Νέα BMW X4
Η δεύτερη γενιά της X4 με περισσότερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα και στην δυναμική σχεδίαση
Τι είναι
Η δεύτερη γενιά της X4 με περισσότερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα και στην δυναμική σχεδίαση.
Ένα premium μοντέλο με διευρυμένες δυνατότητες στον εκτός δρόμου προσανατολισμό.
Η Χ4 αποτελεί βασικό κρίκο στην αλυσίδα πωλήσεων της μάρκας, μια και η σειρά «Χ» της BMW, αποτελεί το 32% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας.
Γνωριμία
Πρόκειται για ένα νέο Sports Activity Coupe με premium αίσθηση στο εσωτερικό, λειτουργική κομψότητα και το οδηγοκεντρικό cockpit.
Το μοντέλο διατίθεται στις εκδόσεις xLine, M Sport X και M Sport με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης μέσα από τις αποκλειστικές προτάσεις της σειράς BMW Individual.
Διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες και ισχύ από 184 έως 360 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
Στις εκτός δρόμου συνθήκες, η δεύτερη γενιά της Χ4 μπορεί να αξιοποιήσει κατάλληλα τις δυναμικές ικανότητες που διαθέτει, μια και το σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, κάνει την BMW X4 ιδιαίτερα ευέλικτη και σπορ.
Με χαμηλότερο κέντρο βάρους συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου και με 50 κιλά λιγότερα από το συνολικό βάρος, οι κινητήρες προσφέρουν ακόμα καλύτερη συμπεριφορά και απολαυστική οδήγηση.
Η ομπρέλα υπηρεσιών BMW ConnectedDrive εξασφαλίζει άμεση συνδεσιμότητα μεταξύ αυτοκινήτου και ψηφιακού lifestyle του πελάτη, ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού συναντάμε την τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος iDrive με τον φωνητικό έλεγχο (voice control) στάνταρ, Control Display με λειτουργία οθόνης αφής και σύστημα ελέγχου μέσω αναγνώρισης χειρονομιών BMW, προαιρετικά. Παράλληλα, μία πληθώρα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
Σε επίπεδο τιμών, αυτή της BMW X4 xDrive 20i με τον βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων, αρχίζει από τα 63.150 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.