- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα και τα αναπάντητα ερωτήματα
«Πάμε κι όπου βγει», δήλωσε ότι άκουσε από τους υπεύθυνους της αμαξοστοιχίας, διασωθείς επιβάτης του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Λίγη σημασία έχει αν ειπώθηκε. Γιατί έτσι κι αλλιώς, αυτή η φράση είναι η σιωπηρή κραυγή που ακούγεται πάνω απ’ τα γεμάτα γκράφιτι ελληνικά τρένα.
Όταν έγινε η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς είχα κάνει το ρεπορτάζ για όσα συνέβαιναν στον απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας. Και ξέρω καλά τι συμβαίνει ως σήμερα στην πιο αμαρτωλή πρώην ΔΕΚΟ του ελληνικού κράτους.
Δεν έχω όμως καμία διάθεση να μπω σε «τεχνικές» λεπτομέρειες οι οποίες θα βγουν τώρα, στο φως με τη θυσία τόσων νέων παιδιών. Όπως γίνεται πάντα, σε έναν λαό που έχει ως «έπος» στη δημοτική του παράδοση του «Γεφύρι της Άρτας»…
Θα θέσω απλά λίγα ερωτήματα. Ως πολίτης που έχει την ιδιοτροπία να παρατηρεί γύρω του. Και ως ένας λάτρης του τρένου, μιας και ήταν το «μαγικό μέσο» των μεγάλων αποδράσεων στα νεανικά του χρόνια.
Γιατί το ελληνικό κράτος επέτρεψε τις τελευταίες δεκαετίες να γίνουν πανίσχυρα τόσα συμφέροντα μέσα στους φορείς και στα κομμάτια του ΟΣΕ;
Πού ξοδεύτηκαν πάνω από 16 δισεκατομμύρια για τις υποδομές του δικτύου;
Γιατί οι συρμοί δεν φυλάσσονται; Σε ποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα οι αμαξοστοιχίες είναι γεμάτες γκράφιτι;
Γιατί δεν πουλήθηκε μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ;
Γιατί δεν ελέγχονται οι κακοτεχνίες, οι ελλείψεις και οι καθυστερήσεις που συμβαίνουν συνεχώς στα δρομολόγια του δικτύου;
Γιατί απαξιώθηκαν τόσες γραμμές στη Βόρεια Ελλάδα και στο περιφερειακό δίκτυο;
Γιατί δεν συνεννοηθήκαμε ποτέ με τους Τούρκους ώστε να φτιάξουμε μια υπερσύγχρονη γραμμή να ενώνει Θεσσαλονίκη με Κωνσταντινούπολη;
Γιατί η ΓΑΙΟΣΕ δεν εκχώρησε το μεγάλο οικόπεδο του Σταθμού Λαρίσης σε ιδιώτη ώστε να γίνει ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο με τις αποβάθρες, στα πρότυπα των μεγάλων σταθμών του εξωτερικού;
Γιατί δεν λειτουργεί το σύστημα σήμανσης που αγοράστηκε από το 2002;
Γιατί δεν μας νοιάζει που τα τρένα μας μοιάζουν με κάποιας υποσαχάριας αφρικανικής χώρας;
«Πάμε κι όπου βγει»! Κάπως έτσι σκέπτονται όλοι οι εμπλεκόμενοι στους σιδηρόδρομους για δεκαετίες. Χωρίς κανένα σεβασμό στις ζωές τόσων Ελλήνων και των χρημάτων των Ελλήνων φορολογούμενων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πληρωμές 1,2 δισ. ευρώ έως τέλος Δεκεμβρίου - Κάλεσμα για υπεύθυνες κινητοποιήσεις
Από 5,5 ευρώ σε 2,5 ευρώ ανά χιλιόμετρο με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία
Η νέα πρέσβης των ΗΠΑ αναδεικνύει τον ρόλο της Ελλάδας ως ενεργειακό και τεχνολογικό κόμβο στη στρατηγική Τραμπ
Η Ελλάδα εξοφλεί πρόωρα δάνεια ύψους 5,29 δισ. ευρώ - Τα οφέλη στην οικονομία
Στο βίντεο παρελαύνουν φράσεις με παιχνιδιάρικη διάθεση
Ο πρωθυπουργός κάλεσε τους αγρότες σε συντεταγμένη εκπροσώπηση
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση στον πρώην πρωθυπουργό για «Ιθάκη» και Μάτι
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε την πόρτα σε συνάντηση - Τόνισε ότι οι παραβατικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν ανεκτές
Ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς σχολιάζει την εκδήλωση για την «Ιθάκη»
Ποιοι δικαιούνται το δώρο - Πώς υπολογίζεται και ποιες κυρώσεις προβλέπονται για τους εργοδότες
«Ζωτικής σημασίας για τις ελληνοαμερικανικές σχέσεις η Βόρεια Ελλάδα» είπε η Αμερικανίδα πρέσβειρα
«Η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη και απαιτητική για τον αγροτικό κόσμο και αποτυπώνεται και στις κινητοποιήσεις»
«Η κατάληξη θα είναι το νησί της Καλυψώς με την ψευδαίσθηση της Ιθάκης»
Πολιτική Προστασία και υπηρεσίες σε 24ωρη επιφυλακή για την ασφάλεια των πολιτών
Τονίζει τη σημασία του διαλόγου με Τουρκία και Λιβύη - Ζητά «πατριωτικό ρεαλισμό»
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν λέει ποιος φταίει...» σημείωσε
Τι κάνουν όσοι θα ήθελαν αντιπολίτευση της προκοπής;
«Γονάτιζε μπροστά στους ξένους και υπέγραψε το χειρότερο από τα τρία μνημόνια» τόνισε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.