- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Το Hotel Megatrends Project της Xenia 2019 εμπνέει και πρωτοπορεί
Πέντε φημισμένοι αρχιτέκτονες και designers παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε concepts χώρων φιλοξενίας στο καινοτόμο εκθεσιακό - ξενοδοχειακό project της χώρας
Ολοκληρώθηκε το project Hotel Megatrends στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia στο Metropolitan Expo, με μία σειρά από ομιλίες και συμμετοχή από αρχιτέκτονες και designers.
Με κεντρικό θέμα «Καινοτομία και παράδοση», το Hotel Megatrends by Χenia 2019, επέστρεψε δυναμικά και φέτος και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia (23-25 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo) ακόμη περισσότερο εξελιγμένο, δίνοντας λύσεις αλλά και εμπνέοντας όλο το φάσμα των επισκεπτών της έκθεσης.
Σε μια εποχή που όλα τα σημαντικά στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας δηλώνουν ότι η στρατηγική του τουριστικού προϊόντος πρέπει στο μέλλον να εστιάσει, στην ποιότητα αλλά και την δημιουργία εμπειριών παρά στην επίτευξη ποσότητας επισκεπτών στη χώρα μας, το Hotel Megatrends προσπάθησε να συμβάλλει σε αυτή τη δημόσια συζήτηση εξέλιξης του ελληνικού τουρισμού, αναδεικνύοντας τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδυαστούν βασικές μεταβλητές όπως η καινοτομία και οι σύγχρονες διεθνείς πρακτικές, με τις ρίζες και την παράδοσή μας.
Hotel Megatrends : Spaces
Σε ένα άκρως αισθησιακό εκθεσιακό stand το οποίο σχεδιάστηκε από την Makridis Associates, πέντε φημισμένοι αρχιτέκτονες και designers παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε concepts χώρων φιλοξενίας σε μια επιφάνεια 350 τ.μ., τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχαστων εμπειριών.
Οι χώροι οι οποίοι παρουσιάστηκαν στο φετινό project είναι οι ακόλουθοι:
Reception / Lounge by Alex Mint Design Studio
Κάτι περισσότερο από χώρος υποδοχής: Στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις οι Receptions των ξενοδοχείων μετατρέπονται σε χώρους συνεύρεσης, κοινωνικοποίησης, πραγματοποίησης επαγγελματικών συναντήσεων αλλά και εργασίας. Ένας τέτοιος χώρος δεν απευθύνεται μόνο στους επισκέπτες του ξενοδοχείου αλλά αντιθέτως απευθύνεται τόσο στους κατοίκους όσο και στους επισκέπτες της πόλης. Με αυτό τον τρόπο το ξενοδοχείο μετατρέπεται σε ζωντανό οργανισμό, εντάσσεται στο lifestyle του τόπου αλλά και δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τον ιδιοκτήτη.
Boutique Room by Sotiris Lazou Design Studio
Αναζητώντας την χαμένη μας ταυτότητα: Σε μια εποχή που τα boutique hotels έχουν εξελιχθεί σε δυναμική και εξελισσόμενη τάση των μεγάλων πόλεων της χώρας μας και όχι μόνο, πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μια τέτοια τάση μπορεί μελλοντικά να αναδιαμορφώσει την ταυτότητα του αστικού ιστού αλλά και του τουρισμού. Ο σχεδιασμός παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την διαδικασία. Η στρατηγική σύνδεση του σχεδιασμού με τις ρίζες και την παράδοσή μας αποτελεί μια υψίστης σημασίας διαδικασία η οποία θα επηρεάσει την ξεχωριστή εμπειρία που θα βιώσει ο επισκέπτης στον τόπο που επέλεξε να επισκεφτεί.
Studio Room by Α&Μ Architects
Σχεδιάζοντας «έξυπνους» χώρους φιλοξενίας: Ο καινοτόμος σχεδιασμός μπορεί να κάνει να φαίνεται μεγάλος ακόμη και ένας χώρος 28 τ.μ. στον οποίο μπορεί να φιλοξενηθούν, με όλες τις παροχές που ένα σπίτι παρέχει, μέχρι 4 άτομα καλύπτοντας όλες τις καθημερινές τους ανάγκες. Το αποτέλεσμα δεν οδηγεί μόνο σε πολυχρηστικότητα από πλευράς φιλοξενουμένων αλλά και σε πολλαπλότητα χρήσης από πλευράς επενδυτών. Σε ένα τέτοιο αστικό κτίριο μπορούν να συνυπάρξουν τόσο φοιτητές όσο και ταξιδιώτες οι οποίοι αγαπούν το κέντρο της πόλης αλλά και υποστηρίζουν μόνο value for money λύσεις.
Restaurant In Nature by Gian Paolo Venier
Απόλυτη σύνδεση με την φύση: Ένα εστιατόριο στην φύση δεν θα μπορούσε παρά να κατασκευαστεί με φυσικά υλικά. Αυτό το εστιατόριο το οποίο δεν ορίζεται ξεκάθαρα σαν indoor ή outdoor αφού μπορεί να είναι και τα δύο, αποτελεί ένα απόλυτο παράδειγμα αειφόρας αρχιτεκτονικής βασισμένο σε φυσικά υλικά δόμησης και διακόσμησης. Εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα, φυσική σκίαση, φυσική ηχομόνωση και ο ορισμός του wellbeing.
The Smart Experience by L+DG Lighting Architects
Η αρχιτεκτονική φωτισμού δημιουργεί ξεχωριστές εμπειρίες: Τις περισσότερες φορές ένας επιχειρηματίας ξενοδόχος αντιμετωπίζει τον φωτισμό ως το τελευταίο στάδιο του σχεδιασμού και πολλές φορές καλείται να το αντιμετωπίσει ακόμη και λίγο πριν το opening του ξενοδοχείου. Μέσα από μια conceptual προσέγγιση το μήνυμα ήταν σαφές. Ο φωτισμός δημιουργεί ιδιαίτερο χαρακτήρα στους χώρους φιλοξενίας και πολλές φορές μπορεί να επηρεάσει ή να εμπνεύσει τον συνολικό σχεδιασμό. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο η θέση της αρχιτεκτονικής φωτισμού ανήκει στην έναρξη μιας μελέτης.
Σημαντικές εταιρίες χορηγοί υποστήριξαν στο έπακρο την υλοποίηση ενός τόσο μεγαλεπήβολου project. Platinum sponsors ήταν οι εταιρίες TEAM SA, Stamatopoulos group, Akritas και IT concept. Gold Sponsors ήταν οι εταιρίες Bright special lighting, ΑΒΒ και Λυχνία Α.Ε. Συνολικά περίπου 50 εταιρίες από τους χώρους της δόμησης, της επίπλωσης, της διακόσμησης και του wellbeing συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση του Hotel Megatrends Project by Xenia 2019.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Διαψεύδει τις φήμες - «Αναπόσπαστο μέρος της κοινωνικής πολιτικής μας»
Tο 1962 που άνοιξε τις πόρτες του στην οδό Ριζάρη, έμελλε να γίνει ένας από τους πιο εμβληματικούς κινηματογράφους της εποχής του, τοπόσημο για το Παγκράτι
Απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες - Οι εγγραφές άνοιξαν
Δούκας: «Θέλουμε πόλεις στις οποίες τα αυτοκίνητα δε θα έχουν κυρίαρχη θέση»
Χάρης Δούκας: «Δεν θέλουμε κανένα παιδί να ξεκινήσει τη φετινή σχολική χρονιά χωρίς χαμόγελο στο πρόσωπό του»
Ο Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου, ένας εκ των διοργανωτών, μιλάει για το διήμερο φεστιβάλ της queer καλλιτεχνικής σκηνής με προβολές, κόμικς, πάνελ και μουσική.
Χάρης Δούκας: «Κάνουμε πράξη τη βιώσιμη κινητικότητα και μικροκινητικότητα»
O μεγάλος στιχουργός είχε μιλήσει στον Μάκη Προβατά για την πλατεία Βικτωρίας στο βιβλίο «21 υπέροχοι Έλληνες μιλούν για την Αθήνα» που κυκλοφορεί από τις εκδ. Athens Voice Books
«Φοβάμαι πως θα ανατινάξουν τον Πύργο Αθηνών και δεν θα είμαι εκεί να τραβήξω βίντεο»
Οι υπηρεσίες που θα παρέχει στα άτομα 3ης ηλικίας
Αφετηρία και κατάληξη η Μεγάλη Βρεταννία, με ελεύθερη είσοδο
Δωρεάν δημιουργική απασχόληση για παιδιά ηλικίας 7-12 ετών για μία εβδομάδα
«Ο χειρότερος Αθηναίος είναι αυτός που νομίζει ότι δεν ακούω την κόρνα του»
Ένα flash back στους προγόνους των emails μέσα από ιστορικούς σταθμούς της ταχυδρομικής κίνησης της Αθήνας
«Αγκαλιά με ένα δέντρο συνυπάρχω» - Ανάπτυξη δεξιοτήτων στο φυσικό περιβάλλον με ελεύθερη συμμετοχή
Δεν χρειάζεται να βγάζεις γούστα και να αναζητάς εξτρίμ εμπειρίες για να πας στην Ομόνοια
Μια ξενάγηση-ταξίδι στην ιστορία, στον χρόνο, στον κόσμο της γης και του σύμπαντος
Μια ημέρα με εξωτερικές εργασίες στην καψαλισμένη Αθήνα ισούται με πολλές μέρες κάπου αλλού. Μπορεί μέχρι και στον Καναδά.
Xαλάρωση στην παραλία, ποιοτικό φαγητό και έντονη νυχτερινή ζωή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.