- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
250 παραστάσεις θα κάνουν πρεμιέρα μέχρι τέλη Οκτωβρίου και υπολογίζεται πως μέχρι τέλος σεζόν θα διπλασιαστούν. Το θέατρο ίσως είναι ο μοναδικός χώρος στην Ελλάδα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως παράδειγμα Τρόικα, ΔΝΤ και κυβέρνηση για ν’ αποδείξουν πως τα νέα μέτρα φέρνουν ανάπτυξη.
Έφτασε η ώρα της πρεμιέρας για το μεγάλο στοίχημα του Εθνικού Θεάτρου. Το ομηρικό έπος μεταφέρεται στη σκηνή από το μεγάλο φορμαλιστή σκηνοθέτη, σε μια συμπαραγωγή με το Piccolo Teatro του Μιλάνου. Ο Σταύρος Ζαλμάς (Οδυσσέας) και η Μαρία Ναυπλιώτου (Πηνελόπη/Καλυψώ/Κίρκη) μίλησαν για την εμπειρία του ανεβάσματος.
Νιώθω πολύ υπεύθυνος που παίζω στην «Οδύσσεια» – είναι μια τεράστια παραγωγή για τη μικρή μας Ελλάδα, που σου δημιουργεί ευθύνη. Τα έργα του Robert Wilson είναι διεθνή γεγονότα, σαν έργα τέχνης, αναπαράγονται συνεχώς. Ο ίδιος είναι μια φυσιογνωμία μοναδική, και κανείς από εμάς τους ηθοποιούς δεν είχε δουλέψει με τέτοιο τρόπο ξανά, αν και μπορώ να πω ότι εντοπίζω κοινά στοιχεία με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου με τον οποίο δούλεψα χρόνια.
Η «Οδύσσεια» είναι το εθνικό μας παραμύθι, και ο λόγος που υπάρχει στη ζωή μας έντονα είναι ότι μεταφέρεται ακόμη από στόμα σε στόμα. Ο Wilson έχει σκηνοθετήσει τα παραμύθια όλων των χωρών, είναι κάθε τρεις μέρες σε ένα αεροπλάνο. Ήρθε η ώρα να δούμε την οπτική του και στο δικό μας!
Μια μαγευτική εμπειρία. Ο τρόπος που δουλεύει ο Wilson με γοητεύει και με συγκινεί. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερή που είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω και να δουλέψω μαζί του. Θεωρώ πολύ μεγάλη πρόκληση το πώς μέσα από την αυστηρή φόρμα προετοιμασίας που ακολουθούμε, έρχεται ο λόγος σε πρώτο πλάνο. Ο Wilson είναι ένας σκηνοθέτης που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, αλλά ενώ σου ζητάει κάτι πολύ ακριβές και συγκεκριμένο, αυτά που σου λέει τροφοδοτούν συνεχώς τη δημιουργική σου φαντασία για να προχωρήσεις και να εξελίξεις τους ρόλους σου.
Τις συνεντεύξεις πήρε η Ελίζα Συναδινού
Παίζουν (επίσης) Ν. Τσακίρογλου, Ζ. Δούκα, Απ. Τότσικας, Λ. Παπληγούρα. Αλ. Μυλωνάς, Λ. Κονιόρδου, Β. Παπαδοπούλου, Α. Σακελλαρίου, Κ. Φουντούκης, Θ. Ακοκκαλίδης κ.ά. Από 26/10. Εθνικό θέατρο, Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288.170-171. Η Α.V. είναι χορηγός επικοινωνίας.



ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.