Κριτική ταινίας: Οι εκκεντρικοί (Riders of Justice)
Δανέζικο μαύρο χιούμορ σε δραματικό περιτύλιγμα
Κριτική για την ταινία «Οι εκκεντρικοί (Riders of Justice)» του Άντερς Τόμας Γιένσεν με τους Μαντς Μίκελσεν, Νικολάι Λίε Κάας, Αντρέα Χάικ Γκάντερμπεργκ.
Η κλοπή ενός ποδηλάτου θα προκαλέσει απρόσμενες αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα έχουν ως συνέπεια τον τραγικό θάνατο των επιβατών ενός τρένου στη Δανία. Ανάμεσα στα θύματα του δυστυχήματος είναι και η γυναίκα του στρατιωτικού Μάρκους, ο οποίος, μόλις πληροφορείται τι συνέβη, επιστρέφει στην πατρίδα του και την έφηβη κόρη του για να αντιμετωπίσουν μαζί την απώλειά τους.
Όλα γίνονται για κάποιο λόγο ή απλώς οι συμπτώσεις είναι που δίνουν νόημα στα ανεξήγητα πράγματα; Στα μάτια του Μάρκους αρχικά το δυστύχημα μοιάζει να ήταν απλώς μια κακή στιγμή, μέχρι που κάνει την εμφάνισή του ο Όλε, ένας άλλος επιβάτης του τρένου που είναι πεπεισμένος ότι δεν επρόκειτο για ατύχημα αλλά για μια προσχεδιασμένη δολοφονία, με την γυναίκα του Μάρκους να αποτελεί παράπλευρη απώλεια. Κι όμως οι «Εκκεντρικοί» είναι κωμωδία. Μια σπαρταριστή μαύρη κωμωδία που φέρνει απρόσμενα το σινεμά των αδελφών Κοέν δίπλα στα στάνταρ του σκανδιναβικού ψυχοδράματος, χάρη στο ταλέντο του κυρίως γραφιά Γιένσεν (είναι ο σεναριογράφος των θαυμάσιων φιλμ «Ανοιχτές Καρδιές», Μετά το Γάμο» και «Ίσως, Αύριο»). Η ταινία αποτέλεσε τεράστια εμπορική επιτυχία στη Δανία κυρίως επειδή πετυχαίνει να πιάσει την απαιτούμενη ισορροπία ανάμεσα στα δύο αντίθετα είδη και το γέλιο που βγάζει είναι ο ορισμός της guilty απόλαυσης. Μάλιστα το σχήμα της συνύπαρξης του βλοσυρού αξιωματικού με τους γκαφατζήδες και προβληματικούς φίλους του Όλε, χρησιμεύει σε μια απολαυστική αποδόμηση των βασικών αρχών της πολιτικής ορθότητας, έχοντας ως βασικό όχημα έναν καταιγιστικό ρυθμό αφήγησης που δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο πέρασμα της γραφικής συμμορίας. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο ο Μαντς Μαντς Μίκελσεν του χιτ «Άσπρο πάτο» συνεχίζει να προσθέτει αστεράκια στο πλούσιο παλμαρέ του.
τάνταρ του σκανδιναβικού ψυχοδράματος, χάρη στο ταλέντο του κυρίως γραφιά Γιένσεν.
Σκηνοθεσία: Άντερς Τόμας Γιένσεν
Πρωταγωνιστούν: Μαντς Μίκελσεν, Νικολάι Λίε Κάας, Αντρέα Χάικ Γκάντερμπεργκ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
H επιλογή αποσκοπεί στη διεύρυνση της παγκόσμιας απήχησης του θεσμού
Η «Σπασμένη Φλέβα» έχει κόψει περισσότερα από 115.000 εισιτήρια. Τι συμβαίνει όμως πέρα από την επιτυχία και τους αριθμούς;
Μπορεί η δημιουργικότητα και η δημοσιογραφι να επιβιώσει στους περιορισμούς της αγοράς και της δύναμης;
Ο ηθοποιός πέθανε από καρκίνο σε ηλικία 73 χρονών
Άνδρες με βαριές πανοπλίες, ένα αινιγματικό τέρας και το κεφάλι ενός μαρμάρινου αγάλματος που αποκόπτεται
Χάθαγουεϊ, Χόλαντ και Πάτινσον στο καστ
How to Shoot a Ghost: Η ταινία που στοιχειώνει την Αθήνα στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Συμπρωταγωνιστεί η Αμάντα Σέιφριντ - Πρεμιέρα την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου
Διεκδικεί 9 βραβεία - Η πλήρης λίστα υποψηφίων
Έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από την τηλεόραση, κυρίως τη δεκαετία του 1980
Από τον Μπαράκ Ομπάμα μέχρι τη Τζέιμι Λι Κέρτις, μηνύματα οδύνης για «έναν από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες»
Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο μεγάλου μήκους της διακεκριμένης Κύπριας σεναριογράφου – σκηνοθέτιδας
Επιβεβαιώνει ότι ο CR7 θα εμφανιστεί στο μεγάλο φινάλε της σειράς ταινιών
Βασισμένη στο μυθιστόρημα της Αμερικανίδας συγγραφέα Μάργκαρετ Μίτσελ που κυκλοφόρησε το 1936
Η επιστροφή του Μίκυ Μάους, τα θετικά σχόλια και ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος
Η πρεμιέρα της ταινίας είναι προγραμματισμένη για τις 16 Οκτωβρίου του 2026
Η ξαδέλφη του Σούπερμαν έχει τη δική της ταινία - Πρεμιέρα τον Ιούνιο 2026
Οι πρωταγωνιστές της αρχικής σειράς ταινιών επιστρέφουν στο πολυαναμενόμενο prequel
Επιστρέφει στην ελληνική σκηνή μετά από 15 χρόνια και μιλάει για την ζωή στην Αμερική, το νέο του ρόλο στο Ριφιφί, την αχονδροπλασία και το δικαίωμα να στέκεσαι όρθιος
Ετοιμάζεται η κινηματογραφική διασκευή του κλασικού βιβλίου του Μπουλγκάκοφ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.