- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Toyota Yaris Hybrid: Υβριδική-ηλεκτρική τεχνολογία προσιτή για όλους
Η Toyota έδωσε στο υβριδικό Yaris το απαραίτητο lifestyle και το ενίσχυσε με πλούσιο εξοπλισμό, επιχειρώντας να «ξεκλειδώσει» το αναξιοποίητο αγοραστικό δυναμικό της αγοράς των supermini. Και τα κατάφερε!
Όταν λέμε αναξιοποίητο κοινό, αναφερόμαστε σε ένα κοινό, που μέχρι πρότινος, στο άκουσμα της λέξης «υβριδικό», το μυαλό του πήγαινε κατ’ ευθείαν σε μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα. Η Toyota, αποφάσισε να ανατρέψει αυτή την εικόνα και από ότι δείχνουν οι αριθμοί των πωλήσεων, προφανώς δεν δυσκολεύτηκε…
Το Yaris Hybrid λοιπόν, ακολουθεί οπτικά, την σχεδιαστική εικόνα τύπου «Χ» που εφαρμόζεται ήδη και στο συμβατικό supermini μοντέλο πόλης της Toyota. Στο εσωτερικό τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα, η εργονομική προσέγγιση που φέρνει το Yaris από την πρώτη του κιόλας γενιά, συνεχίζεται και εδώ, ενώ στο πορτμπαγκάζ έχουμε προς εκμετάλλευση 286 λίτρα. Εδώ να σημειώσουμε ότι στην υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, ο χώρος αποσκευών δεν περιορίζεται από τους συσσωρευτές, αφού αυτοί είναι έξυπνα τοποθετημένοι κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Silicon Valley
Ένα καθ’ όλα σύγχρονο υβρυδικό supermini αξιώσεων, δεν θα μπορούσε να υστερεί σε κανέναν τομέα. Αρχής γενομένης από αυτόν της υβριδικής τεχνολογίας, στην οποία η Toyota είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που επένδυσε σε αυτή την τεχνολογία πρωτοπορώντας, έως τον πλήρη εξοπλισμό από σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Η υβριδική τεχνολογία HSD (Hybrid Synergy Drive) αποτελεί έναν ευφυή συνδυασμό κινητήρων, που προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης εναλλάσσοντας τον ηλεκτροκινητήρα με τον βενζινοκινητήρα ή χρησιμοποιώντας και τους δύο μαζί, ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη οικονομία και ενδιαφέρουσες επιδόσεις.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης είναι πλούσιος σε όλες τις εκδόσεις του, και μέσω του πακέτου ασφαλείας Toyota Safety Sense περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα πρόληψης σύγκρουσης Pre Collision System με αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης, σύστημα προειδοποίησης για την αλλαγή λωρίδα, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση της σκάλας των προβολέων, 7 αερόσακους, VSC / TRC (σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης) λειτουργία αυτόματου κλιματισμού ή αυτόματου κιβωτίου, standard από τη βασική κιόλας έκδοση. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το σύστημα infotainment Toyota Touch 2, που διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών, με πρακτικό μενού που το κάνουν ιδιαίτερα φιλικό στη χρήση, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει οθόνη οπισθοπορείας και βέβαια όλα τα νέα μέσα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο.
Στον δρόμο
Το υβριδικό-ηλεκτρικό Yaris, κινεί ένα μηχανικό σύνολο που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. με ένα ηλεκτροκινητήρα. Χάρη στην απόδοση του πλήρως υβριδικού κινητήρα, το νέο Yaris Hybrid επιτυγχάνει ισχύ 100 ίππων αφού το σύστημα κίνησης λειτουργεί με τον πλέον αποδοτικό τρόπο, περιορίζοντας τη χρήση του βενζινοκινητήρα στο ελάχιστο δυνατό
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 11,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα.με μέση τιμή κατανάλωσης τα 3,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 79 γρ./χλμ., το μοντέλο αυτό καθίσταται άμεσα ανταγωνιστικό, ιδιαίτερα συγκρινόμενο με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.
Το επίπεδο κύλισης του υβριδικού-ηλεκτρικού Yaris, διατηρεί την πολύ καλή αίσθηση στον δρόμο, κάτι που οφείλει στις νέες, σκληρότερες, ρυθμίσεις των αναρτήσεων για να μην επηρεαστεί η οδηγική συμπεριφορά του.
Βέβαια, εδώ να σημειώσουμε την αυτόνομη, εντελώς αθόρυβη ηλεκτροκίνηση με μηδενική κατανάλωση και ρύπους σε ταχύτητες έως 50χλμ/ώρα, την ισχυρή επιτάχυνση με ακαριαία ανταπόκριση και στους 4 τύπους οδήγησης, όπως και την ιδιαίτερα άνετη οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT και 3 επιλογές οδήγησης Toyota Hybrid ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού και τις απαιτήσεις της διαδρομής: EV Mode για κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά, Eco Mode για ακόμα περισσότερη οικονομία και Power Mode για άμεση δύναμη όταν επιλέγετε πιο δυναμικό στιλ οδήγησης.
Τιμές
Η τιμή του Toyota Yaris Hybrid αρχίζει από τις 15.940 ευρώ, με όφελος προωθητικού προγράμματος και έως 11 χρόνια εγγύηση υβριδικής μπαταρίας. Επίσης συνοδεύεται και από 6-ετή εγγύηση οχήματος, 3-ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.