Google και Facebook οι δύο μεγαλύτεροι παίκτες της διαφήμισης
Η διαφήμιση των ΗΠΑ περνάει και επίσημα στα ψηφιακά μέσα
Πριν μερικά χρόνια θα φάνταζε αδιανόητο τα ψηφιακά media να κατέχουν μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας από τα παραδοσιακά. Μόλις πριν τέσσερα χρόνια, τηλεόραση και τύπος είχαν ακριβώς τη διπλάσια διαφήμιση σε σχέση με ψηφιακά μέσα όπως το Facebook, αλλά αυτό σήμερα έχει αλλάξει.
Σύμφωνα με την εταιρία ψηφιακής έρευνας και δεδομένων eMarketer, υπολογίζεται πως φέτος, για πρώτη φορά, η διαφήμιση των ψηφιακών μέσων στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει αυτή των παραδοσιακών, με την πρώτη να ακουμπάει τα 129,34 δισεκατομμύρια δολάρια και τη δεύτερη τα 109,48 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, τα στατιστικά δείχνουν ότι χρόνο με τον χρόνο η μεταξύ τους απόσταση θα μεγαλώνει και το 2021 η διαφορά θα ακουμπήσει σχεδόν τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
Από αυτά τα χρήματα, το μεγαλύτερο μέρος θα αποτελέσει κέρδος για το Facebook και την Google, παρά τα νομικά προβλήματα περί προσωπικών δεδομένων που οι δύο εταιρίες αντιμετωπίζουν τελευταία. Ήδη από το 2018, και οι δύο μαζί συγκέντρωναν το 60% της ψηφιακής διαφήμισης, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 65 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ φέτος θα έχουν ελάχιστο και στην πραγματικότητα φαινομενικό μόνο πλήγμα, καθώς το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 59% αλλά πλέον θα αντιστοιχεί με 77 δισεκατομμύρια δολάρια. Και τα χρήματα αυτά είναι μόνο όσα θα πάρουν από τις ΗΠΑ.
Την ίδια στιγμή, στο παιχνίδι της διαφήμισης οι μεγάλοι χαμένοι θα είναι τρεις: οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οι κατάλογοι. Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα υπολογίζεται ότι θα χάσουν περίπου το 18% της μέχρι τώρα διαφήμισής τους ενώ οι τελευταίοι το 19%.
Υπάρχουν, όμως, άλλοι παίκτες στο ψηφιακό κομμάτι; Ναι, αλλά είναι πολύ μικρότεροι. Την Google, η οποία υπολογίζεται ότι φέτος θα έχει το 37,2% της ψηφιακής διαφήμισης, και το Facebook, που φαίνεται ότι θα έχει το 22,1%, ακολουθούν το Amazon με 8,8%, η Microsoft με 3,8%,και η Verizon με 2,9%. Ωστόσο, αν και τα ποσοστά αυτά φαίνονται μικροσκοπικά μπροστά στα αντίστοιχα των δύο κολοσσών, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι, με μία δεύτερη ματιά, το Amazon φαντάζει πολύ μεγαλύτερη και υπολογίσιμη δύναμη αφού σε σχέση με πέρυσι η διαφημιστική του αξία είχε τη μεγαλύτερη άνοδο (2%) σε αντίθεση με το Facebook και την άνοδο κατά μόνο 0,3%, αλλά και το Google στο οποίο μάλιστα παρατηρήθηκε πτώση κατά 1%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Οι επιστήμονες το 1998 αποκάλυψαν ότι αυτή η διαστολή επιταχύνεται, με την υποτιθέμενη αιτία να είναι η σκοτεινή ενέργεια
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα προήλθαν από ένα νέο τσιπ που ονομάζεται Willow
Πάνω από 15 εκατομμύρια διαδικτυακές απειλές το 2024 - Ανάγκη για ενισχυμένα μέτρα προστασίας
Τα ευρήματα μεγάλης έρευνας
Είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μας πια, που όταν δεν υπάρχει σύνδεση, κάτι μας πιάνει…
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Θα αργήσει η επιστροφή των ΗΠΑ στη Σελήνη
Η υπηρεσία λειτουργεί επί του παρόντος σε μερικές τοποθεσίες στις ΗΠΑ, στο Τέξας και την Αριζόνα
«Τα παιδιά χάνουν τον προσανατολισμό τους, ασχολούνται μόνο με likes»
Διαφορετική εικόνα από εκείνη που επικράτησε στις αγιογραφίες
Πόσο θα επηρεαστεί το οικοσύστημα και το κλίμα της Γης
Σε όλο τον κόσμο γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη ανθεκτικών καλλιεργειών
Μερικά από τα πιο εμβληματικά και αγαπημένα παιχνίδια πρωταγωνιστούν στο επετειακό clip
Μια επένδυση που ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια
Χρειάζεται μόλις 15 λεπτά για να εκτελέσει έναν πλήρη κύκλο ανθρώπινης πλύσης
«Εξαιρετικά ανεπαρκής ο έλεγχος - Επιλέγει να μην τον εφαρμόσει»
Η τεχνολογία είναι πολύ σημαντικό θέμα για να το αφήσουμε απλώς στους τεχνολόγους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.