- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τι είναι:
Η topless έκδοση ενός θρυλικού αυτοκινήτου πόλης
Μία διαφορετική πρόταση για όσους είναι ερωτευμένοι με τον ήλιο…
Προσφέρει νεανικότητα κα χαρακτήρα σε εκείνους που θα το επιλέξουν για το διαχρονικό στιλ του
Ξεχωρίζει για:
Την ενισχυμένη ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή που λειτουργεί ως «παράθυρο στον ουρανό»
Την μικρή μέση κατανάλωση και το γεγονός ότι δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας

Silicon Valley:
Διαθέτει σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Blue&Me με τεχνολογία Bluetooth, ήτοι φωνητική αναγνώριση
Με το σύστημα Blue&Me έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις, να ακούσετε τα μηνύματα σας, να διαχειριστείτε τον τηλεφωνικό σας κατάλογο χωρίς να πάρετε τα χέρια σας το τιμόνι
Έχει χειριστήρια ηχοσυστήματος στο δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας
Γρήγορη ένδειξη αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, λειτουργία φώτων alarm σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού
Ράδιο με CD Mp3 player, 4 ηχεία + 2 tweeters
Κινείται:
Με δύο βενζινοκινητήρες 69 και 85/105 ίππων και έναν πετρελαιοκινητήρα 95 ίππων
Επιλέγουμε τον 85 ίππων δικίλυνδρο TwinAir Turbo, ο οποίος είναι μικρός, ελαφρύς και με κάμποσα βραβεία σχεδίασης και οικονομίας
Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και με 105 ίππους, κατόπιν παρεμβάσεων στην χαρτογράφηση του «εγκεφάλου»
Ο νέος 95 ίππων diesel 1.3 MultiJet με δεύτερης γενιάς άμεσο ψεκασμό πετρελαίου common rail διαθέτει ένα φίλτρο καταλοίπων (DPF) και τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου στην κατηγορία του
Και οι δύο κινητήρες ίππων συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων

Στρίβει:
Όπως ένα κλασσικό Fiat 500 «κλειστού τύπου»… Δεν γέρνει, το τιμόνι του «ακούει», και η σφιχτή ανάρτηση δεν σου δίνει καν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο ανοιχτού τύπου. Η απορρόφηση κραδασμών τόσο σε εθνικό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο είναι αυτό που θα ήθελες για να μην διαταράξεις την απόλαυση της οδήγησης, ενώ το ίδιο αποτελεσματικά είναι και τα φρένα.
Χωράει:
Τα 182 λίτρα, κρίνονται ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό νούμερο για το μέγεθος του αυτοκινήτου
Με την αναδίπλωση της οροφής και του πίσω τζαμιού ο χώρος δεν αλλάζει γιατί αυτά κλείνουν σε δύο στάδια, έτσι ώστε να μπορούμε να επιλέξουμε να μην επηρεαστεί το πορτμπαγκάζ

Tips:
Οι κινητήρες μπορεί να συνδυαστούν, προαιρετικά, με το ημιαυτόματο 5άρι κιβώτιο Dualogic
Δεν είναι Cabrio με την κλασσική έννοια του όρου, μιας και η οροφή του αναδιπλώνεται μέχρι πίσω, αφήνοντας στην θέση τους τα πλαϊνά του αμαξώματος
Η υφασμάτινη οροφή του ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά –σε δύο στάδια- με το πάτημα ενός κουμπιού, με το αυτοκίνητο ακόμα και εν κινήσει, έως και την ταχύτητα των 60 χλμ/ώρα

Κοστίζει:
To μοντέλο 1.2 με τους 69 ίππους από 14.092 ευρώ
Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 90 ίππους από 18.000 ευρώ
Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 105 ίππους από 18.800 ευρώ
Το μοντέλο 1.3 MultiJet diesel με τους 95 ίππους από 18.640 ευρω
Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης

Κάτι άλλο;
Το καμπυλωτό σχήμα του τζαμιού του πίσω παραθύρου και το σπόιλερ που είναι τοποθετημένο επάνω στον ουρανό είναι λειτουργικά τμήματα του αυτοκινήτου
Στον κινητήρα TwinAir, όταν πιέζουμε το κουμπί ECO, η παρεχόμενη ροπή μειώνεται στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ. έτσι ώστε να έχουμε ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων
Έχει σπαστή πενταλιέρα σε περίπτωση πρόσκρουσης, ώστε να ελευθερώνεται χώρος στην καμπίνα
Διαθέτει Σύστημα Πρόληψης Φωτιάς (FPS). Σε μία σφοδρή σύγκρουση, ένας διακόπτης αδρανείας διακόπτει τη ροή του καυσίμου προς τον κινητήρα, εξαλείφοντας τον κίνδυνο πρόκλησης φωτιάς λόγω επικίνδυνων διαρροών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.