- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για τη «Δύναμη του μΑΖί»
Στα φετινά Healthcare Business Awards
Τρία βραβεία έλαβε η AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»
Οι δυναμικές πρωτοβουλίες που έλαβε η AstraZeneca για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, με κεντρικό μήνυμα: «Η Δύναμη του μΑΖί», βραβεύθηκαν στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19»:
- 2 Silver Awards στις κατηγορίες «Τεχνολογία και Καινοτομία» & «Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»
- 1 Βronze Award στην κατηγορία «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»
Η κα Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Στην AstraZeneca εργαζόμαστε εντατικά ώστε να εξασφαλίζουμε τη σταθερή διάθεσή των φαρμάκων μας στους ασθενείς, καθώς και την ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς τους. Στις προτεραιότητές μας εντάσσουμε την υποστήριξη της επιστημονικής και υγειονομικής κοινότητας, ενώ κύριο μέλημά μας είναι να φροντίζουμε για την ασφάλεια των εργαζόμενων μας. Είμαστε επομένως ιδιαιτέρως περήφανοι για την τριπλή διάκριση που απέσπασε η καμπάνια μας “Η Δύναμη του μΑΖί”, σε μια τόσο σημαντική κατηγορία, με πολλές συμμετοχές και αξιόλογες πρωτοβουλίες εταιρειών του κλάδου, για την αντιμετώπιση του πρωτόγνωρου περιβάλλοντος που δημιούργησε η πανδημία. Με αισιοδοξία και συνέπεια στις αξίες της εταιρείας μας συνεχίζουμε τη συνεισφορά μας, αναλαμβάνοντας και συμμετέχοντας σε νέες πρωτοβουλίες, και ενισχύοντας την αξία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας. Είμαστε μΑΖί στην πρώτη γραμμή, ενωμένοι ώστε να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις».
Στόχος του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας «Η Δύναμη του μΑΖί» είναι η ανάδειξη της σημασίας της ομοψυχίας και της κοινής προσπάθειας στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Στις δύσκολες στιγμές η δυναμική όλων μΑΖί πολλαπλασιάζεται. Όλοι γινόμαστε μια μεγάλη δύναμη, μια μεγάλη ομάδα, που μΑΖί θα παλέψουμε για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Τη δημιουργική επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβε η Unlimited Creativity.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σημαντικό να απευθυνθούμε γρήγορα στον γιατρό
Μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τους νευροενδοκρινείς όγκους από την εταιρεία IPSEN
Σύμφωνα με το περιοδικό Science
Η πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με τη Chiesi Hellas διακρίθηκε στην κατηγορία «Κοινωνία»
Ποια είναι τα κύρια ευρήματα της μελέτης
Αναλυτικός οδηγός από το σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»
Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων
Tι έδειξε μια τελευταία έρευνα
Νέες προσεγγίσεις στην παροχή φροντίδας για τη μείωση των ανισοτήτων στην πρόσβαση
Πώς η συνάντηση δύο γυναικών οδήγησε στην υλοποίηση ενός οράματος, δίνοντας δικαίωμα στην επιλογή στις γυναίκες
Παρότι κάποιοι διστάζουν λόγω φόβων για την προετοιμασία ή την εξέταση, οι νέες μέθοδοι είναι πιο φιλικές προς τον ασθενή
Η ανακάλυψη Έλληνα ερευνητή
Και ποιες είναι πραγματικά απαραίτητες; Ένας πρακτικός οδηγός για το πώς να προσέχουμε την υγεία μας και να μην κάνουμε περιττούς ελέγχους
Αυτή τη στιγμή η δωρεά οργάνων γίνεται μόνο κατόπιν εγκεφαλικού θανάτου
Η εξέταση αναζητά τις λεγόμενες «ζόμπι» κυτταρικές πρωτεΐνες
Οι ειδικοί απαντούν για την υγεία μας
Δυστυχώς γι’ αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία
Μια αυτοάνοση διαταραχή. Εννέα στους δέκα ασθενείς έχουν βιώσει στιγματισμό λόγω της λεύκης
Η συνηθέστερη μορφή καρκίνου των ενδοκρινών αδένων
Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μη επεμβατικές θεραπείες αντιγήρανσης και, το κυριότερο, πετυχαίνουν όσα υπόσχονται;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.