Τα τελευταία +2 χρόνια, όποτε δεν λείπω, φορτώνομαι τον εξοπλισμό μου, καβαλάω το παπί μου και κατηφορίζω στην "Αθηναϊκή Σαβάνα" - το so called κακό κέντρο. Ατελείωτες ώρες μοναξιάς και περιήγησης στους δρόμους. Κουβέντες και διηγήσεις της «παραμύθας».
Κι αν, στην επιστροφή μου, το πλυντήριο θα καθαρίσει τα βρώμικα μου ρούχα, κι αν τα λίτρα του απολυμαντικού διαλύματος εξαφανίσουν (?) τα μικρόβια και βακτηρίδια από το δέρμα μου, η ψυχή μου συνέχεια θα βρίσκεται στους δρόμους και τις γειτονιές του ‘κακού κέντρου’ αναζητώντας αυτές τις ιστορίες. Αυτές τις ιστορίες, αυτές τις ψυχές... πάντοτε τρυφερές και ευαίσθητες, εγκλωβισμένες σε οικογένειες, σε πρέπει και “θα”, σε θρησκείες και προκαταλήψεις, σε κάθε τι που οι συνθήκες υπαγορεύουν. Μέσα σε αποκλεισμούς και αδιέξοδα, σε εγκλωβισμούς και συνθήκες.
...και μια πόλη χωρίς κατεύθυνση, μια κοινωνία που κοιτά τα "ταβάνια", που αρέσκεται σε φωτογραφίες των πάλαι ποτέ Χριστουγεννιάτικων 60s ξεχνώντας την τότε υπαρκτή φτώχεια, τον τότε φασισμό, την χούντα που έρχονταν, τις ανισότητες που πάντα υπήρχαν. Μιας κοινωνίας που αναπνέει μέσα από τα δελτία των 8, που αναζητά συνεχώς ενόχους, βάζοντας την ίδια στιγμή τις δικές τις ευθύνες κάτω από το χαλί...
Μιας χώρας που αποδέχεται τα γερασμένα νεανικά κορμιά, σκιές ανθρώπινες μπλεγμένες στην καθημερινή κίνηση και βοή της πρωτεύουσας, ικέτες για 50 λεπτά του ευρώ, ακίνητα σώματα στις γωνίες και τα πάρκα... Οροθετικές (και μη) πόρνες 25 ετών να προσφέρουν κορμί στον Έλληνα οικογενειάρχη - κολόνα του σπιτιού και του συστήματος - καθώς επίσης και σε κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής και θρησκεύματος με αντίτιμο 2~3 μπαλάκια ουσίας... Καυλωμένοι μεσήλικες, σε κατάσταση ‘midlife crisis’ με ποικίλες ορέξεις εκσπερματώνουν πάνω σε άδεια κορμιά και φυλακισμένες στην ουσία ψυχές...
Στα πτώματα τους ανθρωποφάγοι δημοσιογραφίσκοι, ευφάνταστοι μυθιστοριογράφοι και αυτεπάγγελτοι σωτήρες μπερδεύουν τους δαίμονες με τους αγγέλους, το δράμα με την γελοιότητα.Κοιτάζω λοιπόν αυτή την κοινωνία και αναρωτιέμαι πόση υποκρισία, πόση ξεφτίλα μπορεί να κρύβει ακόμα.
Και μέσα σε αυτό το ταξίδι συναντώ την Fragkiska Megaloudi . Να με προσκαλεί να κάνουμε ΜΑΖΙ την έρευνα αυτή. Τι τιμή... με τόσα credentials να ζητά ισότιμη συνεργασία!!! Άλλη μια σύγκριση με την Ελληνική επαγγελματική πραγματικότητα που σε κάνει να θέλεις να φύγεις - να πας αλλού. Ένα μεγάλο, δημόσιο, ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε.
Τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας αυτής αποτυπώνονται στο άρθρο μας που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post (και αναδημοσιεύτηκε με δυστυχώς πολύ κακή μετάφραση/απόδοση από πολλά Ελληνικά μέσα).Και εάν το κείμενο και οι φωτογραφίες σοκάρουν είναι επειδή σου θυμίζει αυτό που θέλεις να ξεχάσεις, που εσκεμμένα αγνοείς. Σε ταξιδεύει εκεί που δεν έχεις δικαίωμα να βρίσκεσαι, είσαι ο εισβολέας και ο παρατηρητής. Θα σε φέρει αντιμέτωπο με μια πραγματικότητα που θα σε κάνει να μετρήσεις τους φόβους και τις αντοχές σου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 69 πορτραίτα φιλοξενήθηκαν από την Εθνική Βιβλιοθήκη το 2022
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
Μια έκθεση φωτογραφίας για τα πρόσωπα και όχι τα προσωπεία
Με αφορμή τον εορτασμό της 100ής επετείου του Υπερρεαλισμού
Μιλήσαμε με τη φωτογράφο για την υποβρύχια φωτογραφία αλλά και για τα συνταρακτικά γεγονότα που στάθηκαν αφορμή να ξεκινήσει τη φωτογραφία
Η θεατρική διασκευή του Άσλεϊ Ρόμπινσον ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Θέατρο Κνωσός
Ομορφιά και μηνύματα μέσα από εντυπωσιακά κλικ
Φωτογραφικά κλικς από το νέο Xiaomi 14T X Leica
Μια συζήτηση για την καλλιτεχνική φωτογραφία, το βραβείο «Lars Tunbjörk» και την ιατρική
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το Έτος Κάφκα, η έκθεση φωτογραφίας καταγράφει την πατρίδα του συγγραφέα πριν την πτώση του Τείχους του Βερολίνου
Συμβαίνει τώρα στην πόλη. Από τον Θανάση Καρατζά και την Athens Voice.
20 χρόνια από τον θάνατο του κορυφαίου φωτογράφου
«Δες τη ζωή, δες τον κόσμο και γίνε αυτόπτης μάρτυρας στα μεγάλα γεγονότα»
Το χιούμορ και η γοητεία της άγριας ζωής σε μερικά κλικ
«Δεν ξέρω ποια γρανάζια κινούνται μέσα μας όταν κοιτάμε φωτογραφίες, ειδικά φωτογραφίες καλλιτεχνών όπως ο Cartier-Bresson, αλλά δεν είναι μόνο η όραση που δουλεύει, ούτε μονάχα η φαντασία»
Καλλιτέχνες και άνθρωποι της πόλης γέμισαν για τρεις μέρες το Cinobo Όπερα
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο με αφορμή την έκθεση «RIDE AΘENS» στο ΚΠΣΙΝ
Λίγο πριν μεταμορφώσει με τη viral έκθεσή του το Cinobo Όπερα μιλάει στην Athens Voice
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί, γιατί καθώς μεγαλώνουμε δεν ρωτάμε «γιατί»;
«Κάνα Δυο Φωτογραφίες» για πρώτη φορά στην Αθήνα – Το ξεχωριστό κινηματογραφικό αφιέρωμα που θα δούμε τον Σεπτέμβριο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.