- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ford Explorer: Το πρώτο μιας σειράς καινοτόμων ηλεκτρικών οχημάτων από τη Ford
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Ford Explorer: Ένα ηλεκτρικό SUV με γρήγορη φόρτιση, προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετική άνεση
Το Ford Explorer μας συστήθηκε όταν, ως πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, ολοκλήρωσε ένα μαραθώνιο ταξίδι σχεδόν 30.000 χλμ., με τη νεαρή εξερευνήτρια Lexie Alford στο τιμόνι, διασχίζοντας 6 ηπείρους και 27 χώρες μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Mε σημείο αναφοράς ένα μεσαίου μεγέθους crossover με αμερικανικές ρίζες, το οποίο κατασκευάζεται στη γηραιά ήπειρο και ξεχωρίζει, μεταξύ πολλών άλλων, για τις κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας, υποβοήθησης οδηγού και συνδεσιμότητας, τα προηγμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης, αλλά και τη φόρτιση επόμενης γενιάς.
Εν ολίγοις, το Ford Explorer έρχεται να διαμορφώσει τα πρότυπα στην κατηγορία του και να χαράξει τον δρόμο για τον επαναπροσδιορισμό της μάρκας στην Ευρώπη, μια και σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και κατασκευάζεται σε αυτή.
Γνωρίζοντάς το Ford Explorer
Το Ford Explorer είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε εκδόσεις με μπαταρία Extended Range, είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) είτε με τετρακίνηση (AWD). Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι ότι πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητο Crossover, με επεκτάσιμο αποθηκευτικό χώρο «Mega Console» ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, με 17 λίτρα αποθήκευσης, που βρίσκεται πίσω από την κινούμενη οθόνη Move.
Με πλήρως διασυνδεδεμένο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Sync Move (SYNC 4 τελευταίας γενιάς), με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, διαθέτει κινητή οθόνη αφής 14,6’’ και λειτουργία κλίσης (30 μοιρών), με My Private Locker που κλειδώνει για προσωπικά αντικείμενα – ικανό για την αποθήκευση μιας μεγάλης τσάντας, ενός φορητού υπολογιστή και μπουκαλιών 1,5 λίτρου. Κάτι ξεχωριστά έξυπνο σαν ιδέα.
Πλήρως εξοπλισμένο με προτάσεις και λύσεις υψηλού επιπέδου και προηγμένη τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, έχει πραγματικά ό,τι χρειάζεται κάποιος σε επίπεδο εξοπλισμού.
Design - Σχεδιασμός
Με αμάξωμα μήκους 4,46 μ., το Ford Explorer έχει μια δυναμική Off Road εμφάνιση με ακμές στο μπροστινό μέρος, ενώ στο υπόλοιπο αμάξωμα κυριαρχούν οι ανάγλυφες επιφάνειες. Τα έντονα φτερά και οι σκουρόχρωμες κολώνες από τη μέση και πίσω και η φαρδιά τρίτη κολώνα με διακοσμητικά γραφικά, όπως και η σταθερή πανοραμική οροφή, συμπληρώνουν την όμορφη εικόνα του.
Στο εσωτερικό τα εντελώς νέα καθίσματα προσφέρουν πραγματική άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση, η παρουσία της αντλίας θερμότητας έχει στόχο τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης ενέργειας, ενώ διατίθεται με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα. Οι Sensico oικολογικές «δερμάτινες» επενδύσεις ντύνουν το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών και δημιουργούν μια ευχάριστη καμπίνα, που σε ξεκουράζει μόλις μπεις και κλείσεις τις πόρτες.
Ένας συνδυασμός ψηφιακών και φυσικών διακοπτών κάνει πιο εύκολη τη ζωή οδηγού και συνοδηγού, ιδιαίτερα το σύστημα infotainment, που προαναφέραμε, σε συνδυασμό με τον ψηφιακός πίνακας οργάνων 5’’, αλλά και το ευανάγνωστο Head-up Display.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού είναι πλήρες, η υποβοήθηση στάθμευσης μέσω των καμερών βοηθάει τα μέγιστα τον οδηγό για να μπορεί να δει το εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και μια πανοραμική προβολή 360 μοιρών.
Ανοίγοντας το πορτ μπαγκάζ έχουμε στη διάθεσή μας ένα εργονομικό όγκο 450 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1.460 λίτρα και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει ένα καροτσάκι, ένα κλουβί μεταφοράς σκύλου ή μια τσάντα του γκολφ με τα μπαστούνια.
Εν κινήσει
Τρία κινητήρια σύνολα είναι διαθέσιμα για να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Ένα με τον ηλεκτροκινητήρα πίσω απόδοσης 170 ίππων, με μπαταρία 58 kWh και αυτονομία άνω των 350 χλμ., ένα αντίστοιχο με ηλεκτροκινητήρα πίσω, 286 μπαταρία 77 kWh και αυτονομία 602 χλμ., και ένα τετρακίνητο σύνολο με ηλεκτρικό κινητήρα και στους δύο άξονες και συνολική ισχύ 340 ίππων, μπαταρία 79 kWh και αυτονομία 566 χλμ., που μέσα στην πόλη φθάνει τα 602 χλμ.
Η επιλογή B (Brake) στο κιβώτιο, ένα σύστημα που προσφέρει ένα εξαιρετικό one pedal mode, βοηθάει στην ανάκτηση ενέργειας, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 5 προγραμμάτων λειτουργίας, ήτοι Normal, Sport, Eco, Individual και Traction.
Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 14,3 έως 19,5 kWh/100 χλμ., η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα (με περιοριστή) και ο κύκλος στροφής του Ford Explorer είναι μόλις 10,3 μέτρα για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Να αναφέρουμε και μερικά off road χαρακτηριστικά που διαθέτει ως SUV, όπως την απόσταση από το έδαφος που είναι 19,5 εκατοστά, τη γωνία προσέγγισης στις 17,5 μοίρες και τη γωνία διαφυγής κοντά στις 25 μοίρες.
Οι τιμές του Ford Explorer αρχίζουν από τις 34.700 ευρώ για την πισωκίνητη έκδοση Explorer Style 52 kWh RWD, με χρήση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, και για παραγγελία στα τέλη του 2024, και είναι διαθέσιμο με 0,9% επιτόκιο και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.