- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Γιώργος Παπαγεωργίου
Μάθαμε ότι έχει δύο πάθη. Το ένα είναι ο ρόλος του στην «Ωραία του Πέραν».
Γιώργο, με τι είσαι παθιασμένος;
Με το πλυντήριο πιάτων. Από τότε που μπήκε στη ζωή μου όλα άλλαξαν. Οι μέρες με τα μουχλιασμένα ποτήρια στο νεροχύτη, η έλλειψη καθαρού πιρουνιού τη στιγμή που το χρειαζόσουν, το λερωμένο σουρωτήρι, όλα είναι πια παρελθόν. Κάθε βράδυ ο ήχος του, σαν γουργούρισμα μέσα στο σκοτάδι, με νανουρίζει και τα γκουπ γκουπ που κάνει πότε πότε είναι εκεί για να μου θυμίζουν ότι η δουλειά του δεν θα είναι εύκολη, αλλά θα τα βγάλει πέρα και, ναι, θα μου σταθεί στα δύσκολα σαν καλός φίλος.
Τις προάλλες που του ήρθαν κάπως ζόρικα (πέρασαν και 3 χρόνια από την πρώτη μας επαφή) του καθάρισα το φίλτρο, του αγόρασα και ειδικό καθαριστικό, γιατί οι φίλοι είναι εκεί για να βοηθάει ο ένας τον άλλο όταν περάσουν τα χρόνια και αρχίζει να σκουριάζει ο ένας, να έχει προβλήματα ο άλλος. Και πάντα εκεί βρίσκεται, έτοιμο να με απαλλάξει από την πιο εκνευριστική δουλειά, να μου πει «άσ’ τα αυτά σε μένα, πήγαινε τώρα και κάνε τα δικά σου, γράψε, παίξε, γίνε σούπερ ήρωας και σώσε το κορίτσι. Η καθαρή κούπα καφέ στο τέλος της ημέρας είναι δική μου δουλειά». Και εγώ το ανταμείβω. Του βάζω ένα fake γκαζόν στην οροφή και γίνεται πιο όμορφο από ποτέ.
Πάθος με το ρόλο
Έχω πάθος με τον «Αιμίλιο», το ρόλο που έρχεται στην «Ωραία του Πέραν» του Δ. Παπαδόπουλου και θα ανέβει τον Δεκέμβριο στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Είναι κοντά μου ο Αιμίλιος∙ είναι ερωτιάρης, αφελής, ο πιο ρομαντικός χαρακτήρας που θα συναντήσεις. Είναι φτωχός, λαϊκός, ευγενικός και τίμιος που ερωτεύεται και διεκδικεί με πάθος την ευτυχία του κόντρα στην πιο κλισέ εξέλιξη ενός από τα σπουδαιότερα μελοδράματα του αιώνα.
Είναι ο παππούς μου ο «Αιμίλιος»∙ με πάει κάπου εκεί στην Κωνσταντινούπολη και μετά στα χωριά της Δράμας. Αυτό τον καιρό στις πρόβες βουτάω σιγά-σιγά σε αυτόν. Αν θέλω να μιλήσω με αλήθεια για τον έρωτά του με την αγαπημένη του “Ερμιόνη”, θα πρέπει να σκάψω τον τάφο της και να λερώσω τα χέρια μου με χώμα. “Θα σ’ αγαπώ. Για πάντα” λέει και πρέπει να τον πιστέψουμε. Όλοι μας.
Για περισσότερες πληροφορίες http://nkt.gr/play/171/h-wraia-toy-peran/
Φωτογραφία: Θανάσης Καρατζάς
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.