- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Thierry Neuville ηγείται στη γενική κατάταξη
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ο Thierry Neuville κατάφερε να κρατήσει ζωντανή τη φιλοδοξία του για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA
Σήμερα ήταν η πρώτη γεμάτη αγωνιστική ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) συνολικά, 4 στο πρωινό σκέλος και 2 στο απογευματινό. Η ημέρα ξεκίνησε με τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) να προηγείται με λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο, και ο Γάλλος κατάφερε να κρατήσει την 1η αυτή θέση με νύχια και με δόντια, μέχρι την 3η Ε.Δ. της ημέρας όπου ο Neuville (Hyundai i20) πέρασε μπροστά, αφήνοντας τον Ogier 2,7 δευτερόλεπτα πίσω του.
Μέχρι το τέλος της ημέρας η διαφορά είχε φτάσει τα 6,4 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση τελείωσε την ημέρα ο Ott Tanak (Hyundai i20), ο οποίος όμως βρίσκεται μόνο 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Ο Ogier παραδέχτηκε ότι απλώς «δεν ήταν αρκετά γρήγορος» καθώς ολοκλήρωσε την ημέρα μετά τον Neuville.
Ο Thierry Neuville, λοιπόν, με τον συνοδηγό Martijn Wydaeghe, κατάφερε να κρατήσει και σήμερα ζωντανή τη φιλοδοξία του για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, και εάν μπορέσει να κρατήσει και τις επόμενες δύο ημέρες που απομένουν τον ίδιο ρυθμό, θα καταφέρει, τερματίζοντας, να έχει το πρωτάθλημα επισήμως στα χέρια του. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να ξεπεράσει τον Tänak κατά δύο πόντους, και ταυτόχρονα να μην βρεθεί περισσότερο από 10 βαθμούς πιο χαμηλά από τον Ogier και 15 από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris).
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο τέλος της ημέρας», είπε ο Neuville. «Είναι εύκολο να κάνεις λάθος και ήξερα ότι το μόνο πράγμα που ήταν σημαντικό για εμάς ήταν να το φτάσουμε μέχρι το τέλος. Ήταν αρκετά ολισθηρό το έδαφος στην τελευταία Ε.Δ., οπότε το πήγαμε με ασφάλεια και τερματίσαμε».
Ενώ η ύπαρξη δύο αυτοκινήτων εντός της πρώτης τριάδας είναι ένας θετικός οιωνός για τη Hyundai, η κορεάτικη μάρκα είναι υπό πίεση να εδραιώσει το προβάδισμά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ειδικά μετά τη συντριβή του Andreas Mikkelsen με το i20 N του στην 3η Ε.Δ. της ημέρας. Ο Νορβηγός Mikkelsen είχε ένα ατύχημα που προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο Huyndai του και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Στην 4η θέση τελείωσε την ημέρα ο Elfyn Evans, ενώ στην 5η, 12,8 δευτερόλεπτα πίσω του βρίσκεται ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris). Στην 6η θέση βρίσκεται ο Sami Pajari (Toyota Yaris), και την 7η και 8η τα δύο πληρώματα της M-Sport Ford με Ford Puma, Adrien Fourmaux και Gregoire Munster αντίστοιχα.
Τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2 Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) και Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα. Ο Gryazin ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2, για την οποία ο Solberg δεν κερδίζει βαθμούς.
Σε 6 Ε.Δ. θα αναμετρηθούν τα πληρώματα αύριο, σε Γερμανία και Αυστρία, με συνολική απόσταση 123,46 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.