Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για τη «Δύναμη του μΑΖί»
Στα φετινά Healthcare Business Awards
Τρία βραβεία έλαβε η AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»
Οι δυναμικές πρωτοβουλίες που έλαβε η AstraZeneca για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, με κεντρικό μήνυμα: «Η Δύναμη του μΑΖί», βραβεύθηκαν στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19»:
- 2 Silver Awards στις κατηγορίες «Τεχνολογία και Καινοτομία» & «Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»
- 1 Βronze Award στην κατηγορία «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»
Η κα Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Στην AstraZeneca εργαζόμαστε εντατικά ώστε να εξασφαλίζουμε τη σταθερή διάθεσή των φαρμάκων μας στους ασθενείς, καθώς και την ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς τους. Στις προτεραιότητές μας εντάσσουμε την υποστήριξη της επιστημονικής και υγειονομικής κοινότητας, ενώ κύριο μέλημά μας είναι να φροντίζουμε για την ασφάλεια των εργαζόμενων μας. Είμαστε επομένως ιδιαιτέρως περήφανοι για την τριπλή διάκριση που απέσπασε η καμπάνια μας “Η Δύναμη του μΑΖί”, σε μια τόσο σημαντική κατηγορία, με πολλές συμμετοχές και αξιόλογες πρωτοβουλίες εταιρειών του κλάδου, για την αντιμετώπιση του πρωτόγνωρου περιβάλλοντος που δημιούργησε η πανδημία. Με αισιοδοξία και συνέπεια στις αξίες της εταιρείας μας συνεχίζουμε τη συνεισφορά μας, αναλαμβάνοντας και συμμετέχοντας σε νέες πρωτοβουλίες, και ενισχύοντας την αξία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας. Είμαστε μΑΖί στην πρώτη γραμμή, ενωμένοι ώστε να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις».
Στόχος του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας «Η Δύναμη του μΑΖί» είναι η ανάδειξη της σημασίας της ομοψυχίας και της κοινής προσπάθειας στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Στις δύσκολες στιγμές η δυναμική όλων μΑΖί πολλαπλασιάζεται. Όλοι γινόμαστε μια μεγάλη δύναμη, μια μεγάλη ομάδα, που μΑΖί θα παλέψουμε για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Τη δημιουργική επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβε η Unlimited Creativity.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι τρέχουσες θεραπείες δεν είναι αποτελεσματικές στα τελευταία στάδια της νόσου
Κατάλαβα ότι τα έκανα όλα λάθος, όταν μίλησα με δύο γυναίκες που αντιμετώπισαν τον καρκίνο του μαστού. Γι' αυτό απευθύνθηκα στον μαστολόγο - χειρουργό μαστού Γιάννη Φύσσα
«Εφόσον έχουν πάει όλα καλά, νιώθεις ικανοποιημένος για όσα έκανες. Βοήθησες έναν ακόμα άνθρωπο, αξιοποίησες το δώρο ζωής της οικογένειας του δότη»
Ο Διοικητής του ΓΝΑ Λαϊκού και οι ομάδες που συμμετέχουν στη διαδικασία μεταμοσχεύσεων ήπατος περιγράφουν
Η επένδυση της GSK Ελλάδος στην κλινική έρευνα
Η πρόεδρος του Υγεία για Όλους περιγράφει πώς τα κλιμάκια της ομάδας τους έχουν εντοπίσει προβλήματα υγείας σε ανθρώπους από ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού σε όλη την Ελλάδα
Το νέο προϊόν της Daye μπορεί να εντοπίσει 14 στελέχη του HPV
Σχεδόν 50.000 διατροφικές θερμίδες σε διάστημα εννέα μηνών
Δεν φταίει πάντα η ελλιπής υγιεινή και καθαριότητα για την κακοσμία των ποδιών
Τα στοιχεία που ολοένα και πληθαίνουν πάνω σε αυτό το σημαντικό ζήτημα
Δράσεις πρόληψης με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης 2024
Τι είναι αυτό το Ozempic που χρησιμοποιεί όλο το Hollywood;
Επισκέψου τα Checkpoint του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδας Θετική Φωνή
Πρωτοβουλία του υπ. Υγείας και της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών
Μια συζήτηση με τη φοιτήτρια ιατρικής Δήμητρα Θεοχάρη
«Μετρήστε την αρτηριακή σας πίεση με ακρίβεια, Ελέγξτε την, Ζήστε περισσότερο» το φετινό θέμα
Φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη
Δύο κομβικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασθενών μπορούν να βελτιώσουν συνολικά τη ζωή τους
Πώς εκδηλώνεται, οι τρόποι μετάδοσης και γιατί λογίζεται ως «πέμπτη νόσος»
Η σύνδεση μεταξύ φυτικής διατροφής, καρδιαγγειακής υγείας και κινδύνου καρκίνου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.