Τεχνολογια - Επιστημη

Google My Business: Ένα δυνατό δωρεάν εργαλείο στα χέρια σας

Μια δωρεάν δύναμη που κάθε brand πρέπει να αξιοποιήσει

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Google My Business

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί πώς το δωρεάν εργαλείο Google My Business μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση κι ένα brand.

Αναφέρομαι σχεδόν πάντα στο Google My Business, είτε όταν γράφω, είτε όταν διδάσκω. Γιατί πολύ απλά είναι μια δωρεάν δύναμη που κάθε Brand πρέπει να αξιοποιήσει. Εύκολο, εύχρηστο μα πάνω από όλα σωστή και δομημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας ή τους νέους πελάτες μας. Κάνοντας έναν λογαριασμό στο Google My Business, αποκτάτε πολλά περισσότερα πέραν της μιας καταχώρισης της επιχείρησής σας. Με το δωρεάν Εταιρικό προφίλ σας, παρά του ότι μπαίνουμε στις μηχανές αναζήτησης για το Brand μας άμεσα, καθώς και στους χάρτες (Local SEO), το κυριότερο πλέον πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να κάνουμε Post. Ναι post. Το ξέρετε οι περισσότεροι φαντάζομαι. Όμως αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι τα Links που βάζουμε μέσα στα άρθρα είναι πολύ αποδοτικά στο θέμα του SEO. Δεν είναι τυχαίο ότι η ίδια η Google σας ενημερώνει πότε θα πρέπει να κάνετε ένα post! Τυχαίο; Καθόλου θα έλεγα.

Επιπλέον, μπορούμε να δημοσιεύουμε φωτογραφίες και προσφορές στα προφίλ μας, και ουσιαστικά να κάνουμε την επιχείρησή μας μοναδική και να προσφέρουμε επιπλέον πληροφόρηση στο κοινό μας. Δώστε στους πελάτες περισσότερους τρόπους να σας προσεγγίσουν. Οι πελάτες θέλουν να έρθουν σε επαφή μαζί σας είτε τηλεφωνώντας, είτε στέλνοντας μήνυμα ή αφήνοντας ακόμα και τις κριτικές τους. Κοινώς, δεν πρόκειται για μια απλή τοπική καταχώριση. Πρόκειται για την ίδια ανάπτυξη του Brand μας.

Μπορούμε να ενημερώνουμε το προφίλ μας με νέες φωτογραφίες, το ωράριο, το menu μας -εάν είμαστε εστιατόριο- και βέβαια να postάρουμε και προσφορές! Το Εταιρικό προφίλ στην Google σας δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσετε τα καλύτερα στοιχεία της επιχείρησής σας.

Τέλος, το κυριότερο. Υπάρχει πλέον ο πόρος Covid-19. Ενημερώνουμε το κοινό μας, το τι κάνουμε για αυτό. Από την τήρηση των μέτρων, τις αποστάσεις που τηρούμε εντός της επιχείρησής μας, από την ίδια την διαδικασία πακέτων –μέσω video upload– και το πώς διαχειριζόμαστε την κάθε μοναδική παραγγελία που ενδεχομένως έχουμε προς αποστολή. Αν το ωράριο λειτουργίας μας έχει αλλάξει, έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν αν η επιχείρησή σας είναι ανοιχτή, κλειστή ή αν έχετε τροποποιήσει το οτιδήποτε. Χρησιμοποιήστε τα post για να ενημερώνετε απευθείας πληροφορίες στο Εταιρικό προφίλ σας στο Google, όπως ειδικές προσφορές ή ενημερώσεις αποθέματος και πολλά πολλά άλλα.

Και το καλύτερο όλων; Τα Insights που μας δίνουν την δυνατότητα να δούμε πως μας βρήκαν οι χρήστες και σαφώς και με τα keywords που μας έψαξαν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ