- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Πορεία οπαδών του ΠΑΟΚ στα γραφεία της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη (video)
Ξεκίνησε από την Τούμπα μετά το τέλος του αγώνα ΠΑΟΚ – Βόλος
Για την εισήγηση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού που προβλέπει τον υποβιβασμό του διαμαρτύρονται οι οπαδοί της ομάδας μετά το τέλος του αγώνα ΠΑΟΚ – Βόλος.
Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποιούν οπαδοί του ΠΑΟΚ, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την εισήγηση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού που προβλέπει τον υποβιβασμό της ομάδας τους, όπως και της Ξάνθης.
Συγκεκριμένα, η πορεία ξεκίνησε από την Τούμπα με πολλές μηχανές, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ΠΑΟΚ – Βόλος και έφτασε πριν από λίγο στα γραφεία της Διοικούσας Επιτροπής Νομού Θεσσαλονίκης της ΝΔ, στην οδό Μιχαήλ Καλού.
Οι συγκεντρωμένοι φωνάζουν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και του υφυπουργού Αθλητισμού, παρά το γεγονός ότι ο κ. Αυγενάκης είχε ταχθεί με ανακοίνωση του κατά του υποβιβασμού ΠΑΟΚ και Ξάνθης, ενώ ισχυρή αστυνομική δύναμη βρίσκεται στην περιοχή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Η συνολική διάρκεια της θητείας τους έχει οριστεί στους δώδεκα μήνες
Αναλυτικά οι περιοχές - Δείτε τον χάρτη
Τι κατέθεσε στο δικαστήριο
Όσα έκανε γνωστά ο πρόεδρος της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποιοι δεν έχουν να φοβούνται από την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
Θα επιχειρήσει να περιγράψει τις συνθήκες και τα κίνητρα της δολοφονίας
Στις 10:00 το πρωί οι 7 κατηγορούμενοι θα φύγουν από ΓΑΔΑ και θα οδηγηθούν στην Ευελπίδων για να τους απαγγελθούν κατηγορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
100 χρόνια από τον ισχυρότερο σεισμό της ελληνικής ιστορίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.