- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
O Έλφιν Έβανς κερδίζει το Ράλλυ Σουηδίας
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας ήταν μια ήρεμη μέρα, χωρίς ατυχήματα ή αναπάντεχα γεγονότα, και με νικητή τον Έλφιν Έβανς
Τρεις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) είχαν μείνει σήμερα, Κυριακή, την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας, και ενώ το τελικό αποτέλεσμα δεν άλλαξε, και ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris) κατάφερε να παραμείνει μπροστά και να πάρει τη νίκη, ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) έχασε την ευκαιρία να του την κλέψει. Στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας ο Τακαμότο Κατσούτα δεν σημείωσε απλά τον ταχύτερο χρόνο, αλλά κατάφερε να βγει μπροστά και να αρπάξει την 1η θέση, παίρνοντας ένα σημαντικό προβάδισμα 4,5 δευτερολέπτων έναντι του Έλφιν Έβανς.
Αντιθέτως ο Έλφιν Έβανς είπε στο τέλος της Ε.Δ. ότι ενώ δεν αντιμετώπισε κάποιο θέμα με το αυτοκίνητο, δυσκολεύτηκε πάρα πολύ με την αυτοπεποίθησή του και ως εκ τούτου δεν μπόρεσε να κρατήσει την ταχύτητα που έπρεπε.
Στην 2η όμως Ε.Δ. της ημέρας, ίσως φοβούμενος μην κάνει κάποιο λάθος, ο Τακαμότο Κατσούτα κράτησε έναν υπερβολικά συνετό ρυθμό, και δεν ρίσκαρε, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο και να επιτρέψει στον Έλφιν Έβανς να πάρει και πάλι την πρώτη θέση. Ο Έλφιν Έβανς όμως φάνηκε να βρήκε τον ρυθμό του μετά, όπως και τη σιγουριά του, και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις επόμενες 2 Ε.Δ. και έτσι εξασφάλισε την πρώτη του νίκη φέτος. Ο Τακαμότο Κατσούτα παρέμεινε στην 2η θέση γενικής, και στην 3η έμεινε σταθερά ο πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20).
Η υπόλοιπη κατάταξη, χωρίς ιδιαίτερες ή αξιοσημείωτες αλλαγές, έχει τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) στην 4η θέση, τον Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) στην 5η, τον Martin Sesks (Ford Puma) στην 6η ―σημειώνοντας την υψηλότερη θέση για την M-Sport Ford―, τον Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris) στην 7η, και τον Γκρεγκουάρ Μάνστερ (Ford Puma) στην 8η. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν πληρώματα της κατηγορίας WRC2, στην οποία νικητής ήταν ο Όλιβερ Σόλμπεργκ με Toyota GR Yaris Rally2.
Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας ήταν μια ομολογουμένως ήρεμη μέρα, χωρίς ατυχήματα ή αναπάντεχα γεγονότα, και χωρίς ιδιαίτερο δράμα, με εξαίρεση το close call του Τακαμότο Κατσούτα. Το μόνο ατυχές γεγονός ήταν ότι ο Τζος Μακερλίν (Ford Puma) έφτασε με καθυστέρηση στο Time Control στην πρώτη Ε.Δ., και πήρε μια ποινή 2 λεπτών, και μετά, στην ίδια Διαδρομή βγήκε εκτός δρόμου και έτσι έμεινε εκτός συναγωνισμού, ενώ ξεκίνησε την ημέρα στην 8η θέση γενικής.
Επόμενος αγώνας είναι το Ράλλυ Κένυας, 20-23 Μαρτίου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.