- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°


Μετά τη Silicon Valley και το Tel Aviv, η Renault εγκαινιάζει το τρίτο Renault Open Innovation Lab στο Παρίσι με την ονομασία «Le Square», ενισχύοντας περαιτέρω τις δομές της που της επιτρέπουν να αποτελεί το σημείο αναφοράς στον τομέα των καινοτόμων τεχνολογιών στο χώρο του αυτοκινήτου.
Πλησιάζοντας τη συμπλήρωση 120 χρόνων από τη στιγμή που ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων, η Renault συνεχίζει να εξερευνεί νέες ιδέες και τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Σε αυτό το πλαίσιο η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, δημιουργεί ένα δίκτυο εγκαταστάσεων που σαν σκοπό έχουν να προωθήσουν την έρευνα σε τομείς που θα παίξουν καίριο ρόλο στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της μάρκας τα επόμενα χρόνια. Οι πρώτες εγκαταστάσεις του δικτύου δημιουργήθηκαν το 2011 στη Silicon Valley στις ΗΠΑ, ενώ ακολούθησε το δεύτερο γραφείο στο Tel Aviv (2016). Τώρα, η Renault με την ενεργοποίηση του Open Innovation Lab -με την ονομασία «Le Square»- στο Παρίσι, στοχεύει να ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειές της για την εξέλιξη νέων δρόμων που θα εξερευνήσουν το μέλλον των μετακινήσεων.
Το «Le Square» σχεδιάστηκε ως ένα πραγματικό πειραματικό κέντρο, όπου οι μηχανικοί της Renault σε στενή συνεργασία με τους ανθρώπους των προμηθευτών, αλλά και ανεξάρτητους ερευνητές, θα εργάζονται ώστε να ενισχύσουν τη στρατηγική απόφαση της μάρκας να βρίσκεται πάντα στο κέντρο των εξελίξεων και της καινοτομίας. Τα αντίστοιχα κέντρα στη Silicon Valley και στο Tel Aviv επικεντρώνονται στην αυτόνομη οδήγηση – τεχνητή νοημοσύνη (Silicon Valley) και στα ηλεκτρικά οχήματα – ασφάλεια διαδικτύου (Tel Aviv).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Πωλήθηκε έναντι 46 εκατ. ευρώ
Καταλαβαίνουμε γιατί είναι best seller
Οι συνθήκες του αγώνα, οι Ειδικές Διαδρομές, η νίκη του Σεμπαστιάν Οζιέ και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά, πρωτότυπες εσωτερικά επιλογές σε επίπεδο αισθητικής, κορυφαίες τεχνολογίες και ισχύ που ξεπερνά τα 200 ίππους
Οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally1, ο Σεμπαστιάν Οζιέ εξασφάλισε μια σημαντική νίκη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.