Καρκίνος του μαστού: Η πρόληψη να γίνει τρόπος ζωής
Η Θωμαΐς Κωνσταντοπούλου, Γενική Διευθύντρια Daiichi Sankyo Greece, μιλάει για τη νέα καμπάνια “Strongher Together”
Η καμπάνια “Strongher Together” της Daiichi Sankyo Greece αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της σωστής ενημέρωσης, βασικά στοιχεία για τη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών με καρκίνο του μαστού
Η λέξη και μόνο καρκίνος δημιουργεί φόβο, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται εγκαίρως προληπτικές εξετάσεις. Χρειάζεται λοιπόν μια νέα προσέγγιση στο θέμα, και ειδικά για τον καρκίνο του μαστού η Daiichi Sankyo δημιούργησε την καμπάνια “Strongher Together”. Αφορμή για την παρουσίασή της είναι ο Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, όπως έχει καθιερωθεί ο Οκτώβριος.
― Η ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού σήμερα δεν έχει να κάνει μόνο με το να μας «χτυπά καμπανάκι», αλλά να μας ωθεί στο να μην αγνοούμε τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Σε αυτό το πλαίσιο, η Daiichi Sankyo παρουσιάζει τη νέα καμπάνια “Strongher Together”, με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού. Ποιο είναι το βασικό μήνυμα πίσω από αυτή την πρωτοβουλία και πώς ελπίζετε να κινητοποιήσει τις γυναίκες στην Ελλάδα;
Η ενημέρωση και η πρόληψη δεν πρέπει να προκαλούν φόβο, αλλά να εμπνέουν δύναμη και αυτοπεποίθηση. Με αυτή τη σκέψη η Daiichi Sankyo στην Ελλάδα, έχοντας συμπληρώσει ενάμιση έτος λειτουργίας, παρουσιάζει την καμπάνια “Strongher Together” – μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της σωστής ενημέρωσης, βασικά στοιχεία για τη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών με καρκίνο του μαστού. Παράλληλα, αντικατοπτρίζει τη διεθνή δέσμευση της εταιρείας για τη βελτίωση της αντικαρκινικής φροντίδας μέσω της ογκολογικής καινοτομίας με επίκεντρο τον ασθενή.
Η καμπάνια έχει στόχο να μιλήσει για την πρόληψη με έναν φρέσκο και δημιουργικό τρόπο. Φέτος, ζωντανεύει μέσα από πέντε λέξεις με διπλό “Ο” - Mood, Look, Zoom, Book και Cool. Οι πέντε λέξεις είναι πέντε απλές, καθημερινές δράσεις, με ιδιαίτερη σημασία για την υγεία μας. Θέλουμε κάθε γυναίκα, κάθε άνθρωπος, να θυμάται πως όταν είμαστε σωστά ενημερωμένοι, ενωμένοι και ενεργοί, μπορούμε να προλάβουμε την ασθένεια και, εντέλει, να σωθούν ζωές. Το βασικό μήνυμα πίσω από την καμπάνια είναι ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί και πως η πρόληψη ξεκινά από κάτι απλό και καθημερινό: τη φροντίδα του εαυτού μας. Θέλουμε η πρόληψη να γίνει τρόπος ζωής.
― Η καμπάνια “Strongher Together” ευθυγραμμίζεται με τα συμπεράσματα πρόσφατης έκθεσης που υποστήριξε η Daiichi Sankyo Europe, με τίτλο “Advancing Breast Cancer Care in Europe: A Roadmap to a women-centric approach”1. Πόσο αντικατοπτρίζουν αυτά τα συμπεράσματα την εικόνα που βλέπετε στην Ελλάδα και σε ποιο βαθμό; Και πώς η καμπάνια συμβάλλει στην προώθηση μιας ασθενοκεντρικής προσέγγισης ως προς την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού;
Η καμπάνια “Strongher Together” ευθυγραμμίζεται με τα συμπεράσματα της πρόσφατης έκθεσης που υποστήριξε η Daiichi Sankyo Europe. Πρόκειται για μια έκθεση που ανέδειξε σημαντικά κενά τα οποία εξακολουθούν να εμποδίζουν τις γυναίκες στην Ευρώπη να έχουν τη φροντίδα που χρειάζονται – ανισότητες στην πρόσβαση στον προληπτικό έλεγχο, σε περιορισμένες εξειδικευμένες υπηρεσίες και ελλιπή ψυχοκοινωνική υποστήριξη. Η έκθεση καλεί σε μια πιο ολοκληρωμένη, ανθρωποκεντρική προσέγγιση και στη συλλογή δεδομένων που θα οδηγήσουν σε πιο στοχευμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Στην Ελλάδα έχουν γίνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Το Εθνικό Πρόγραμμα Προληπτικού Ελέγχου «Φώφη Γεννηματά» αποτελεί σημαντικό ορόσημο και σαφές βήμα προόδου σε σχέση με τους ευρωπαϊκούς στόχους. Ωστόσο, χρειάζεται ακόμη προσπάθεια για συνεπή παρακολούθηση και ισότιμη πρόσβαση, στοιχεία που διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή ή το κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο.
Μέσα από την καμπάνια μας, ερχόμαστε να ενισχύσουμε αυτή την προσπάθεια, σε ευθυγράμμιση με τις προτεραιότητες του Υπουργείου Υγείας για ενίσχυση της πρόληψης, της προσβασιμότητας και της καινοτομίας στην ογκολογία.
Για εμάς στην Daiichi Sankyo, η επιστήμη δεν είναι απρόσωπη, είναι εξατομικευμένη. Δεν κοιτάμε μόνο την ασθένεια, αλλά τον άνθρωπο πίσω από αυτή, και αυτή η φιλοσοφία καθοδηγεί τον τρόπο που σχεδιάζουμε κάθε θεραπεία. Η καμπάνια “Strongher Together” μεταφέρει ακριβώς αυτό το μήνυμα: ότι ενημέρωση και πρόληψη ξεκινούν από τον άνθρωπο και επιστρέφουν σε αυτόν. Η προσέγγισή μας, εμπνευσμένη από τις κοινές αξίες Ιαπωνίας και Ελλάδας –τον σεβασμό, τη γνώση και τη φροντίδα– είναι βαθιά ανθρωποκεντρική και βρίσκεται στον πυρήνα κάθε δράσης μας.
― Η Daiichi Sankyo συμπλήρωσε ενάμισι χρόνο παρουσίας στην Ελλάδα. Τι σημαίνει αυτό για την ανάπτυξη της εταιρείας σε τοπικό επίπεδο και, κυρίως, πώς μεταφράζεται σε καλύτερη πρόσβαση των ασθενών της χώρας μας στις καινοτόμες θεραπείες που παρέχει;
Με παρουσία ήδη σε 14 χώρες της Ευρώπης, η εγκατάσταση της Daiichi Sankyo στην Ελλάδα –ως πρώτης χώρας στη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη– αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της δέσμευσής μας να συνεργαζόμαστε στενά με το επιστημονικό δυναμικό, τους ασθενείς και τα συστήματα υγείας, ώστε να βελτιστοποιούμε την πρόσβαση σε ογκολογικές θεραπείες, προσφέροντας περισσότερα και ποιοτικότερα χρόνια ζωής.
Μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο παρουσίας απασχολούμε στελέχη υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης, συμβάλλοντας στο brain gain της χώρας και στηρίζοντας έμμεσα δεκάδες θέσεις εξωτερικών συνεργατών.
Σε μια χώρα όπου καταγράφονται 65.000 νέες διαγνώσεις καρκίνου και 32.000 θάνατοι ετησίως2, η ανάγκη για έγκαιρη πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες είναι κρίσιμη. Η ανακάλυψη και η έγκριση μιας νέας θεραπείας είναι η μισή διαδρομή. Η άλλη μισή είναι να φτάσει έγκαιρα σε κάθε ασθενή που τη χρειάζεται. Η παρουσία μας στη χώρα αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας να εργαζόμαστε με πάθος και συνεργατικά, σε όλα τα επίπεδα, για την επίτευξη του στόχου αυτού.
Περισσότερα για την Daiichi Sankyo Greece:
Website: daiichi-sankyo.gr
Linkedin: daiichi-sankyo-greece
GR/DSC/10/25/0002, October 2025
Πηγή:
1. Economist Impact (2025). Advancing Breast Cancer Care in Europe: A Roadmap to a Women-Centric Approach. Sponsored by Daiichi Sankyo Europe GmbH. Available at: impact.economist.com.
2. 300-greece-fact-sheet.pdf [Accessed September 2024]
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η μετάδοση του ιού γίνεται κυρίως μέσω σωματικών υγρών
Αν είσαι γυναίκα, τα αθλητικά σου παπούτσια έχουν πρόβλημα και ίσως το είχες καταλάβει
Δύο οπτικές από την Gilead Sciences: Πώς η ιατρική επιστήμη και η επικοινωνία γίνονται σύμμαχοι στη μάχη κατά του κοινωνικού φόβου
Ναι, το ''δωράκι'' που κρύβει η πρώτη πάνα αποκαλύπτει πολλά περισσότερα απ΄όσα ξέραμε μέχρι σήμερα
Πώς η σαρκοπενία οδηγεί σε μειωμένη ενέργεια και κινητικότητα
Ανοίγει τον διάλογο για τον εμβολιασμό κατά του ιού των ανθρωπίνων θηλωμάτων
Πρωτοποριακές, πολυλειτουργικές πλατφόρμες απεικόνισης
Στη Μαδρίτη, με Έλληνα ογκολόγο μεταξύ των συμμετεχόντων
Ταινία μικρού μήκους για τις σπάνιες παθήσεις
Τι έδειξε πρόσφατη μελέτη
Ο πρώτος παράγοντας είναι ο κιρκάδιος ρυθμός, το εσωτερικό μας ρολόι
Οι δεξιότητες που παραμένουν αποκλειστικά ανθρώπινες
Ο δεκάλογος του αποκλεισμού και της ευαλωτότητας
5 & 6 Δεκεμβρίου στο Γ.Ν.Α. Κοργιαλένειο – Μπενάκειο Ε.Ε.Σ., «Δρακοπούλειο» Αμφιθέατρο Ψυχιατρικού Τομέα
Εθνικός στόχος η ενίσχυση της γονιμότητας και του δημογραφικού - Γεννήθηκαν 3 νέες ζωές
Η επιστήμη εξηγεί: ο καλύτερος τρόπος να παραμείνεις υγιής και δραστήριος όσο μεγαλώνεις είναι να… σηκώνεις βάρη
Κάποιες θεωρούν ότι συμβαίνει και υπάρχει και εξήγηση...
Kαθώς παρουσιάστηκε σήμερα η Εθνική Δράση για την Προαγωγή Υγείας Παιδιού και Οικογένειας
Η παγκόσμια παραγωγή καλύπτει μόνο το 10% των αναγκών - 2 δισ. παχύσαρκοι άνθρωποι παγκοσμίως έως το 2030
Η 25χρονη Σάμερ Ρόμπερτς μίλησε για τις επιπτώσεις της σπάνιας πάθησης στην υγεία και την καθημερινότητά της
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.