Trending Now

Whiskas: Η νέα καμπάνια που «μιλάει» στη γλώσσα των Gen Z γατο-γονέων

Η γωνιά ενός σπιτιού με όλα όσα αγαπάνε οι γάτες

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Whiskas
© YouTube @Whiskas Global

Whiskas: Η νέα καμπάνια που «μιλάει» στη γλώσσα των Gen Z γατο-γονέων, δύο γάτες στον πιο άνετο καναπέ του internet

Αν έχετε αποκτήσει γατάκι πρόσφατα, υπάρχει μια πιθανότητα να έχετε ακούσει ήδη δύο νέες φωνές στο σαλόνι σας — και όχι, δεν μιλάμε για το νιαούρισμα από τον καναπέ. Ο λόγος για την Caspurr και την Agnes, δύο φανταστικούς τετράποδους podcasters και οικοδεσπότες του «The Purrcast», της νέας καμπάνιας της Whiskas που φέρνει την επανάσταση στην επικοινωνία με τους νέους γονείς κατοικιδίων.

Μιλάμε για ένα brand με πείρα από το 1958. Και όμως, καταφέρνει σήμερα να καινοτομεί, μιλώντας με σύγχρονους όρους, όχι απλώς σε μια ψηφιακή γενιά, αλλά κυρίως σε εκείνη των Gen Z και των Millennials — τη γενιά που κρατά στα χέρια της το 72% των νέων υιοθεσιών γατιών παγκοσμίως. Αυτούς στοχεύει η Whiskas με έναν έξυπνο, τρυφερό και digital-first τρόπο.

Η κεντρική ιδέα; Ένα podcast με πρωταγωνιστές δύο γάτες που συζητούν σαν να βρίσκονται στον πιο cozy καναπέ του διαδικτύου. Όχι μια ακόμη τηλεοπτική καμπάνια, όχι άλλη μια διαφήμιση φαγητού για κατοικίδια. Ένα content series γεμάτο insights, συναισθηματική σύνδεση, φωνές με ταυτότητα και —κυρίως— πληροφορία που λύνει πρακτικά προβλήματα στους νέους pet parents.

Cats Drinking Water | Care & Health | WHISKAS® Purrcast

Όταν η στρατηγική συναντά τη φαντασία

Η AMV BBDO, η δημιουργική ομάδα πίσω από την καμπάνια, δούλεψε με στρατηγική βάθους: μια πολυγλωσσική ανάλυση δεδομένων από Google searches, κοινωνικές συνομιλίες και άμεσες αλληλεπιδράσεις με καταναλωτές, σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Νοτιοανατολική Ασία. Αυτή η έρευνα προσδιόρισε τα βασικά ερωτήματα και άγχη των νέων ιδιοκτητών γατιών: Τι να ταΐσω; Πώς να παίξω; Τι να κάνω όταν μασουλάει τα καλώδια;

Αυτό που είναι εντυπωσιακό, όμως, δεν είναι απλώς το ότι η Whiskas άκουσε. Είναι ότι απάντησε με τρόπο φιλικό, ανάλαφρο και απόλυτα προσαρμοσμένο στη σύγχρονη κουλτούρα της κατανάλωσης περιεχομένου. Πώς; Μέσα από YouTube shorts, Reels, TikToks και —βεβαίως— Spotify podcasts. Γιατί εκεί είναι το κοινό σήμερα.

Χιούμορ, χρήσιμο περιεχόμενο και… νιαουρίσματα

Ο Caspurr είναι ο σοφός πρώην γατούλης, ενώ η Agnes είναι η ενθουσιώδης, ολίγον αγχώδης νεοφερμένη. Μαζί, μέσα από έναν ζεστό διάλογο —που θυμίζει κάτι μεταξύ late-night show και voiceover animation— απαντούν στις πιο κλασικές ερωτήσεις που βασανίζουν τους νέους ιδιοκτήτες γατιών. Από διατροφικές συνήθειες μέχρι πώς να καταλάβεις αν η γάτα σου νιώθει ασφαλής.

Το σκηνικό; Μια φανταστική γωνιά ενός σπιτιού, γεμάτη παιχνίδια, κρυψώνες και μαξιλάρες —δηλαδή ό,τι αγαπούν οι γάτες. Το περιεχόμενο είναι modular, σχεδιασμένο για να μεταφράζεται και να προσαρμόζεται ανά χώρα, διατηρώντας όμως έναν ενιαίο τόνο: φροντίδα, γνώση και απαράμιλλη τρυφερότητα.

«Το Purrcast δεν είναι απλώς περιεχόμενο — είναι «σωσίβιο» για όποιον περνά την τρέλα της πρώτης γατογονεϊκότητας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Chris Rodi, Global VP της Mars Pet Nutrition. Και πράγματι, η σύνδεση που δημιουργεί η Whiskas δεν είναι εμπορική. Είναι συναισθηματική, σχεσιακή, αυθεντική.

Καθώς το brand κάνει το λανσάρισμά του πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο και σύντομα σε παγκόσμια κλίμακα, γίνεται ξεκάθαρο πως το Purrcast δεν είναι απλώς άλλη μία social-first καμπάνια. Είναι ένα template για το πώς μπορεί η ευφυής επικοινωνία να μεταμορφώσει την επαφή με τον καταναλωτή.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY