Κινηματογραφος

Κριτική ταινίας: Men

Ο υπαρξιακός τρόμος του Άλεξ Γκάρλαντ

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 830
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Men, Άλεξ Γκάρλαντ

Κριτική για την ταινία «Men» του Άλεξ Γκάρλαντ με τους Τζέσι Μπάκλεϊ, Ρόρι Κινίαρ, Πάαπα Εσιέντου

Μετά από μια προσωπική τραγωδία που κόστισε τη ζωή του συντρόφου της, η Χάρπερ αποσύρεται στην αγγλική εξοχή για να συνέλθει. Όμως κάποιος άντρας κρυμμένος στο δάσος εμφανίζεται συχνά απειλώντας την ηρεμία της.

Το τρίτο φιλμ του Άλεξ Γκάρλαντ επιλέγει να ποντάρει στην κατασκευή ενός παραδοσιακού κλειστοφοβικού θρίλερ, δοσμένο αρχικά με υπόγεια ένταση, που όμως σταδιακά αλλάζει κατεύθυνση για να μετατραπεί σε ένα ακραίο σπλάτερ. Μοιραία η ταινία σημαδεύεται από άνιση διαχείριση της αρχικής έξυπνης ιδέας (η ηρωίδα βρίσκεται σε ένα χωριό όπου όλοι οι άντρες έχουν την ίδια… μούρη ) καθώς ο Γκάρλαντ υπονομεύει τα όσα θετικά, χτισμένα με μεθοδικότητα, στοιχεία τοποθέτησε στο πρώτο μισό, επιλέγοντας για κλείσιμο της συμβολικής ιστορίας του (το τέλος της πατριαρχίας και η ανάδειξη της γυναικείας δυναμικής) μια γκροτέσκα απεικόνιση της αντρικής βίας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νάνσυ Μπινιαδάκη
Νάνσυ Μπινιαδάκη: Οι σχέσεις είναι πάντοτε ένας αγώνας

Η σκηνοθέτρια μας μιλάει για την πορεία της, τη νέα της ταινία «Maysoon» και την ηθοποιό Σαμπρίνα Αμάλι, που κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY