- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Τριπλή βράβευση της Roche Hellas
Για την εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»
Διακρίσεις της Roche Hellas για την εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»
Δύο χρυσά βραβεία για την ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία», καθώς και το βραβείο «Κορυφαία Φαρμακευτική Εταιρεία» απέσπασε η Roche Hellas στη φετινή τελετή απονομής των Healthcare Business Awards. Ειδικότερα η εταιρεία απέσπασε τις εξής διακρίσεις:
- Βραβείο GOLD στην κατηγορία «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις / Κοινωνική Ευαισθησία» για την ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία».
- Βραβείο GOLD στην κατηγορία «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19 / Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες» για τη σειρά animatedvideos «Μένουμε σπίτι παρέα με τον Αιμίλιο».
- Βραβείο «Κορυφαία Φαρμακευτική Εταιρεία», έχοντας συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία στις κατηγορίες και ενότητες όπου βραβεύτηκε.
Η εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία», που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τη Roche Hellas και την εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, προσφέρει στα άτομα με αιμορροφιλία, την οικογένεια και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον τους ενημέρωση και εκπαίδευση για την αποτελεσματική διαχείριση της αιμορροφιλίας. Κεντρικός ήρωας της καμπάνιας είναι ο Αιμίλιος, ένα πρόσχαρο αγόρι με αιμορροφιλία, που μέσω της ιστοσελίδας www.abouthaemophilia.com και μιας πρωτότυπης σειράς παιδικού κόμικ, βοηθά τα παιδιά με αιμορροφιλία να κατανοήσουν καλύτερα την πάθηση και να χαίρονται την καθημερινότητά τους με ασφάλεια.
Προς την κατεύθυνση αυτή σημαντική υπήρξε η συμβολή των μελών του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, η εμπειρία των οποίων βοήθησε στην βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των ατόμων με αιμορροφιλία στην Ελλάδα. Πολύ σημαντική υπήρξε επίσης η συμβολή των ιατρών της Μονάδας Αιμορραγικών Διαθέσεων και Κέντρου Αιμορροφιλίας Παιδιών και Εφήβων του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», αλλά και της ψυχολόγου του ΣΠΕΑ, οι οποίες ανέλαβαν την επιμέλεια του επιστημονικού περιεχομένου των υλικών της εκστρατείας, επιτυγχάνοντας την αντιπροσωπευτική απόδοση των εμπειριών και των συναισθημάτων των παιδιών με αιμορροφιλία.
Η πρωτοβουλία υλοποιείται υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ), με την υποστήριξη του πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκου ως Πρεσβευτή.
H σειρά animated videos «Μένουμε σπίτι παρέα με τον Αιμίλιο» δημιουργήθηκε με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά με αιμορροφιλία να προσαρμοστούν καλύτερα στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η εφαρμογή των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2020. Πρόκειται για μία σειρά 9 επεισοδίων εκπαιδευτικού χαρακτήρα με ήρωα τον Αιμίλιο, που προσφέρει στα παιδιά ιδέες για να περνούν ευχάριστα και ποιοτικά το χρόνο τους στο σπίτι, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους. Η σειρά αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα www.abouthaemophilia.com και στο κανάλι της εκστρατείας στο YouTube.
Ο Ezat Azem, Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Hellas, δήλωσε: «Η τριπλή διάκριση της Roche Hellas στα Healthcare Business Awards αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς. Επιβεβαιώνει ότι υπηρετούμε σωστά τις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αναλογιζόμενοι την ευθύνη μας απέναντι στους ασθενείς και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Ενσωματώνοντας την καινοτομία σε κάθε μας δραστηριότητα, θα συνεχίσουμε να αναζητούμε νέους τρόπους για να βελτιώσουμε τη ζωή των ασθενών, να στηρίξουμε το σύστημα υγείας και να ενισχύσουμε το θετικό μας αποτύπωμα στην κοινωνία».
Η Αγγελική Φάσσα, Integrated Haemophilia Value Lead, της Roche Hellas ανέφερε: «Η εκστρατεία “Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία” ικανοποιεί μία ανάγκη των ατόμων με αιμορροφιλία, η οποία έως σήμερα δεν ικανοποιούνταν επαρκώς: την ανάγκη για παροχή έγκυρης και εύληπτης ενημέρωσης προς τα παιδιά και τους ενήλικες με αιμορροφιλία, σχετικά με τη διαχείριση της διαταραχής σε ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων της καθημερινότητάς τους. Είμαστε υπερήφανοι για τις διακρίσεις που απέσπασε η πρωτοβουλία αυτή, καθώς η αξία της αναγνωρίζεται πλέον πέρα από την κοινότητα των ατόμων με αιμορροφιλία».
Ο Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών δήλωσε: «Η εκστρατεία με ήρωα τον Αιμίλιο κατορθώνει να μεταφέρει στους αιμορροφιλικούς ασθενείς κάθε ηλικίας, το μήνυμα ότι μπορούν να έχουν μια ζωή χωρίς διακρίσεις και στιγματισμό, απολαμβάνοντας την αποδοχή των άλλων, έχοντας επιτύχει να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα αξιόλογη προσπάθεια, την οποία θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με χαρά».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι απαντήσεις δεν είναι πάντοτε σωστές και υπάρχουν κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα
Γιατί ο χειμώνας και οι κλειστοί χώροι αυξάνουν τον κίνδυνο μετάδοσης
Μερικοί χρειάζονται λιγότερη κι άλλοι περισσότερη ξεκούραση
Ξεκινά το πρόγραμμα τοποθέτησης πρωτοποριακής ΑΙ λύσης
Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα γίνεται το πιο hot επαγγελματικό skill στην Ελλάδα του 2025
Μια συζήτηση με την ψυχολόγο και διευθύντρια του Ελληνικού Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών
Ούτε εσωστρεφείς ούτε εξωστρεφείς – απλώς έχετε κάποια πολύ πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά
Η σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στις ελεύθερες ρίζες και τα αντιοξειδωτικά
Μελέτη αποκαλύπτει ότι το κοιλιακό λίπος συνδέεται με επιβλαβείς αλλαγές στην καρδιά
«Οι σχέσεις δεν είναι μόνο συναισθηματική ασφάλεια, αλλά βιολογικός παράγοντας υγείας»
Από τα ζεστά αφεψήματα μέχρι την παραδοσιακή ιατρική, αποδεικνύεται πολύτιμο για υγεία και ευεξία
Δες πώς ένας δεκάλεπτος περίπατος μπορεί να βελτιώσει την υγεία και τη διάθεσή σου
Το μυαλό τρέχει σε σκέψεις και αρνητικά σενάρια κι εμείς βουλιάζουμε σαν να βρισκόμαστε σε μια κινούμενη άμμο
Δεν είναι σεξιστικό το ζήτημα, αλλά αφορά τη διαφορετική λειτουργία του οργανισμού των δύο φύλων
Συνομιλία με τον γιατρό-διδάκτορα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης Γιώργο Μπούτλα
Υπολογίζεται ότι το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού υποφέρει από αυτό
Η μετάδοση του ιού γίνεται κυρίως μέσω σωματικών υγρών
Αν είσαι γυναίκα, τα αθλητικά σου παπούτσια έχουν πρόβλημα και ίσως το είχες καταλάβει
Δύο οπτικές από την Gilead Sciences: Πώς η ιατρική επιστήμη και η επικοινωνία γίνονται σύμμαχοι στη μάχη κατά του κοινωνικού φόβου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.