- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ποια ήταν η καλύτερη διαφήμιση του 2022;
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα.
Βραβεία αναγνωστών 2022: Η καλύτερη διαφήμιση του 2022 σύμφωνα με τους αναγνώστες της ATHENS VOICE
Το 2022 ήταν και αυτό ένα έντονο έτος, σαν όλα τα υπόλοιπα που προηγήθηκαν. Πολλά πράγματα ξεχώρισαν και άφησαν το αποτύπωμα τους πάνω στους αναγνώστες της Athens Voice. Όπως και τις προηγούμενες φορές, έτσι και φέτος οι ίδιοι κλήθηκαν να αναδείξουν με τις ψήφους τους, όλα εκείνα τα πράγματα που έκλεψαν τις εντυπώσεις τους. Μέσω του σάιτ της A.V και από μία πληθώρα επιλογών κατέταξαν τις καλύτερες διαφημίσεις της χρονιάς με βάση την προτίμηση.
1. 100 Χρόνια Παπαδοπούλου
2. ΔΕΗ Αυτή είναι μία stand-up παράσταση χωρίς λόγια και υπάρχει λόγος γι’ αυτό / Pantene #HairHasNoGender
3. Καλοκαιράκι, για το Nescafé Frappé
4. Depon Plus
5. Δεν θέλω να ξέρω της Cosmote
6. Pαyzy για την Cosmote Payments
7. Black Frider για το Πλαίσιο / Greekend από τον ΕΟΤ /Περιμένετε Μουντιάλ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πρεμιέρα 18 Δεκεμβρίου
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Νέα μελέτη προειδοποιεί
Νέα πρόσωπα και άλμα 10 ετών στην αφήγηση του Ιαπωνικού ιστορικού έπους
Αναλυτές επισημαίνουν ότι το Netflix έχει καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία τιμών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.