- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Νέο Mitsubishi Eclipse Cross
Η δυναμική προσπάθεια της Mitsubishi να επιστρέψει στο επίκεντρο των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων
Τι είναι
> Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το καλύτερο SUV που κατασκεύασαν ποτέ!
Ιστορία
> Η Mitsubishi, μετά την ένταξή της στον όμιλο Renault-Nissan, επιχειρεί μία δυναμική προσπάθεια να ξαναφέρει τη μάρκα στο επίκεντρο των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων.
> Εφόδια οι δυνατότητες αξιοποίησης των εμεπιριών από τα 80 χρόνια ιστορίας στα 4WD (από το 1936 PX33 four-wheel-drive torpedo), τα σχεδόν 35 χρόνια εμπειρίας στα SUV (από το πρώτο 1982 Pajero) και τα σχεδόν 30 χρόνια τεχνογνωσίας All-Wheel-Control (από το πρώτο 1987 Galant VR4 Dynamic Four).
Γνωριμία
> Το όνομα που επιλέχθηκε, προέρχεται από τις λέξεις Eclipse, με αναφορά στο αγαπημένο σπορ μοντέλο της Mitsubishi που κατασκευαζόταν στην Αμερική μεταξύ 1989 και 2012 και Cross, μία πρόσκληση για υπέρβαση των ορίων, ένα στοιχείο του DNA των SUV.
> Το Eclipse Cross της δοκιμής μας, χρησιμοποιούσε τον ολοκαίνουργο, 4κύλινδρο κινητήρα με προτεραιότητα στις οδηγικές επιδόσεις και την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία.
> Το σύστημα ανάρτησης του Eclipse Cross (Γόνατα MacPherson μπροστά – Πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων) εξελίχθηκε στοχεύοντας στην ακρίβεια, την ασφάλεια στις στροφές, την καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης & συμπεριφοράς και τις περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος και την καταστολή θορύβων, κραδασμών και τριγμών.
> Εκτός απο την δικίνητη έκδοση, έχουμε και την τετρακίνητη με το σύστημα S-AWC, στην έκδοσή του για το Eclipse Cross, που ενσωματώνει το σύστημα Active Yaw Control (AYC), το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου, στην 4WD διάταξη. Χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S-AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών.
Κοστίζει
> Οι τιμές του Mitsubishi Eclipse Cross, για την δικίνητη έκδοση 1.5 2WD με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αρχίζουν από 24.900 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοση 1.5-λίτρων S-AWC και το αυτόματο CVT κιβώτιο των 8 σχέσεων, αρχίζει από τις 35.950 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.