Ράλι Μόντε-Κάρλο: Ο Neuville παίρνει τα ηνία
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα θα είναι η αυριανή μάχη μεταξύ Ogier και Neuville για τη νίκη
Ράλι Μόντε-Κάρλο: Τι έγινε την 3η ημέρα του αγώνα
Ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος κέρδισε το Ράλλυ Μόντε-Κάρλο το 2020, είχε ιδιαίτερη δυναμική στο πρωινό σκέλος του αγώνα σήμερα, Σάββατο, καθότι πέρασε τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) και τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) και κατάφερε να πάει πήγε από την 3η στην 1η θέση γενικής στην δεύτερη κιόλας Ειδική Διαδρομή της ημέρας.
Ο Neuville βρισκόταν στο ξεκίνημα του Σαββάτου 16,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans αλλά τελείωσε το πρωινό σκέλος πριν το μεσημεριανό σέρβις 5,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ουαλλό.
Ο Ogier από την άλλη παρέμεινε στην 3η θέση μέχρι και το μεσημεριανό σέρβις αλλά όλα άλλαξαν στο απογευματινό σκέλος όπου ξεκίνησε σταδιακά να αντεπιτίθεται διεκδικώντας τη 2η θέση γενικής μετά την πρώτη Ε.Δ. του δεύτερου σκέλους, και μετά την 1η στην αμέσως επόμενη, αφήνοντας τον Neuville 8 κλάσματα του δευτερολέπτου πίσω του.
Ο Neuville όμως δεν είχε σκοπό να αφήσει την ημέρα να τελειώσει με αυτόν τον τρόπο, και έτσι στην τελευταία Ε.Δ. του Σαββάτου, έκανε τον ταχύτερο χρόνο , πέρασε μπροστά, και άφησε τον Ogier και πάλι στη 2η θέση 3,3 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Evans παρέμεινε στην 3η, αλλά με μια διαφορά 34,9 δευτερολέπτων η οποία μάλλον δεν του επιτρέπει να κάνει κάποιο δυναμικό comeback αύριο, την τελευταία ημέρα αγώνα.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Ott Tanak (Hyundai) ο οποίος υπήρξε άτυχος για ακόμα μια φορά, αντιμετωπίζοντας προβλήματα στον κινητήρα στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. σήμερα. Παρόλο που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ε.Δ., την τελευταία του πρωινού, δεν κατάφερε να φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Στην αξιοπρεπέστατη 5η θέση παρέμεινε σταθερός καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) επιδεικνύοντας τόσο σύνεση όσο και συνέπεια.
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen (Huyndai i20), 1,5 λεπτό όμως πίσω από τον Fourmaux, καθότι στην 1η Ε.Δ. της ημέρας βγήκε εκτός δρόμου μετά από ένα γλίστρημα. Στο τέλος της Ε.Δ. είπε «είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ. Δεν έχουμε καθόλου αυτοπεποίθηση μετά από αυτό που συνέβη.» Στην 7η θέση βρίσκεται ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) και την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν τα πληρώματα του WRC2 Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), Pepe Lopez (Skoda Fabia RS Rally2) και Yohan Russel (Citroen C3 Rally2). Τέλος, ο Gregoire Munster (Ford Puma) τελείωσε την ημέρα στην 17η θέση γενικής, 33,3 λεπτά καθότι βγήκε εκτός δρόμου στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους.
Αύριο, Κυριακή, είναι η τελευταία μέρα του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο όπου απομένουν 3 Ε.Δ., συμπεριλαμβανομένου και της Power Stage στο θρυλικό La Bollène-Vésubie/ Col de Turini.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.