Κοσμος

Oργή για το αφεντικό του Χίθροου ο oποίος κοιμόταν και είχε κλειστό το κινητό την ώρα της φωτιάς

Oι προσπάθειες επικοινωνίας ήταν άκαρπες για ώρες

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Oργή για το αφεντικό του Χίθροου ο oποίος κοιμόταν και είχε κλειστό το κινητό την ώρα της φωτιάς
© Youtube / Guardian News

Xίθροου: Ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου κοιμόταν την ώρα της πυρκαγιάς

Οι προσπάθειες να ενημερωθεί ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου Χίθρρου, ο οποίος κοιμόταν, ότι το αεροδρόμιο είχε κλείσει λόγω διακοπής ρεύματος απέτυχαν, επειδή το τηλέφωνο στο κομοδίνο του ήταν σε σίγαση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας.

Ο Τόμας Γολντμπάι κοιμόταν όταν ανώτερα στελέχη του Χίθροου αποφάσισαν να αναστείλουν τις πτήσεις λόγω πυρκαγιάς σε κοντινό υποσταθμό ηλεκτρικού ρεύματος.

Καμία πτήση δεν πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο του δυτικού Λονδίνου μέχρι τις 18:00 GMT της 21ης Μαρτίου λόγω της πυρκαγιάς που ξέσπασε αργά το προηγούμενο βράδυ. Το κλείσιμο, που επηρέασε 270.000 ταξίδια, προκλήθηκε από «μια σειρά άνευ προηγουμένου περιστάσεων», δήλωσε ο πρόεδρος του Χίθροου, Λόρδος Ντέιτον, προσθέτοντας ότι η υποδομή του αεροδρομίου θα καταστεί «πιο κατάλληλη για το μέλλον».

Το αεροοδρόμιο ανέθεσε τη διερεύνηση του συμβάντος στην πρώην υπουργό μεταφορών Ρουθ Κέλι η οποία είναι ανεξάρτητο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι ο CEO «δεν συμμετείχε» στην απόφαση που έλαβε ο επιχειρησιακός επικεφαλής του αεροδρομίου (COO) στις 01:15 της 21ης Μαρτίου να αναστείλει τις πτήσεις μέχρι τις 23:59.

Συναγερμοί γνωστοί ως F24 εστάλησαν στο κινητό του στις 00:21 και 01:52 για να ενεργοποιηθούν οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, και ο COO προσπάθησε να τον καλέσει αρκετές φορές.

Η έκθεση ανέφερε: «Ο CEO έμαθε για το περιστατικό για πρώτη φορά περίπου στις 06:45 στις 21 Μαρτίου και έλαβε ενημέρωση από τον COO».

Ο Γολντμπάι εξέφρασε «βαθιά λύπη του για το γεγονός ότι δεν ήταν διαθέσιμος κατά τη διάρκεια της νύχτας του συμβάντος», σύμφωνα με την ανασκόπηση.

Η έκθεση εξέτασε επίσης εάν το αεροδρόμιο θα έπρεπε να είχε προβλέψει τις επιπτώσεις που θα είχε η διακοπή της παροχής ρεύματος από τον υποσταθμό.

Διαπίστωσε ότι το αεροδρόμιο είχε «αξιολογήσει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος υψηλής τάσης ως ανθεκτική, λόγω του ότι διαθέτει τρεις ξεχωριστές εισόδους από το Εθνικό Δίκτυο, όλες με πολλαπλές συνδέσεις με το αεροδρόμιο και πολλαπλούς μετασχηματιστές στους υποσταθμούς του Εθνικού Δικτύου/SSEN, που παρέχουν εφεδρεία σε περίπτωση βλάβης».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY