- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Οι έξυπνες καμπάνιες στα Google Ads
Τα πλεονέκτημα για τα brands και η διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς βήμα-βήμα
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τα βήματα για να χτίσουμε μια έξυπνη καμπάνια για την επιχείρησή μας στα Google Ads.
Οι «έξυπνοι χρήστες», χρησιμοποιούν «Smart Campaigns». Χρειάζονται ελάχιστα μόνο λεπτά για να τις ξεκινήσουμε και έχουν αρκετά πλεονεκτήματα. Το καλύτερο; Τα Google Ads διαχειρίζονται αυτόματα την καμπάνια σας.
Με την είσοδο μας στα Ads της Google (ads.google.com) ο προεπιλεγμένος τύπος καμπάνιας θα πρέπει να είναι η λειτουργία Smart Campaign.
Τα οφέλη αρκετά, όπως:
- Δημιουργούμε γρήγορα και εύκολα διαφημίσεις,
- Πληρώνουμε μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη διαφήμισή μας,
- Ελέγχουμε άμεσα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών μας, μέσα από τον πίνακα ελέγχου,
- Και πολλά ακόμη.
Μπαίνουμε λοιπόν στο account μας και ακολουθάμε τα βήματα για να χτίσουμε μια έξυπνη καμπάνια. Βήμα βήμα και χωρίς καμία μεγάλη δυσκολία, τοποθετούμε τοποθεσίες, κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε, φτιάχνουμε το μήνυμά μας. Το καλύτερο είναι, ειδικά για όσους έχουν κάνει ήδη My Business της Google, ότι μπορούμε να επιλέξουμε αυτόματα το Business Page μας με όλες τις πληροφορίες που έχει από εμάς, κατά την δημιουργία του.
Σημαντικό πολύ, όταν φτάσουμε στην επιλογή των λέξεων κλειδιών, ότι η Google προσαρμόζει ορισμένα keywords πάνω στο Brand μας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Με τα smart campaigns, μπορείτε να προσελκύετε πραγματικά όμως νέους πελάτες. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε εκτός από μία καμπάνια για την επιχείρησή σας, πολλές και διαφορετικές καμπάνιες, για να παρουσιάσετε διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε, με το κάθε ένα από αυτά να έχει και τις δικές του λέξεις κλειδιά.
Η διαφήμισή σας, με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να εμφανίζεται, όταν διάφοροι πελάτες στη γεωγραφική περιοχή σας, αναζητούν φράσεις και λέξεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και είναι και καταχωρημένη στο Google My Business ή στους Χάρτες Google. Η διαφήμισή μας επίσης μπορεί να εμφανίζεται και σε άτομα που βρίσκονται εκτός της περιοχής μας, αλλά περιλαμβάνουν στις αναζητήσεις τους όρους που σχετίζονται με την επιχείρησή μας, καθώς ακόμα και με την τοποθεσία της εκάστοτε επιχείρησης.
Πραγματικά ένα μεγάλο όφελος με χαμηλό κυρίως Budget. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να έχετε και ένα καλό SEO στη σελίδα σας και ασφαλώς το περιεχόμενο να δείχνει το Brand Promise σας.
Καλή επιτυχία!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς στο Οβάλ Γραφείο συζητιέται συχνά η θεωρία συνωμοσίας περί ιπτάμενων αντικειμένων από το μακρινό διάστημα
Σήμερα υπάρχουν 6.402 δορυφόροι του Starlink σε τροχιά 550 χιλιομέτρων πάνω από τη Γη
Θα χρειάζονται γονική άδεια για να αλλάξουν βασικές ρυθμίσεις - Αναλυτικά τα νέα δεδομένα
Τι αναφέρει το σημείωμα που εστάλη στους εργαζόμενους
Οι πιο έντονες αλλαγές που διαπίστωσαν οι επιστήμονες ήταν η μείωση του όγκου της φαιάς ουσίας
Στο μέλλον θα αλλάξουν οι τρόποι που χρησιμοποιούμε τα πληκτρολόγια και τα ποντίκια, και θα περάσουμε στη φωνή και την τεχνητή νοημοσύνη
Οι λύσεις που προτείνει η NSA για να αποφύγετε κακόβουλα λογισμικά και χάκερ
Μαθήματα marketing από τη βιομηχανία του gaming
Πώς οδηγήθηκαν στον αφανισμό οι απομονωμένες κοινότητές τους
Χαμηλότερες επιδόσεις στη γραμματική όσο και στο λεξιλόγιο - Ο ρόλος των γονέων
Πόσο θα κοστίζουν στη χώρα μας και πότε θα κυκλοφορήσουν
Πώς τέσσερις έφηβοι και ένας σκύλος ξεσκέπασαν έναν μοναδικό αρχαιολογικό θησαυρό
Τι πραγματικά εννοούμε όταν λέμε ρομπότ; Ο Δρ. Ευάγγελος Παπαδόπουλος, καθηγητής ΕΜΠ και αναπληρωτής διευθυντής του HERON, εξηγεί
Πώς μπορεί κάποιος να την αποφύγει
Τι αναφέρουν οι αναλυτές για τα νέα προϊόντα
Αποκαλυπτήρια για την καινούργια συσκευή του τεχνολογικού γίγαντα - Οι προσδοκίες των fans
Τι εκτιμούν επιστήμονες για το μεγαλύτερο φεγγάρι του ηλιακού μας συστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.