Ο βετεράνος Sebastien Loeb σημείωσε ένα απίστευτο come back στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2013, και όχι μόνο επέστρεψε, αλλά κατόρθωσε να κερδίσει με την Citroen C3 WRC σε ένα απρόβλεπτο ράλι της Ισπανίας.
Βέβαια οι φετινοί διεκδικητές του τίτλου (Sebastien Ogier & Thierry Neuville) είχαν την προσοχή τους στραμμένη στην μεταξύ τους μάχη για τον τίτλο και το πώς θα αποφύγουν τα λάθη και όχι στο πως θα κερδίσουν τον Loeb.
Η νίκη αυτή του 44-χρονου Γάλλου, επισκίασε πολλά που συνέβησαν στο Catalunya Rally de Espana, και τα οποία δυστυχώς πέρασαν σε δεύτερη μοίρα…
Το γιατί σύσσωμος ο παγκόσμιος Τύπος έδωσε τέτοια έμφαση στον «υπερήλικα» Loeb (έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος σε ηλικία αγωνιζόμενος που κερδίσει γύρο του WRC) και δεν ασχολήθηκε ας πούμε με τον 18-χρονο Kalle Rovanpera που κέρδισε τον δεύτερο συνεχόμενο αγώνα του στην κατηγορία WRC2 με Skoda Fabia R5, είναι ένα ερώτημα, που έχει πολλές εξηγήσεις…
Μία από αυτή, το ότι το σύνολο των media κινείται σε ηλικιακή μάζα τουλάχιστον μίας δεκαετίας ποιο πάνω από τον Loeb, και η οποία λειτουργεί με την ασφαλή προσέγγιση του παρελθόντος…
Μία δεύτερη, η απουσία εκτίμησης των όσων –πλην των εντυπωσιακών είναι η αλήθεια στατιστικών- αρνητικών έχει φέρει στο σπορ ο Γάλλος σταρ: κατάργηση θεάματος, κατάργηση κινήτρων για ανάπτυξη του ανταγωνισμού, «ρυθμίσεις» κανονισμών στα μέτρα του, κλπ
Οπότε, αντι να δούμε το μέλλον, και να δημιουργήσουμε για αυτό, θριαμβολογούμε για το χθες που ακόμα μπορεί και κερδίζει τους νέους…
Προσωπικά, αρνούμαστε να πανηγυρίσουμε όταν βλέπουμε τον «πατέρα» να κερδίζει τα «παιδιά του»… Ας είναι… Τι να κάνουμε…
Στην Καταλονία του σήμερα
Βρεθήκαμε στην Καταλονία, ένα χρόνο μετά τις αναταραχές που έφερε στην τοπική κοινωνία η αυτονομιστική διαδικασία και όσα ακολούθησαν.
Η εύκολη διαπίστωση είναι το ισχυρό αυτονομιστικό στοιχείο που πλέον έχει γίνει ένας έντονος εθνικισμός. Οι τεράστιες κιτρινοκόκκινες σημαίες σε πολλά μπαλκόνια, τα πανό για την κατοχή από την κεντρική Ισπανική κυβέρνηση, τα συνθήματα στους τοίχους, αλλά και τα σημάδια πένθους για την καταπάτηση της χώρας τους όπως την θεωρούν οι σκληροπυρηνικοί Καταλανοί που είναι βαμμένα σε αυλές, ακόμα και σε δρόμους, δείχνουν έναν λαό βαθιά διχασμένο.
Μιλώντας με φίλους και συναδέλφους κατά την παραμονή μας εκεί, μας παρέθεσαν μία εικόνα που δεν είναι και η καλύτερη… Οικογένειες χώρισαν, συγγενείς δεν μιλιούνται, γείτονες άλλαξαν περιοχή διαμονής, αλλά και στις εργασιακές σχέσεις έγιναν ανακατατάξεις επειδή οι άνθρωποι διαφωνούσαν στις πεποιθήσεις τους. Αν αυτό θα βελτιωθεί; Δύσκολα πια…
Κάτι για τον αγώνα
Το ότι ο 44-χρονος Loeb επέστρεψε με έναν «άγνωστο» σε αυτόν αυτοκίνητο και κέρδισε, προφανώς έχει την δική του αξία και μέτρο για τους αντιπάλους του.
Ωστόσο, πίσω του τερμάτισε ο συμπατριώτης του Sebastien Ogier με Ford Fiesta WRC και ακόμα πιο πίσω ο Βέλγος Thierry Neuville με Hyundai i20 Coupe WRC διαμόρφωσε ένα σκηνικό, όπου οι δύο τους θα λύσουν τις διαφορές τους για την κατάκτηση του τίτλου των οδηγών, στον τελευταίο γύρο του WRC στην Αυστραλία σε δύο εβδομάδες, με τον Ogier να προηγείται με τρεις βαθμούς του Neuville.
Φαβορί για το πρωτάθλημα κατασκευαστών παραμένει η Toyota με την Hyundai να είναι στο κατόπι της.
Πριν από έξι χρόνια, ο Sébastien Loeb σταμάτησε την πλήρη συμμετοχή του και αποχώρησε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ως ο πιο επιτυχημένος οδηγός του WRC. Οι εννέα παγκόσμιοι τίτλοι και οι 78 νίκες του, δεν τον έκαναν να διαφέρει μόνο από τους αντιπάλους του… Αυτοί οι αριθμοί τον έβαλαν σταθερά σε έναν άλλο πλανήτη… > Την επόμενη χρονιά, επέστρεψε και κέρδισε δύο από τα τέσσερα ράλι που ξεκίνησε. Όμως, το 78ο ταξίδι στο κορυφαίο βήμα του βάθρου στην Αργεντινή έγινε ευρέως αποδεκτό ως το τέλος της οδικής ιστορίας για τον Γάλλο.
Βέβαια, θα επέστρεφε για κάποιους αγώνες, αλλά το να κερδίσει δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη. Ωστόσο, η νίκη του στην Ισπανία το προηγούμενο Σαββατοκύριακο απέδειξε γιατί θεωρείται ευρέως ως ο μεγαλύτερος οδηγός όλων των εποχών.
Παρακολουθήσαμε τον αγώνα με ένα Seat Ateca 2.0 TDI 7DSG και πέρα από την άνεση στο ταξίδι, τους πολλούς χώρους, την άψογη στο σύνολό της οδηγική συμπεριφορά, μας εξέπληξε ευχάριστα η μικρή κατανάλωση: διανύσαμε 930 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο!... Αν αυτό δεν τα λέει όλα σε επίπεδο οικονομίας, δεν γνωρίζω ειλικρινά πως θα χαρακτηριζόταν…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.