16.129 ευρώ κόστισαν τελικά τα λογότυπα της Περιφέρειας Αττικής, με απευθείας ανάθεση
Ο διαγωνισμός δεν τελεσφόρησε, καθώς υπηρεσιακοί παράγοντες έκριναν τις προτάσεις ακατάλληλες
Τα σχόλια του Τύπου, ως προς το κόστος και τη χρησιμότητά τους, προκάλεσαν τα νέα λογότυπα που αφορούν στην τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Αττικής.
Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για 20.000 αντί των 16.129 ευρώ που είναι η επίσημη δαπάνη, σύμφωνα με την Περιφέρεια, η οποία μάλιστα εξέδωσε και σχετικό Δελτίο Τύπου με την επιχειρηματολογία της, για το αν η δαπάνη κρίνεται δικαιολογημένη ή όχι..
Σημειώνουμε ότι το έργο υλοποιήθηκε με απευθείας ανάθεση. Ο σχετικός διαγωνισμός, αν και προκηρύχτηκε, δεν τελεσφόρησε, καθώς οι προτάσεις κρίθηκαν ακατάλληλες από υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ακολουθεί ολοκληρωμένη η απάντηση του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Αττικής σχετικά με τα λογότυπα
Για την ενημέρωση των αναγνωστών σας, οφείλουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω
σχετικά με τη διαδικασία για την ανάπτυξη του οδηγού της τουριστικής ταυτότητας
(destination brand) της Αττικής :
1.Δεν πρόκειται για το απλό λογότυπο που χρησιμοποιείται από όλες τις
Περιφέρειες στα διοικητικά έγγραφα αλλά για το τουριστικό λογότυπο για την
προβολή του προορισμού.
2.Είχε προκηρυχθεί σχετικός διαγωνισμός, που παρά το χαμηλό του
προϋπολογισμό, ήταν σύνθετος και με υψηλές απαιτήσεις. Ωστόσο ο
διαγωνισμός δεν τελεσφόρησε λόγω του ότι οι προσφερθείσες προτάσεις
κρίθηκαν ακατάλληλες για το σκοπό για τον οποίο προορίζονταν. Και αυτό
σύμφωνα με τη γνώμη της αρμόδιας Γνωμοδοτικής Επιτροπής που αποτελείται
από υπηρεσιακούς παράγοντες.
3.Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, δεν υπήρχε άλλος τρόπος για την επίτευξη
του επιδιωκόμενου αποτελέσματος, ως προς την τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Αττικής, παρά μόνο η προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
4.Έτσι, ο σημερινός προϋπολογισμός για τα 4 παραδοτέα είναι κάτω
των 20.000 ευρώ (είναι 16.129 ευρώ για την ακρίβεια). Ολόκληρη η
σχετική απόφαση βρίσκεται αναρτημένη στη Διαύγεια.
5.Ειδικότερα τα τέσσερα παραδοτέα αφορούν: α) Σύστημα λογοτύπησης για
το θεματικό και γεωγραφικό χαρτοφυλάκιο της Περιφέρειας Αττικής β)
Εικαστικές εφαρμογές της νέας τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας
Αττικής γ) Συγγραφή 10 κειμένων για τη νέα τουριστική ταυτότητα της
Περιφέρειας Αττικής δ) Εκπόνηση εγχειριδίου για τη νέα τουριστική
ταυτότητας της Περιφέρειας Αττικής (brand manual).
6.Τέλος, το ύψος του ποσού της ανάθεσης δεν θεωρείται υψηλό, αν
μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι η προηγούμενη Διοίκηση για το λογότυπο
πλήρωσε 138.000 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας απονεμήθηκε η ανώτατη διάκριση του Θρόνου, ο Μεγαλόσταυρος του Αγίου Μάρκου με αστέρι
Ποια μηνύματα θα εκπέμψει ο πρωθυπουργός
Νέο σύστημα ελέγχων και κυρώσεων για τα ανασφάλιστα οχήματα
Ξεκίνησαν οι παραλαβές φακέλων - Τι πρέπει να κάνουν οι ψηφοφόροι
Η ανακοίνωση του Μητροπολίτη
Η ατζέντα του συνεδρίου και οι θεματικές
Ο πρωθυπουργός πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη
Η ανάρτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ κατά του Άδωνι Γεωργιάδη
Το «ευχαριστώ» στους κατοίκους του νησιού «γιατί έδωσαν τα υψηλότερα ποσοστά στην επικράτεια»
Ο πληθωρισμός τροφίμων έχει αρχίσει να αποκλιμακώνεται
Η δουλειά ενός υπουργού σε ένα υπουργείο είναι πολύ σημαντική για τους ανθρώπους που επηρεάζονται από τη δράση το υπουργείου. Για τον υπουργό δεν είναι το ίδιο σημαντική
Οι δίκες προκειμένου να ικανοποιηθεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα, προκαλούν σοβαρά προβλήματα
Η πλατφόρμα δεν θα δέχεται νέες αιτήσεις
«Μου θύμισε φασίστες» - «Είναι ενεργούμενο της Pfizer»
Στο βίντεο ακούγεται η υπόκρουση του τραγουδιού «Ζari»
Mε αφορμή τις δηλώσεις του άλλοτε υπουργού της ΝΔ για τον Στέφανο Κασσελάκη
Πιο πετυχημένος πρωθυπουργός από το 1974 ο Ανδρέας Παπανδρέου
Βολες για «γραμμή Πολάκη» στον ΣΥΡΙΖΑ
Η ομιλία του πρώην πρωθυπουργού (στα αγγλικά) από το Βερολίνο
Τι αλλάζει με το νέο πλαίσιο του ΥΠΕΘΟ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.