 από τις 9 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Rovanpera σε 2, και οι Neuville, Ogier και Loeb σε μία ο καθένας. Τα ηνία πήγαν από τον Thierry Neuville, με Hyundai i20, στον Evans, στον Sebastien Loeb, με Ford Puma, και μετά πίσω στον Evans.
Η τελευταία αλλαγή ηγεσίας έλαβε χώρα επειδή στην 4η Ε.Δ. της ημέρας ο εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Loeb, έπεσε σε έναν τοίχο μόλις 100 μέτρα μετά την εκκίνηση. Η πρόσκρουση έσπασε τον πίσω δεξιό τροχό του Puma του και ο Γάλλος έσυρε το αυτοκίνητο μέχρι να σταματήσει στην άκρη του δρόμου. Κάπου εκεί έσβησε και η ελπίδα του για μία ακόμα νίκη καθότι αποσύρθηκε από τον αγώνα, τουλάχιστον για την ημέρα. Το ατύχημα αυτό ήταν ιδιαιτέρως παράξενο διότι το κομμάτι του δρόμου σε εκείνο το σημείο ήταν φαρδύ, και το πλήρωμα δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Ο Loeb κατάφερε σε μία ημέρα να ανέβει από την 7η θέση στην 1η, και μετά να χάσει όλον τον αγώνα.
Ο νεαρός Kalle Rovanpera αντιμετώπισε σήμερα το αιώνιο πρόβλημα του πρώτου αυτοκινήτου στο χώμα, το οποίο αναλαμβάνει καθήκοντα «σκούπας», δηλαδή εκκαθάρισης του δρόμου, κάτι το οποίο αναπόφευκτα καθυστερεί ακόμα και τον καλύτερο οδηγό. Ωστόσο, το παιδί-θαύμα τελείωσε την ημέρα στη 2η θέση, και αύριο, που η σειρά εκκίνησης τον οδηγών αλλάζει…ανυπομονούμε να δούμε όλους τους τρόπους με τους οποίους θα δυσκολέψει τον Evans.
Δυσκολίες αντιμετώπισε και ο Neuville, ο οποίος αν και εξαιρετικός στο δρόμο, είχε για ακόμα μια φορά, τεχνικά προβλήματα (στον άξονα), κάτι το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο και αρκετές θέσεις στην κατάταξη. Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 7η θέση.
Το θέμα της επιλογής ελαστικών ήταν υψίστης σημασίας σήμερα καθώς τα πληρώματα αναζητούσαν την ιδανική ισορροπία πρόσφυσης και αντοχής. Ο Thierry Neuville επέλεξε το μαλακή γόμα Scorpion της Pirelli και ο Βέλγος ήταν πεπεισμένος ότι ήταν η σωστή επιλογή.
Ο Εσθονός Tänak ήταν δυσαρεστημένος με την ισορροπία του αυτοκινήτου του, ενώ ο Rovanperä επέλεξε επίσης μαλακό καουτσούκ και εξεπλάγη με τα υψηλά επίπεδα φθοράς.
Ιδιαίτερο πρόβλημα προκάλεσε και η σκόνη, η οποία όχι μόνο δεν προλάβαινε να «πέσει» μεταξύ των αυτοκινήτων, κάτι το οποίο δημιουργούσε περιορισμένη ορατότητα, αλλά έμπαινε και μέσα στην καμπίνα, ενοχλώντας περαιτέρω τα πληρώματα (τα Ford Puma φάνηκαν να είναι ιδιαιτέρως επιρρεπή σε αυτό).
Τέλος, ο Ogier φάνηκε να παλεύει αρκετά σήμερα, χωρίς όμως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Στην 5η Ε.Δ. της ημέρας ο αγώνας για εκείνον χάθηκε καθότι έπαθε λάστιχο, το άλλαξε, και λίγα χιλιόμετρα μετά έμεινε ξανά, χωρίς όμως δεύτερη ρεζέρβα. Βρίσκεται τώρα στην 27η θέση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.