- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Νέες BMW iX & i4: Γιατί το μέλλον της ηλεκτροκίνησης έφτασε!
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, παρουσιάστηκαν οι νέες αμιγώς ηλεκτρικές ΒMW iX και BMW i4 με σχεδιαστικές και τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Η BMW στην παρουσίαση των iX και i4, ανακοίνωσε ότι η γκάμα της θα αποτελείται από plug-in υβριδικά μοντέλα και αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Το πάρτι της ηλεκτροκίνησης έχει ξεκινήσει για τα καλά και οι καλεσμένοι ολοένα πολλαπλασιάζονται. Η BMW, ως πρωτοπόρος στη δημιουργία του ηλεκτρικού περιβάλλοντος, περνάει στα επόμενα βήματα και αλλάζει το τοπίο που ξέραμε, ακόμα και για την ίδια, μιας και συνεχίζει να εκπλήσσει ακόμα και τον εαυτό της με τις δημιουργίες της. Οι οποίες μελλοντικά θα έχουν εξηλεκτριστεί σε κάποιο βαθμό όλες. Και προφανώς, στην παρουσίαση επί ελληνικού εδάφους των δύο νέων της μοντέλων, της iX και της i4, μάθαμε ότι πλέον η γκάμα της θα αποτελείται είτε από plug-in υβριδικά μοντέλα είτε από αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
BMW iX
Γεννημένη μέσα από ένα όραμα και φτιαγμένη για την ηλεκτρική κινητικότητα η iX έρχεται στις 13 Νοεμβρίου, στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW σε δύο εκδόσεις όσον αφορά τη χωρητικότητα των μπαταριών, xDrive40 και iX xDrive50, αλλά αμφότερες θα είναι απόλυτα εξοπλισμένες με οτιδήποτε έχει να δείξει σήμερα η τεχνολογική αγορά στο πεδίο της αυτοκίνησης. Χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία BMW eDrive και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, η iX επιτυγχάνει εξαιρετική αυτονομία και προσφέρει εντυπωσιακή επιτάχυνση από στάση. Το έξυπνο Λειτουργικό Σύστημα 8 παραμένει πάντα ενημερωμένο και επιτρέπει τον διαισθητικό χειρισμό. H BMW iX εφοδιάζεται με δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και το σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης xDrive, συνδυασμός που σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις. Έτσι η iX xDrive40 των 326 ίππων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, ενώ η iX xDrive50 με την ισχύ των 523 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα. Η άμεσα διαθέσιμη ροπή και η αδιάκοπη επιτάχυνση από στάση επιτρέπει στην iX να αποκρίνεται με ακρίβεια και αμεσότητα σε κάθε πάτημα του πεντάλ γκαζιού.
Με αυτονομία 630 χλμ. η BMW iX xDrive50 είναι ιδανική για τις μετακινήσεις εντός πόλης αλλά και για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Με την άκρως αποδοτική κατασκευή της και τον κορυφαίο για την κατηγορία αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,25 cd), η BMW iX παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας (23 kW/h). Η οδήγηση της BMW iX στη λειτουργία My Mode Efficient ενισχύει ακόμα περισσότερο την ούτως ή άλλως εντυπωσιακή αποδοτικότητα. Ενημερωτικά, η αυτονομία της iX xDrive40 ορίζεται εργοστασιακά στα 425 χλμ.
Αφήσαμε για το τέλος την πολυτέλεια στο εσωτερικό της BMW iX, που είναι ένας ξεχωριστός χώρος με αρχιτεκτονική που αντλεί έμπνευση από τη μοντέρνα σχεδίαση εσωτερικών χώρων οικιών. Στοιχεία, όπως το επίπεδο ταμπλό με τη μεγάλη κυρτή οθόνη και τα καθίσματα λεπτής σχεδίασης, θυμίζουν έπιπλα χάρη στην επιλογή χρωμάτων και υλικών. Η δε «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα και η μεγαλύτερη πανοραμική γυάλινη οροφή που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW, δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας. Τέλος πολλά από τα υλικά της νέας iX προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά, όπως π.χ. τα πατάκια που κατασκευάζονται από εγκαταλειμμένα δίχτυα ψαράδων σε θάλασσες!
BMW i4
Με την ευκαιρία της παρουσίασης της νέας iX, η BMW είχε φέρει στην Ελλάδα και την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική gran coupé, την i4, που διακρίνεται για την εντυπωσιακή της δυναμική σχεδίαση, το υψηλό επίπεδο άνεσης και ιδανικά χαρακτηριστικά οδήγησης για καθημερινή χρήση. Το πεντάθυρο gran coupé εξοπλίζεται με τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις. Η ισχύς φτάνει τους 544 ίππους (BMW i4 M50). Με αυτονομία έως 590 χιλιόμετρα (BMW i4 eDrive40) και πέντε άνετα καθίσματα στην καμπίνα των επιβατών, αποτελεί τον τέλειο συνοδό για κάθε ταξίδι.
Τιμές
Οι τιμές των αμιγώς ηλεκτροκίνητων BMW iX και i4 αρχίζουν για την iX xDrive40 από 88.795 ευρώ και για την i4 eDrive40 Gran Coupe από 54.850 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.