- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Κατά 23,7% συρρικνώθηκε η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Τον Δεκέμβριο του 2020 η ζήτηση για νέα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε κατά 3,3%, σε 1.031.070 μονάδες. Ωστόσο, οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν πολύ διαφορετικά αποτελέσματα. Η Ιταλία και η Γαλλία υπέστησαν διψήφιες απώλειες, με τις εγγραφές αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 14,9% και 11,8% αντίστοιχα, τον τελευταίο μήνα του έτους. Αντίθετα, η Γερμανία σημείωσε αύξηση 9,9% και η απόδοση της Ισπανίας παρέμεινε σταθερή, καθώς ο αριθμός των εγγραφών ήταν λίγο πολύ ο ίδιος με τον Δεκέμβριο του 2019.
Εξετάζοντας τα αποτελέσματα του έτους 2020, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 23,7% σε 9,9 εκατομμύρια μονάδες ως άμεσο αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19. Πράγματι, τα μέτρα περιορισμού -συμπεριλαμβανομένων των lockdows και άλλων περιορισμών καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους- είχαν έναν άνευ προηγουμένου αντίκτυπο στις πωλήσεις αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το 2020 σημειώθηκε η μεγαλύτερη ετήσια πτώση της ζήτησης αυτοκινήτων από τότε που ξεκίνησαν να τηρούνται στοιχεία, με τις εγγραφές νέων αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 3 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με το 2019. Και οι 27 αγορές της ΕΕ σημείωσαν διψήφια πτώση καθ 'όλη τη διάρκεια του 2020. Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών αυτοκινήτων της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-32,3%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-27,9%) και τη Γαλλία (-25,5%), ενώ οι απώλειες ολόκληρου του έτους ήταν σημαντικές αλλά λιγότερο έντονες στη Γερμανία (-19,1%).
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.