- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ο Μάνος Βουλαρίνος σχολιάζει τη νέα νομοθετική πρόταση για τα ηλεκτρικά πατίνια
Οι νομοθετικές προθέσεις της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά πατίνια, έτσι όπως αυτές εκφράστηκαν από τον υπουργό Προστασίας κάποιου πράγματος που δεν φαίνεται να είναι ο πολίτης, είναι άλλο ένα παράδειγμα της πίστης σε εκείνο το κομμάτι της ελληνικής παράδοσης που περιγράφεται με την πολύ ωραία λέξη «αρπακόλλα».
Σε περίπτωση που δεν είστε ενήμεροι να σας πω ότι ο σύντροφος Χρυσοχοΐδης αποκάλυψε ότι μαζί με τον ταριφοφάγο Κυρανάκη θα νομοθετήσουν ώστε να απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρικών πατινιών από ανήλικους στους δρόμους και να επιτρέπεται μόνο σε πεζόδρομους.
Αν η ιδέα σας φαίνεται καλή, πρέπει οπωσδήποτε να στείλετε βιογραφικό στο μέγαρο Μαξίμου: είστε υπουργοποιήσιμοι. Οι υπόλοιποι καταλαβαίνουμε κάτι εξαιρετικά απλό: το ηλεκτρικό πατίνι είναι ένα επικίνδυνο όχημα. Γίνεται πολύ πιο επικίνδυνο στα χέρια των ανήλικων. Η χρήση στον πεζόδρομο δεν το κάνει λιγότερο επικίνδυνο γενικώς. Το κάνει λιγότερο επικίνδυνο για τους οδηγούς τους και κίνδυνο θάνατο για τους πεζούς. Γιατί αυτό που στην ουσία λέει η κυβέρνηση είναι: θα προσπαθήσω να περιορίσω τους θανάτους και τους τραυματισμούς ανήλικων στους δρόμους αλλά δεν δίνω δεκάρα για τους θανάτους και τους τραυματισμούς των πεζών που θα έχουν την ατυχία να πέσουν στο δρόμο των πιτσιρικάδων, εκεί που θα επιτρέπεται να σκορπούν τον τρόμο με τα ηλεκτρικά τους πατίνια.
Το πιο αξιοπερίεργο είναι ότι ο υπουργός Χρυσοχοΐδης φαίνεται να καταλαβαίνει το πρόβλημα αφού είπε ότι η προσωπική του άποψη είναι ότι πρέπει γενικώς να απαγορευτούν τα πατίνια αλλά παρόλα αυτά η κυβέρνηση θα επιτρέψει να γίνουν (ή πιο σωστά να παραμείνουν) ο φόβος και ο τρόμος των πεζών.
Ταυτοχρόνως αρνείται να βάλει οποιονδήποτε περιορισμό στις επιχειρήσεις ενοικίασης για τις ανάγκες των οποίων έχει παραχωρηθεί ολόκληρη η επικράτεια. Όλη η Αθήνα είναι μια απέραντη πίστα και ένα τεράστιο πάρκινγκ για αυτές τις σκοτώστρες, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό και να τις παρατήσει οπουδήποτε, με τους κανόνες να παραμένουν πλάσματα της φαντασίας (δυστυχώς εδώ μπορεί να πέφτουμε και σε αρμοδιότητα του δήμου πράγμα που σημαίνει ότι τα πράγματα μόνο χειρότερα μπορεί να γίνουν).
Θα μου πείτε τι σημασία έχουν όλα αυτά, από τη στιγμή που ο νόμος για τον οποίο μίλησε ο υπουργός Χρυσοχοΐδης χρειάζεται και κάποιον που να θέλει να τον επιβάλλει και θα έχετε δίκιο. Αλλά το βασικό πρόβλημα δεν είναι η εγκληματική ιδέα της παράδοσης των πεζοδρόμων στις ορέξεις άμυαλων πιτσιρικάδων (συγγνώμη για τον πλεονασμό) αλλά η αρπακόλλα με την οποία η κυβέρνηση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει την καθημερινότητα. Και μπράβο της.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στην αρμόδια εισαγγελική αρχή
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες - Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία με δόλο
Συγκλονίζει η μαρτυρία του εκπαιδευτή - Οι γιατροί δίνουν μάχη για τη ζωή της
Ανακριτής και εισαγγελέας ομόφωνα τού «έδειξαν» το δρόμο για τη φυλακή
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα - Οι ανήλικοι δεν είχαν δίπλωμα
Οι συλληφθέντες, πλην ενός ο οποίος νοσηλεύεται φρουρούμενος, οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή
Προσφυγή ετοιμάζουν οι δικηγόροι της
Ιδιαίτερη προσοχή σε συνδέσμους που αποστέλλονται μέσω SMS, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλων εφαρμογών
Ο δράστης είχε εισβάλλει στο σπίτι της γυναίκας κρατώντας τσεκούρι και εύφλεκτο υλικό
Οι ισχυρισμοί του 65χρονου, τα ευρήματα από το όπλο και τα κενά στην υπόθεση
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η αστεγία στην πρωτεύουσα γίνεται ολοένα και πιο χρόνια, με βασική αιτία τους οικονομικούς λόγους και τη στεγαστική επισφάλεια
Τι έδειξε η ιατροδικαστική - Ποινική δίωξη στους 7 συλληφθέντες
Τι ισχυρίστηκε στην απολογία του
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι δηλώσεις που δημοσιεύθηκαν»
Έζησε 18 χρόνια στην εξάρτηση, έχασε τον σύζυγό της από υπερβολική δόση, πέρασε 11 μήνες στη φυλακή και τελικά κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη γραμμή της απεξάρτησης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.