Πολιτικη & Οικονομια

5+1 fast track ενέργειες για τον ΟΑΣΘ

Ο ΟΑΣΘ είναι μια βραδυφλεγής βόμβα για τη Θεσσαλονίκη, για την οποία η νέα κυβέρνηση πρέπει να προβεί σε ενέργειες fast track

stavros-konstantinidis.jpg
Σταύρος Κωνσταντινίδης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
324855.jpg
©INTIME / ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Η εικόνα λεωφορείων του ΟΑΣΘ που βγάζουν μαύρους καπνούς απο τις εξατμίσεις και λευκούς καπνούς από τις μηχανές, έγινε viral τα τελευταία δυο χρόνια.

Η εικόνα λεωφορείων του ΟΑΣΘ που βγάζουν μαύρους καπνούς από τις εξατμίσεις και λευκούς καπνούς απο τις μηχανές, έγινε viral τα τελευταία δυο χρόνια στη Θεσσαλονίκη, υπό τη σουρεαλιστική διοίκηση του Στέλιου Παππά.

Την ίδια στιγμή σκηνοθετικά το πείραμα της δήθεν κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ αποδίδει ίσως με τον πιο εμβληματικό τρόπο την επέλαση και ανικανότητα του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Όλα στην πορεία της χώρας ερμηνεύονται συμβολικά με την εικόνα αυτών των καπνών. Ένας ΟΑΣΘ υπήρξε ολόκληρη η χώρα για αυτούς. Η παντελής άγνοια για κάθε πτυχή της καθημερινότητας δεν εμπόδισε την ιδεοληπτικη βουλησιαρχία τους να μαθητεύουν ως μάγοι εις βάρος της κοινωνίας και των πολιτών.

Όλα τα «ωραία» όμως τελειώνουν κάποτε, και τίποτα δεν αντιστέκεται στην αλήθεια. Το τελευταίο δράμα της υπόθεσης αυτής γράφτηκε με την καταγγελία τους, περί δήθεν δολιοφθοράς. Στην πραγματικότητα, χωρίς να το καταλάβουν, αυτοκαταγγέλθηκαν. Υπήρξαν μέχρι τέλους γραφικοί.

Τι πρέπει να γίνει άμεσα; Έξι κινήσεις είναι απαραίτητες με πολύ μεγάλη ταχύτητα απο τη νέα κυβέρνηση, χωρίς καθυστέρηση ούτε μίας ημέρας.

  • Η αποκατάσταση της σχέσης με τους εργαζόμενους, η οποία τραυματίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό, παρά τις αντίθετες διακηρύξεις. Η άμεση εφαρμογή ενος έκτακτου επιχειρησιακού σχεδίου
  • Η κατά το δυνατόν ανάταση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του Οργανισμού, και οι fast track συντηρήσεις που είναι δυνατόν να γίνουν άμεσα
  • Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος συμπτωματικά ευνοούν, λόγω μικρότερης ζήτησης να υπάρξει μια κατά το δυνατόν ανόρθωση λειτουργίας
  • Η επίσπευση του διαγωνισμού προμήθειας λεωφορείων και οι μέχρι τότε διερεύνηση εναλλακτικών δυνατοτήτων είτε μίσθωσης, είτε αποκατάστασης της συντήρησης ορισμένων εκ των υπαρχόντων
  • Η άμεση προετοιμασία διεθνούς διαγωνισμού με τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, και την δρομολόγηση λεωφορείων απο νέο φορέα, που θα αξιοποιεί το υπάρχον προσωπικό και σύμφωνα με τις επιταγές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας
  • Η επανεκκίνηση των συστημάτων τηλεματικής και πληροφόρησης, και ο έλεγχος της εισητηριοδιαφυγής

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ