- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
O Σεμπαστιέν Οζιέ κερδίζει για 7η φορά το Ράλλυ Πορτογαλίας
Ο Οτ Τάνακ χάνει τον αγώνα του Σαββάτου μέσα από τα χέρια του
Ράλλυ Πορτογαλίας: Για 7η φορά ο Σεμπαστιέν Οζιέ ανεβαίνει στην πρώτη θέση του βάθρου
Το φετινό Ράλλυ Πορτογαλίας ήταν γεμάτο δράση και ανατροπές, αλλά σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ένα πράγμα παρέμενε σταθερό: ο Οτ Τάνακ (Hyundai i20) βρισκόταν στην 1η θέση από τη 2η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του αγώνα την Παρασκευή το πρωί, μέχρι και την 16η Ε.Δ. το Σάββατο το απόγευμα, όταν ο Εσθονός οδηγός, με ένα προβάδισμα 13,9 δευτερολέπτων, αντιμετώπισε πρόβλημα στο τιμόνι και βρέθηκε ξαφνικά στην 3η θέση, με τον Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota Yaris) να παίρνει τα ηνία και τον Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) να ανεβαίνει στη 2η θέση.
Το Σάββατο λοιπόν τελείωσε με αυτή την τριάδα να κυριαρχεί, και τον Τάνακ να βρίσκεται ξαφνικά 36,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οζιέ και 8,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον Ροβανπέρα.
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Οζιέ, ξεκίνησε την τελευταία ημέρα του αγώνα, Κυριακή, στην 1η θέση με προβάδισμα 27,6 δευτερολέπτων έναντι του Ροβανπέρα. Η ημέρα όμως θα ήταν μεγάλη καθότι αποτελείτο από 6 Ε.Δ., μέσα στις οποίες μπορούσαν πολλά να συμβούν.
Μετά το πέρας του Σαββάτου ο Οζιέ εξέφρασε ανοιχτά το πόσο παράξενες και δυσάρεστες ήταν οι συνθήκες μέσα από τις οποίες μπόρεσε να ανέβει στην πρώτη θέση, λέγοντας: «Δεν είναι ο τρόπος που θέλεις να κερδίσεις οποιαδήποτε μάχη. Και οι δύο πιέζαμε πολύ δυνατά - έτσι είναι το παιχνίδι. Προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε την πίεση, ακόμα κι αν ήταν λίγο πιο γρήγορος (ο Τάνακ). Κάποια στιγμή είπα στον μηχανικό μου: Ειλικρινά, όλα μπορούν να συμβούν - είναι δύσκολα εκεί έξω. Πιέζει πολύ και πρέπει και εμείς να διατηρήσουμε την πίεση. «Δεν είμαι χαρούμενος», συνέχισε ο Οζιέ. «Δεν θέλω να πανηγυρίσω με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω απλώς να μπορέσει να ανακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς - δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα. Αύριο είναι μια μεγάλη μέρα».
Ο Τάνακ αντίστοιχα είπε: «Είναι μέρος του παιχνιδιού, υποθέτω. Πολύ ατυχές, αλλά δώσαμε τα πάντα από την πλευρά μας».
Η Κυριακή ήρθε, και ενώ ο Τάνακ πίεσε όσο μπορούσε, οι προσπάθειές του κατάφεραν να τον φέρουν στη 2η θέση γενικής, ξεπερνώντας τον Ροβανπέρα στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα και βγαίνοντας μπροστά με 1,5 δευτερόλεπτο διαφορά, αλλά δεν ήταν αρκετές για να ξαναπάρει τον αγώνα στα χέρια του. Μετά την τελική Wolf Power Stage, στην οποία σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ο Τάνακ τερμάτισε στη 2η θέση γενικής, μονάχα 8,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οζιέ.
Στην 3η θέση τερμάτισε ο Ροβάνπερα, ενώ στην 4η τελείωσε ο Τιέρι Νεβίλ (Hyundai i20), μία θέση την οποία κράτησε με νύχια και με δόντια από το απόγευμα του Σαββάτου. Την 4η θέση κρατούσε πριν ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris), ο οποίος τερμάτισε τον αγώνα στην 5η, έχοντας χάσει τον ρυθμό του και τον έλεγχο όσον αφορά στην φθορά των ελαστικών του. Στην 6η θέση τελείωσε Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα γενικά, και στην 7η ο Σάμι Παγάρι (Toyota Yaris).
Ο Τζος ΜακΈρλιαν (Form Puma) ανέβηκε στην 8η θέση, ξεπερνώντας τον ομόσταυλό του στην M-Sport Ford, Γκρέγκουαρ Μούντστερ, ο οποίος τελείωσε στην 9η. Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ (Toyota GR Yaris Rally2) συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα κατάταξης στην 10η θέση και κυριάρχησε στην κατηγορία WRC2, διατηρώντας ένα μια απίστευτα μεγάλη διαφορά 51,8 δευτερολέπτων από τον 2ο στην κατάταξη της κατηγορίας αυτής Γιόχαν Ρόσσελ (Citroen C3 Rally2).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.