- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Suzuki Swift Hybrid: Οικονομία με στιλ και επιδόσεις
Το τρίτης γενιάς Swift, η lifestyle πρόταση της Suzuki, με νεανικό χαρακτήρα, σύγχρονη αισθητική και ζηλευτές επιδόσεις, έχει γίνει ήδη το νέο «Talk of the town»
Το Suzuki Swift Hybrid αποτελεί κορυφαία επιλογή μεταξύ των αυτοκίνητων πόλης.
Το Swift είναι προσαρμοσμένο στην εποχή του. Αισθητικά, όσο και τεχνολογικά. Εξωτερικά η δυναμική εμφάνιση μας συστήνεται με τη μεγάλη εξάγωνη μάσκα, οι πίσω χειρολαβές των θυρών βρίσκονται δίπλα στα παράθυρα, η οροφή μοιάζει να μην ενώνεται με τις πίσω κολόνες μέσα από τη σχεδιαστική επιλογή, ενώ όταν το κοιτάς από το πλάι, διακρίνεις εύκολα τους «ώμους» των πίσω φτερών να ξεχωρίζουν. Εσωτερικά το ταμπλό είναι σύγχρονο, με ψηφιακές οθόνες τόσο στο καντράν με την έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων 4,2’’ όσο και στο κέντρο του ταμπλό με την οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών 7’’, με κλίση προς τον οδηγό. Παράλληλα, η εργονομική καμπίνα φροντίζει για την άνεση των επιβατών, ενώ πολλοί και μεγάλοι είναι οι αποθηκευτικοί χώροι για την απόλυτη αίσθηση ευρυχωρίας.
Tech
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης του νέου Swift περιλαμβάνει air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων, ηχοσύστημα, φώτα ημέρας LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ενώ διατίθεται με 7 χρώματα αμαξώματος αλλά και 4 δυνατότητες διχρωμίας.
Παράλληλα, μία σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας αλλάζουν την υπόθεση της ουσιαστικής υποστήριξης οδηγού και επιβατών, σε δραστικό βαθμό. Αναφέρουμε, λοιπόν, τα Radar Brake Support, Hill Hold Control, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ESP με Traction Control, Brake Assist, Σύστημα Ελέγχου Πίεσης Ελαστικών, Εξελιγμένη πλατφόρμα νέας γενιάς “Heartect”, 6 SRS αερόσακοι. Επίσης, το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης (Dual Sensor Brake Support/DSBS), ένα εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, υποστηρίζει μια σειρά από τεχνολογίες ασφάλειας, όπως το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου, την αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist), το Αdaptive cruise control κ.ά.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη Dualjet των 90 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί και με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid, αλλά και με την αξιόπιστη τετρακίνηση της Suzuki Allgrip και το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT, όπως επίσης και τον 1.000άρη turbo κινητήρα Boosterjet, απόδοσης 112 ίππων, που μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το υβριδικό σύστημα, αλλά και με κλασικό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το σύστημα +Hybrid
Τα καλά νέα για την τσέπη μας και το περιβάλλον αρχίζουν εδώ: Το νέο υβριδικό σύστημα που έχει εξελίξει η Suzuki το συναντάμε σε διάφορες εκδόσεις του Swift. Πρόκειται για συνδυασμό ενσωματωμένης ηλεκτρογεννήτριας (ISG) και μπαταρίας ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής απόδοσης, που λειτουργεί παράλληλα με τον κινητήρα, υποστηρίζοντάς τον ταυτόχρονα. Το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα, τη συγκεντρώνει σε μια μικρή μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και «βοηθά» τον κινητήρα στις επιταχύνσεις, ενώ εκτελεί χρέη δυναμό και ηλεκτροκινητήρα.
Το σύστημα, δε, αυτό αποτελεί βασικό εξοπλισμό στις εκδόσεις 1.2 GLX και 1.0 GLX με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το Suzuki Hybrid αποτελεί ένα ιδανικό υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα πόλης, καθώς η συνεχόμενη λειτουργία της ηλεκτρογεννήτριας σε συνδυασμό με τον κινητήρα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την απόλυτη οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων. Επιπλέον, η νέα τεχνολογία πετυχαίνει εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους. Και όλα αυτά χωρίς περιορισμούς. Καθώς δεν θα χρειαστεί ποτέ να φορτίσετε το αυτοκίνητό σας, το οποίο θα επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, κάτι που σημαίνει ότι ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα και από το ποιος είναι ο προορισμός, η τεχνολογία Suzuki Hybrid σας προσφέρει τα οφέλη της διαρκώς, χωρίς περιορισμούς.
Η τιμή του Suzuki Swift 1.2 Dualjet GL 90hp αρχίζει από 11.830 ευρώ, ενώ αυτή του 1.2 GLX Hybrid 90hp αρχίζει από 15.230 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.