- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Γιατί ακινητοποιούνται τα αστικά λεωφορεία στην Αθήνα;
Στάσεις εργασίας από τους εργαζόμενους με αφορμή την κατάργηση του αμαξοστάσιου στο Ελληνικό
Χωρίς λεωφορεία για μια ακόμα φορά θα μείνει η Αθήνα την Τρίτη 19 και την Πέμπτη 21 Ιουνίου. Ο λόγος; Δεν είναι τα μισθολογικά αλλά το… κλείσιμο του αμαξοστασίου στο Ελληνικό.
Η εκκένωσή του θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ως τις 26 Ιουνίου ώστε να εξυπηρετηθούν οι επενδύσεις στη συγκεκριμένη περιοχή. Αν και αυτό είχε προαναγγελθεί, το πρόβλημα της μετεγκατάστασης αφέθηκε στην τύχη του. Αποτέλεσμα; Οι εκκρεμότητες μεγάλες και οι επιπλοκές από την αδράνεια πολλές. Τελικά οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία ξεκίνησαν απεργιακές κινητοποιήσεις. Με τι στόχο όμως; Η Athens Voice επικοινώνησε με όλες τις πλευρές για να εντοπίσει που βρίσκεται το πρόβλημα.
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, παρόλο που ο νόμος όριζε να πραγματοποιηθεί η μεταστέγαση του αμαξοστασίου από το Ελληνικό σε όμορο δήμο μέχρι την ημέρα της εκκένωσης, κάτι τέτοιο δεν έχει υλοποιηθεί με αποτέλεσμα η διοίκηση της ΟΣΥ να ζητά τη μετακίνηση 80 και πλέον οδηγών από το Ελληνικό στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας.
Όπως μας εξηγεί ο Λ. Σκουλός, γραμματέας του σωματείου εργαζομένων ΟΑΣΑ, κάτι τέτοιο θα επιφέρει μια σειρά από αρνητικές συνέπειες στο συγκοινωνιακό έργο. «Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει όταν ένα λεωφορείο ξεκινάει από τον Γέρακα για να εξυπηρετήσει τη Βάρη. Ουσιαστικά τα νότια προάστια θα μείνουν χωρίς λεωφορεία». Παράλληλα οι εργαζόμενοι επισημαίνουν πως δεν καταλαβαίνουν τη βιασύνη για την υλοποίηση της απόφασης, δεδομένου ότι οι εργασίες για την επένδυση του Ελληνικού δεν ξεκινούν άμεσα. «Στη συνέλευση απαιτούμε μια παράταση για να αποφύγουμε αυτή την πρόχειρη λύση».
Σημειώνεται ότι το αμαξοστάσιο της Ανθούσας εξυπηρετεί αμιγώς λεωφορεία που κινούνται με φυσικό αέριο χωρίς να διαθέτει την υλικοτεχνική υποδομή, ούτε τους κατάλληλους χώρους ώστε να μπορούν να συντηρηθούν και να επισκευαστούν λεωφορεία που κινούνται με πετρέλαιο.
Από την άλλη πλευρά, η ΟΣΥ έκανε λόγο για μια μνημονιακή υποχρέωση και υπό την πίεση του χρόνου δεν άφησε περιθώριο για κάποια άλλη επιλογή εκτός από αυτής του αμαξοστασίου στην Ανθούσα. «Γίνονται συζητήσεις και σχεδιασμοί για να βρεθεί μια κοινή λύση, ακόμα κι αν δεν βρεθεί όμως κυκλοφοριακά προβλήματα δεν θα υπάρξουν αλλά θα αυξηθούν τα κόστη. Ωστόσο η μεταφορά ανεξάρτητα από τις κινητοποιήσεις είναι προγραμματισμένη για να γίνει καθώς η παράταση εμπίπτει στην δικαιοδοσία του υπουργείου Μεταφορών».
Οι υπεύθυνοι της ΟΣΥ μας παρέπεμψαν στο υπουργείο, αλλά οι υπεύθυνοι από το γραφείο Τύπου δεν ήθελαν να κάνουν κάποιο σχόλιο. Αναμένονται λοιπόν κι άλλες μέρες χωρίς αστικά λεωφορεία με την υπομονή των πολιτών για μια ακόμη φορά να δοκιμάζεται.
Τρίτη:
Στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 π.μ. και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Πέμπτη:
Στάση εργασίας από τις 11:00 έως και τις 17:00, καθώς έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες στις 12:30 στα κεντρικά γραφεία της Ο.ΣΥ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διασώθηκαν δύο άνθρωποι
Έχουν γίνει ήδη δεκάδες προσαγωγές
Οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» έχουν κλείσει από τις 17:00
Αυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα του περιοδικού International Living
Τι ακολουθεί μετά τον Byron
Λόγω των πλημμυρικών φαινομένων
Παράλληλα, στη Βοιωτία, ο κόμβος της Θήβας παραμένει κλειστός από χθες
Οι επιστήμονες προβλέπουν βροχοπτώσεις έως το απόγευμα - Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία
Δείτε τον χάρτη του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών με τις υψηλότερες καταγραφές στη χώρα
Εντοπίστηκε να οδηγεί στο αντίθετο ρεύμα με επικαθήμενο
Tι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Τα Δεκεμβριανά που ακολούθησαν και το δικαστικό «θρίλερ» με Κορκονέα
Κλείνουν σταθμοί του Μετρό - Τι θα ισχύσει τις ώρες των εκδηλώσεων μνήμης
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.