- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Υγιέστερη χοληστερίνη στην εφηβεία τα παιδιά που έχουν θηλάσει
Οι παιδίατροι συμβουλεύουν τις μητέρες να θηλάζουν τα βρέφη έως έξι μηνών
Μωρά που τρέφονται μόνο με μητρικό γάλα, έχουν καλύτερα επίπεδα χοληστερίνης στην εφηβεία λένε οι ειδικοί. Το γάλα του θηλασμού περιέχει περισσότερη χοληστερόλη από το γάλα «φόρμουλα».
Τα μωρά που τρέφονται αποκλειστικά με μητρικό γάλα κατά τους τρεις πρώτους μήνες της ζωής τους, τείνουν να έχουν υγιέστερα επίπεδα χοληστερίνης στην εφηβεία, συγκριτικά με αυτά που πίνουν και τυποποιημένο συσκευασμένο γάλα, όπως αποκαλύπτει νέα επιστημονική έρευνα.
Οι παιδίατροι συμβουλεύουν τις μητέρες να θηλάζουν τα βρέφη έως έξι μηνών για να ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα των μωρών και να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης λοιμώξεων των αυτιών και του αναπνευστικού συστήματος, του συνδρόμου αιφνίδιου θανάτου των βρεφών, των αλλεργιών, της παχυσαρκίας και του διαβήτη.
Το γάλα του θηλασμού περιέχει περισσότερη χοληστερόλη από το γάλα «φόρμουλα», αλλά έως τώρα λίγα πράγματα ήσαν γνωστά για το πώς αυτό επηρεάζει τα επίπεδα της χοληστερίνης αργότερα στη ζωή του παιδιού.
Τα αποτελέσματα της μελέτης που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Pediatrics της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, καταδεικνύουν ότι τα μωρά που κατανάλωναν αποκλειστικά μητρικό γάλα, είχαν χαμηλότερα επίπεδα ολικής αλλά και «κακής» (LDL) χοληστερίνης στην εφηβική ζωή.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν 3.261 μωρά μέχρι να φτάσουν στην εφηβεία (μέση ηλικία 17,5 ετών). Τα παιδιά που είχαν καταναλώσει μόνο συσκευασμένο γάλα ή συνδυασμό συσκευασμένου και μητρικού, δεν παρουσίασαν διαφορές στα επίπεδα της «κακής» χοληστερίνης, ενώ τα παιδιά που είχαν τραφεί μόνο με μητρικό γάλα, είχαν κατά την εφηβεία χαμηλότερα επίπεδα όχι μόνο ολικής χοληστερίνης και LDL, αλλά επίσης τριγλυκεριδίων.
Αν και η βασική συγγραφέας της μελέτης Μαίρη Σκούλιγνκ από το Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ υπέθεσε ότι η διαφορά στο κατά πόσο οι μητέρες θηλάζουν, οφείλεται στο αν οι ίδιες έχουν θηλαστεί, αυτό δεν φάνηκε να επιβεβαιώνεται.
Ο Κρίστοφερ Όουεν από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Υγείας και το Πανεπιστήμιο του Αγίου Γεωργίου στο Λονδίνο εκτίμησε ότι το μητρικό γάλα, λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε χοληστερόλη, προετοιμάζει καλύτερα τον οργανισμό στο να μεταβολίζει τα λίπη αργότερα στη ζωή.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι οι μητέρες θα πρέπει να ενθαρρύνονται να θηλάζουν, δεδομένου ότι το γάλα τους μπορεί να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων στη μετέπειτα ζωή του παιδιού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το Ημερολόγιο της Πλήξης: 9 Αυγούστου
Nέα έρευνα αποκαλύπτει το «ιδανικό» εύρος ωρών για άνδρες και γυναίκες
Νέες μελέτες τη συνδέουν με χαμηλότερα εισοδήματα, άγχος και αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης
Στην Ελλάδα γεννιούνται κάθε χρόνο περίπου 8-12 παιδιά με SMA, ενώ περίπου 1 στους 40 ανθρώπους είναι φορέας, χωρίς να το γνωρίζει
Από τη Σχολή Ναυαγοσωστικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
Τα σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσετε
3ο Διεθνές Summer School στην Κέρκυρα
Δεν είναι μόνο η ιδανική διατροφή του βρέφους, είναι ένας φυσικός μηχανισμός προστασίας
Έρευνες έχουν εντοπίσει μικροπλαστικά, ίχνη μετάλλων και υδρογονάνθρακες ορυκτελαίων σε προϊόντα χειλιών
Η έρευνα στη διατροφή εξελίσσεται ταχύτερα από σχεδόν κάθε άλλο κλάδο υγείας
Το 80% των πνιγμών στην Ελλάδα αφορά ηλικιωμένους - Εκστρατεία ενημέρωσης από το Safe Water Sports
Το «δώρο» της ηλιακής ακτινοβολίας δεν έχει μονάχα ευεργετικές επιπτώσεις
Ο εξοπλισμός προορίζεται για τα δύο λιμάνια του νησιού (στο νέο λιμάνι στον Τούρλο αλλά και στο παλιό λιμάνι) όπου διακινούνται ετησίως πάνω από 2,1 εκατομμύρια επιβάτες ακτοπλοΐας και κρουαζιέρας.
Κάντε καθημερινά τις ασκήσεις πυελικού εδάφους, όπου και να βρίσκεστε
Δεν είναι όλοι οι πολύποδες της χοληδόχου κύστης ίδιοι
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.