Καυσόξυλα Κολίτσας feat Μαρίνα Σάττι: Η διαφήμιση του μήνα
«I am gonna do it my way! Στο μαγαζί σου θα μπαινοβγαίνω γιατί μου έδωσες και ξύλα πριν λίγο καιρό»
Καυσόξυλα Κολίτσας: Η διαφήμιση της εταιρίας δασικών προϊόντων με στίχους βασισμένους στο «ZARI» της Μαρίνας Σάττι
Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision 2024, στο Μαλμέ της Σουηδίας, φαίνεται πως μας έχει επηρεάσει περισσότερο από ότι θα περιμέναμε. Ξεκίνησε ως το περίεργο «τα τα τα» που πολύ τάχθηκαν κατά, στην πορεία τραγουδήθηκε σε κλαμπ, έγινε διπλά πλατινένιο και τώρα αποτελεί πηγή έμπνευσης για διαφήμιση δασικών προϊόντων. Την Κυριακή, 28 Απριλίου 2024, η εταιρία Καυσόξυλα Κολίτσας δημοσίευσε μέσω του λογαριασμού της στο Instagram τη νέα, σε ρυθμούς ζαριού πασχαλινή διαφήμισή της. Ένα σύντομο reel διαρκείας σχεδόν ενός λεπτού, το οποίο συγκεντρώνει ήδη περισσότερα από 2.500 likes, με τους χρήστες στα σχόλια να δίνουν το απόλυτο «δωδεκάρι».
Μετά το «Σκορπιός είναι για εσένα» έρχεται στον κόσμο των social media μια διαφορετική εκδοχή του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι, έτοιμη να γίνει το viral των ημερών. Στο διαφημιστικό spot που γυρίστηκε από τον Θανάση Σούντα, βλέπουμε την ομάδα της εταιρίας Καυσόξυλα Κολίτσας να πρωταγωνιστεί στη δικιά της «Κάρβουνο-vision 2024». Το βίντεο ξεκινάει με την Μαριάννα Γεωργάκη σαν μια άλλη Σάττι, κρατώντας μια χάρτινη ταμπέλα στην οποία αναγράφεται με μεγάλα γράμματα το όνομα της εταιρίας. «Κάρβουνο καλό να βρω μακάρι, αρνί θέλω να ψήσω όχι ψάρι, κάνω πως ξεχνάω μα έρχεται Πάσχα και όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα»!
Σας θυμίζουν κάτι οι στίχοι; Η διαφήμιση πλέον έχει βρει έναν διαφορετικό τρόπο για να γίνεται όλο και πιο ευρηματική, συμβαδίζοντας παράλληλα με τις τάσεις της εποχής. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σύντομο βίντεο - καθώς πλέον η υπομονή μας έχει μειωθεί - σε ρυθμούς Μαρίνα Σάττι ενώ βρισκόμαστε μια ανάσα πριν από τον Μουσικό Διαγωνισμό Τραγουδιού; Με φόντο τη φύση και εννοείται τα καυσόξυλα Κολίτσας, παρακολουθούμε χορό και τραγούδι σε μια πιο λαϊκή και σίγουρα διασκεδαστική version, με τους νέους στίχους να αποτυπώνονται όλο και περισσότερο στο μυαλό μας. Μπορεί να μην είχαμε σκοπό να αγοράσουμε δασικά προϊόντα, όμως μετά από μια έξυπνη διαφήμιση ίσως το ξανασκεφτούμε.
«Να μη θυμηθώ, το Πάσχα που πήγα να καψαλιστώ. Κολιτσας»!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με διαφορετικό τρόπο στέλνει το μήνυμα του ενόψει Ευρωεκλογών ο υποψήφιος με το ΜέΡΑ25
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Το βίντεο στο Tiktok αγγίζει τις 350.000 προβολές
Τι αποκαλύπτει τώρα για τη σχέση με τον πρίγκιπα Χάρι, συγγραφέας, ειδικός σε θέματα του βρετανικού βασιλικού οίκου
Η διαδικτυακή καμπάνια που ξέσπασε μετά τη σιωπή των καλεσμένων του Met Gala για την επίθεση του Ισραήλ στη Ράφα
Τα social media υποδέχονται με μοχθηρές διαθέσεις τον νέο ζωγραφικό πίνακα του βασιλιά της Αγγλίας
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Ελλάδα, Ιρλανδία, Ολλανδία και Ελβετία στο προσκήνιο της εκπομπής
Την προειδοποιούσαν να μην πλησιάσει το ζώο
Η αντίδραση του Slimane
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Ο θρυλικός μποξέρ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αγωνιστεί ξανά μετά τον αγώνα του με τον YouTuber, Τζέικ Πολ
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι ένοικοι έχουν δει αρκούδα σε απόσταση αναπνοής
Το ιστορικό επίτευγμα των Μάρκο Φουρστ και Μάρκο Βάλτενσπιλ
Το Tik Tok κατάφερε να πείσει ότι υπάρχει –και πωλείται– απαγορευμένο βιβλίο με θαυματουργά γιατροσόφια
Με αγαπημένες μαμάδες του παλιού, ελληνικού κινηματογράφου
Πότε ξεκίνησε, γιατί και πώς κατάφερε σήμερα να έχει πάνω από 217.8 χιλιάδες ακολούθους στην πρωτότυπη πλατφόρμα. Διαβάστε την ιστορία της.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.