- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Αυτοκίνητα: Ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων στην ΕΕ
Ποιες χώρες διαθέτουν παλαιότερους στόλους
Αυτοκίνητα: Τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ηλικία των οχημάτων - Ποιες χώρες έχουν τα παλαιότερα και ποιες τα νεότερα οχήματα.
Στα 11,5 έτη βρίσκεται ο μέσος όρος της ηλικίας των αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι χώρες που διαθέτουν τους παλαιότερους στόλους, με οχήματα ηλικίας άνω των 16 ετών, είναι η Λιθουανία, η Εσθονία και η Ρουμανία, ενώ τα νεότερα αυτοκίνητα βρίσκονται στο Λουξεμβούργο όπου ο μέσος όρος είναι τα 6,5 χρόνια.
Ειδικότερα, σύμφωνα τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, στη Λιθουανία ο μέσος όρος είναι 16,8 έτη, στην Εσθονία τα έτη είναι 16,7 και στην Ρουμανία 16,5 έτη. Ακολουθεί η Ελλάδα όπου ο μέσος όρος της παλαιότητας των αυτοκινήτων είναι τα 16 έτη.
Εκτός από το Λουξεμβούργο που διαθέτει τον χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που αφορούν το έτος 2019 και ανακοινώθηκαν πριν λίγες ημέρες, η Αυστρία έχει 8,3 έτη και η Ιρλανδία ακολουθεί με 8,4 έτη. Ο μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτων στο Βέλγιο είναι 9,1 έτη, ενώ η Γερμανία που θεωρείται από πολλούς η χώρα του αυτοκινήτου έχει 9,6 έτη. Η Γαλλία ξεπερνάει τα 10 έτη (10,2) έτη, με την Ολλανδία να την ακολουθεί με 11 έτη, την Ιταλία με 11,4 έτη, την Ισπανία με 12,7 έτη και την Πορτογαλία με 11,8 έτη.
Επιπλέον, η μέση ηλικία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ είναι 11,6 έτη. Μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αγορών της ΕΕ, η Ισπανία διαθέτει τον παλαιότερο στόλο φορτηγών (13 έτη), ακολουθούμενη από την Ιταλία (12,6 έτη). Τα φορτηγά είναι κατά μέσο όρο 13 ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ηλικίας άνω των 21 ετών (21,2 έτη), είναι τα ελληνικά φορτηγά που είναι και τα παλαιότερα στην ΕΕ, ενώ τα νεότερα φορτηγά τα έχει η Αυστρία με 6,4 χρόνια.
Την ίδια ώρα, η μέση ηλικία των λεωφορείων στους δρόμους της ΕΕ είναι 11,7 έτη. Τα παλαιότερα λεωφορεία βρίσκονται στην Ελλάδα (19,9 χρόνια), ενώ τα νεότερα είναι στην Αυστρία (4,8 χρόνια).
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.