- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τι είναι
> Το Porsche Driving Experience είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα που διοργανώνει εδώ και μία δεκαετία η Porsche με σκοπό να επικοινωνήσει τα προϊόντα της σε δημοσιογράφους, όντας σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον όπως είναι ένα αυτοκινητοδρόμιο, αλλά και στους ήδη υπάρχοντες ή και μελλοντικούς πελάτες της μάρκας.
Τοποθεσία
> Βρεθήκαμε στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών (την μοναδική «πίστα» στοιχειωδών προδιαγραφών στην χώρα μας) προσκεκλημένοι της Μοτοδυναμικής Α.Ε του επίσημου εισαγωγέα της Porsche στην Ελλάδα. Η πρόσκληση αυτή ήταν στα πλαίσια του πρώτου σταθμού του Porsche Driving Experience στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο οποίος ήταν η Θεσσαλονίκη.
Τι οδηγήσαμε
> Την αφρόκρεμα της μάρκας, που περιελάμβανε μία απόλυτα αντιπροσωπευτική γκάμα μοντέλων, σε δυνατότητες και επιδόσεις. Με λίγα λόγια οδηγήσαμε τα 718 Boxster S, 718 Cayman S, 911 Turbo, Panamera Turbo και Macan Turbo Performance.
Στην πολύωρη παραμονή μας στο αυτοκινητοδρόμιο, οδηγήσαμε το κάθε μοντέλο για δύο γύρους, ο ένας αναγνωριστικός και ο δεύτερος κάπως πιο γρήγορος, πάντα με την καθοδήγηση-εποπτεία επαγγελματία οδηγού αγώνων ο οποίος προπορεύονταν δίνοντας τον ρυθμό. Οι προσπεράσεις απαγορεύονταν, μιας και στόχος της εκδήλωσης ήταν να ζήσουμε την εμπειρία οδήγησης τόσο εξεζητημένων αυτοκινήτων και να εντοπίσουμε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον και όχι ο συναγωνισμός.
Όπως και να 'χει όμως, σε ένα τέτοιο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, «μιλήσαμε» με τα αποθεματικά της αδρεναλίνης μας και καθότι δεν υπήρχαν περιοριστικά στόμια στην δοσολογία των ιπποδυνάμεων, το ζήσαμε και για εσάς!
Παρέλαση «1.880 αλόγων» στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
> 911 Turbo
Ονειρική εικόνα, απόκοσμος ήχος και εντυπωσιακές ικανότητες σε πρόσφυση και επιδόσεις. Με τον boxer (επίπεδο) 6-κύλιδρο κινητήρα που αποδίδει 540 ίππους, η 911 Turbo με ενεργή τετρακίνηση, ηλεκτροϋδραυλικό, πολύδισκο συμπλέκτη (PTM), κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού δίσκου και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), είναι ένα θαύμα τεχνολογίας. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3’’…
> 718 Cayman S
Η «μικρή» Porsche με τον νέο, 2.5 λίτρων turbo boxer κινητήρα των 350 ίππων που συνεργάζεται με PDK κιβώτιο 7 σχέσεων και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4’’. «Παιχνιδιάρικη» και διασκεδαστική όσο χρειάζεται, όσο και η «αδελφή» της 718 Boxster S.
> Macan Turbo Performance
Το «compact» πολυτελές SUV της Porsche. Με κινητήρα V6 biturbo 3.2 λίτρων απόδοσης 440 ίππων στην έκδοση Performance, που οδηγήσαμε, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4’’
> Panamera Turbo
Οικογενειακή πολυτελής τετραθέσια λιμουζίνα, με οθόνες εμπρός-πίσω και πληθώρα τεχνολογιών. V8 turbo κινητήρας απόδοσης 550 ίππων, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση, αερανάρτηση και κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη που επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8’’, ενώ ξεχωρίζει ο εντυπωσιακός τρόπος ανοίγματος και αναδίπλωσης της πίσω αεροτομής.
(Φωτογραφίες: Γιώργος & Χρήστος Καραγιωργάκης)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.