- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Fourmaux 1ος μετά την Σούπερ Ειδική Διαδρομή
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Όλα όσα διαδραματίστηκαν στην 1η μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας
Σήμερα, Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, ξεκίνησε το Ράλλυ Ιαπωνίας, ο τελευταίος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος, και αυτός που θα ορίσει τον πρωταθλητή του 2024 και όσον αφορά τους οδηγούς αλλά και τους κατασκευαστές. Ο Εσθονός Ott Tanak (Huyndai i20) και ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) ξεκινάνε αυτόν τον αγώνα με την ελπίδα να τερματίσουν πρωταθλητές. Ο Neuville έχει αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο πλεονέκτημα 25 πόντων έναντι του Tanak, οπότε ο Εσθονός γνωρίζει ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας.
Η 1η μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας
«Θα είναι ένα μεγάλο σαββατοκύριακο επίθεσης, υποθέτω από όλους», είπε ο Tänak. «Η Toyota έχει έναν μεγάλο στόχο, το ίδιο και εμείς, οπότε θέλουμε οπωσδήποτε να αμυνθούμε εναντίον τους. Ας δούμε πώς θα πάει.» To προβάδισμα της Hyundai Motorsports έναντι της Toyota Gazoo Racing είναι 15 πόντοι. «Έχουμε τους στόχους μας καθαρούς στο μυαλό μας», είπε ο Neuville. «Ως ομάδα, θέλουμε να πάρουμε και τα δύο πρωταθλήματα. Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της πίεσης και της διαχείρισης της διαφοράς, αλλά θα είναι ένα συναρπαστικό Σαββατοκύριακο».
Ο Tanak, ο οποίος έγινε πρωταθλητής το 2019 με την Toyota, ελπίζει σε μια ακόμα νίκη, ενώ ο Neuville κυνηγάει ακόμα τη φιλοδοξία του για ένα πρωτάθλημα. Στο δοκιμαστικό Shakedown του Ράλλυ Ιαπωνίας ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ δεύτερος ήταν ο Adrien Fourmaux της M-Sport Ford, και τρίτος ο Sébastien Ogier με Toyota Yaris.
Ο Γάλλος Adrien Fourmaux σημείωσε προς τιμήν του τον ταχύτερο χρόνο στη Σούπερ Ειδική Διαδρομή σήμερα η οποία έλαβε χώρα στο Toyota Stadium, και, μέχρι αύριο το πρωί όπου το Ράλλυ Ιαπωνίας θα συνεχιστείς, είναι ηγείται επισήμως του αγώνα. «Δεν θα μπορούσα να έρθω στην Ιαπωνία και να μην έχω φώτα νέον», αστειεύτηκε ο Fourmaux στο τέλος της Ε.Δ., αναφερόμενος στον εντυπωσιακό φωτισμό κάτω από το αυτοκίνητό του. «Ζω ακόμα το όνειρο που είχα όταν ήμουν νεότερος. Το απόλαυσα πραγματικά - ήταν υπέροχο να βλέπω τόσους πολλούς θεατές εδώ». Στη 2η θέση τερμάτισε ο Tanak, και στην 3η ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris).
Το ράλλυ συνεχίζεται αύριο με 8 Ειδικές Διαδρομές και περισσότερα από 125 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.