Τεχνολογια - Επιστημη

Τι σημαίνει για τους χρήστες η αλλαγή πολιτικής απορρήτου του Twitter

Μερικές βασικές αλλαγές

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
355517-736715.jpg
EPA

Στις 17 Μαΐου, το Twitter ανακοίνωσε τις νέες αλλαγές του στην πολιτική απορρήτου, οι οποίες θα δίνουν στους διαφημιστές περισσότερες δυνατότητες για παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων στους χρήστες του γνωστού κοινωνικού δικτύου.

Ωστόσο, το Twitter δίνει κάποιες επιλογές, προκειμένου ο χρήστης να απενεργοποιήσει τις εξατομικευμένες διαφημίσεις καθώς και τα δεδομένα που θα μοιράζεται με τρίτα μέρη.

Αναφορικά με τις αλλαγές:

Δεν υπάρχει η επιλογή «Μην παρακολουθείτε» (Do Not Track): Η επιλογή αυτή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μην παρακολουθείται η δραστηριότητά του από τρίτες υπηρεσίες, όπως οι διαφημιστές.

Σύμφωνα με το Twitter, παρόλο που πίστευαν ότι η επιλογή τους να μην παρακολουθούνται οι επιλογές των χρηστών θα οδηγούσε στην υιοθέτηση της ίδιας πολιτικής κι από άλλες εταιρείες, εν τέλει δεν ακολουθήθηκε.

Έτσι, το Twitter αποφάσισε να μην προσφέρει πια την παραπάνω επιλογή.

Cookies: Πλέον το Twitter θα επεκτείνει την παρακολούθηση των cookies από τις 10 ημέρες που ήταν πριν, σε 30. Έτσι, κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται ένα site που έχει δυνατότητα διαμοιρασμού μέσω Twitter, το κοινωνικό δίκτυο θα αξιοποιεί καλύτερα τα αποτελέσματα χτίζοντας ένα καλύτερο προφίλ. Τα καλά νέα για εμάς είναι ότι αυτή η αλλαγή δεν επηρεάζει τους κατοίκους της ΕΕ, της Ισλανδίας, του Λιχτενστάιν, της Νορβηγίας και της Ελβετίας.

Διαμοιρασμός των δεδομένων: Το Twitter θα μοιράζεται μη προσωπικά και στοιχεία των συσκευών των χρηστών με τους συνεργάτες τους. Τέτοια στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν το όνομα χρήστη και το email του. Το καλό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να ανακαλεστεί η πρόσβαση. Μέχρι όμως να γίνει αυτό, το Twitter θα μπορεί να μοιράζεται τα προαναφερθέντα στοιχεία.

Προκειμένου να βοηθήσει τους χρήστες, το Twitter άλλαξε λίγο τις ρυθμίσεις του σχετικά με ποια δεδομένα μπορείτε να μοιράζεστε.

Εκεί μπορεί ο χρήστης να επιλέξει αν δίνει άδεια για εξατομικευμένες διαφημίσεις, εξατομίκευση σε όλες τις συσκευές, πρόσβαση στην τοποθεσία του χρήστη για εξατομίκευση μέσω τοποθεσίας και διαμοιρασμός δεδομένων με επιλεγμένους συνεργάτες.

Σημειώνεται πως για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις, μπορείτε να μεταβείτε εδώ

Πηγή: blog.twitter.com, techblog.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ