- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
6 χάσκι και 300 άλογα
Κι όμως… Από καταβολής ανθρώπου το διαγωνίζεσθαι είναι στο αίμα μας. Και ακόμα και σήμερα, στην εποχή της πορείας μας προς ένα αυτοματοποιημένο ολοένα και περισσότερο κόσμο, αναζητούμε τρόπους για να δημιουργήσουμε αγώνες, κάθε είδους, ακόμα και αν αυτοί δείχνουν άνισοι…
Τελευταία προσπάθεια, η «κόντρα» μεταξύ ενός ελκήθρου οδηγούμενο από 6 huskies και ενός Seat Leon με ισχύ 300 ίππων...
Έτσι, ένα έλκηθρο ελκόμενο από 6 σκύλους huskies (προέλευσης Αλάσκας και Σιβηρίας) αγωνίσθηκε εναντίον του Seat Leon Cupra, που οδηγούσε ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων Jordi Gene, σε μια παγωμένη λίμνη στη Λαπωνία! Πράγματι, το εγχείρημα αποδείχθηκε μια διασκεδαστική πρόκληση που αποσκοπούσε στο να φέρει αντιμέτωπο το καλύτερο μέσο μετακίνησης σε κάθε μία από δύο εποχές: ενός ελκήθρου, που αποτέλεσε το ταχύτερο και αποδοτικότερο μέσο μεταφοράς των προγόνων στη Λαπωνία, το οποίο μπορεί να καλύψει περίπου 130 χιλιόμετρα σε μια μέρα και ενός σύγχρονου αυτοκινήτου με ισχύ 300 ίππων, που είναι και το πιο ισχυρό αυτοκίνητο της μάρκας.
«Τεχνικά χαρακτηριστικά»
Ισχύς και αντοχή: Ενώ το Leon Cupra χαρακτηρίζεται από την απόδοσή του, επιταχύνοντας από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, τα huskies είναι γνωστά για την αντοχή τους, αν και θεωρούνται μεταξύ των 20 ταχύτερων στις φυλές σκύλων. Κάνουν ταξίδια πέντε ημερών, αγγίζουν μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ/ώρα και το καθένα μπορεί να τραβήξει το δικό του βάρος, που είναι γύρω στα 30 κιλά.
Η τοποθεσία: Η «κόντρα» έγινε στην παγωμένη λίμνη στη λίμνη Pikku-Nissi, μια από τις 188,000 υπάρχουν στη Φινλανδία, με ύψος πάγου κοντά στο 1 μέτρο, κάτι που δίνει τη δυνατότητα σε αυτοκίνητα και έλκηθρα σκύλων να την διασχίσουν χωρίς προβλήματα, από τις αρχές του χειμώνα μέχρι και τον Απρίλιο.
Ηγετική νοοτροπία: Mamba και Mustys είναι τα δύο επικεφαλής σκυλιά που καθοδηγούσαν την ομάδα, ενώ έσερναν το έλκηθρο. Ο εκπαιδευτής τους, Susi Normand, ισχυρίζεται ότι γίνονται ηγέτες της αγέλης ενστικτωδώς: «Θα πρέπει να είναι διανοητικά ισχυρά και γενναία». «Ακριβώς όπως οι οδηγοί αγώνων», συμπληρώνει χαμογελώντας ο Jordi Gene.
Πρόσφυση: Το κράτημα των ποδιών τους, τους δίνει τη δυνατότητα να τρέξουν πάνω σε πάγο ή χιόνι με την ίδια ταχύτητα. Αντίστοιχα ο Gené εκμεταλλεύτηκε πλήρως τις δυνατότητες 4Drive του Leon Cupra και των ελαστικών χιονιού με ειδικά καρφιά για γρήγορη οδήγηση σε πάγο.
Θερμοκρασίες υπό το μηδέν: Για τα Huskies, το νούμερο -5 ºC στο θερμόμετρο είναι τυπικό μίας ήπιας χειμωνιάτικης ημέρας. Η ιδανική θερμοκρασία για αυτά, είναι μεταξύ -10 και -25 βαθμούς!... Με τον ίδιο τρόπο που η γούνα τους, τους επιτρέπει να αντέχουν το κρύο, τα αυτοκίνητα μπορούν να αντέξουν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Στην πραγματικότητα, έχουν δοκιμαστεί σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -40 ºC έως 110 ºC για τη διασφάλιση της ποιότητάς τους, η οποία παραμένει η ίδια ανεξάρτητα από το ποιες είναι οι καιρικές συνθήκες.
Challenge: Τα Huskies συμμετέχουν σε αρκετές ελκηθοδρομίες σε όλο τον κόσμο, όπως το European Championship ή το End of the World Race στην Αργεντινή. Από την άλλη πλευρά,το Cupra σημείωσε επίσης εντυπωσιακές επιτυχίες στη διάρκεια της παραγωγής του, ειδικά κάνοντας δύο φορές ρεκόρ στο φημισμένο Nürburgring, όπου τόσο ο Leon ST και το 5-θυρο Leon έκαναν χρόνο γύρου των κάτω των 8 λεπτών.
Εάν θέλετε να έχετε μία άμεση γεύση από την παραπάνω «μονομαχία», επισκεφτείτε το
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.