- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Ιαπωνίας: Ο Elfyn Evans κερδίζει το FORUM8 Rally Japan
H Toyota κάνει το 1-2-3 στην έδρα της
Ράλι Ιαπωνίας: Σύνοψη της τελευταίας μέρας του αγώνα
Ο Ουαλός Elfyn Evans (Toyota Yaris) πέτυχε την όγδοη νίκη στην καριέρα του τερματίζοντας 1 λεπτό και 17,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταυλό του, Sebastien Ogier (2ος) σε αυτόν τον τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, επιβεβαιώνοντας τη θέση του ως δεύτερος στην κατάταξη στο πρωτάθλημα οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA 2023 για τρίτη φορά.
Τρίτος στο Ράλι Ιαπωνίας τερμάτισε ο Kalle Rovanperä ολοκληρώνοντας τέλεια τον αγώνα αυτό και προσφέροντας στην ομάδα του, Toyota Gazoo Racing, το 1-2-3 στην έδρα της για πρώτη φορά. Να σημειωθεί ότι στον προηγούμενο αγώνα ο Rovanpera έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής για 2η συνεχή χρονιά και η Toyota κέρδισε την 3η διαδοχική νίκη της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
«Δεν ήταν εύκολο με τις συνθήκες που είχαμε αυτή την εβδομάδα, παρόλο που είχαμε ένα τεράστιο προβάδισμα ήδη μετά το βράδυ της Παρασκευής», είπε ο Evans. «Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην ομάδα, το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο και το 1-2-3 για την Toyota είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα.»
Ο Ogier, ο οποίος συμμετείχε σε συγκεκριμένους αγώνες το 2023, κατέστρεψε το σασί του Yaris του όταν έπεσε σε μια μπαριέρα το Σάββατο. Οι απαιτούμενες επισκευές ξεπέρασαν τον καθορισμένο χρόνο του σέρβις του, και έτσι του δόθηκε μια ποινή ενός λεπτού που ουσιαστικά τον εμπόδισε να έρθει κοντά στον Evans και να κυνηγήσει την πρώτη θέση. Τερμάτισε 28,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Rovanperä ενώ ο Esapekka Lappi (Hyundai i20), ο οποίο τερμάτισε στην 4η θέση γενικής, κατάφερε να κρατήσει τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) μακριά από το 1-2-3-4. Ο Katsuta τερμάτισε 5ος, 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi.
Ο Ott Tänak δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό με το Ford Puma του και η 6η θέση ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να πετύχει στον τελευταίο του αγώνα με την βρετανική ομάδα M-Sport Ford. To 2024 o Tanak θα επιστρέψει στην Hyundai Motorsport.
Ο πρωταθλητής του WRC2, Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2), πρόσθεσε άλλη μια νίκη στην κατηγορία του, και τερματίζοντας 7ος γενικής. Πίσω του ήταν οι Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2) και Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2).
Το WRC επιστρέφει το 2024 όταν το Rallye Monte-Carlo ανοίγει τη νέα σεζόν από τις 25 έως τις 28 Ιανουαρίου.
Νικητές
- Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), 2ος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 3ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris)
- Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2), 2ος ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2), 3ος ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2)
Βαθμολογίες
- Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (250), Elfyn Evans (216), Thierry Neuville (189), Ott Tanak (174), Sebastien Ogier (133), Esapekka Lappi (113), Takamoto Katsuta (101) Daniel Sordo (63), Teemu Suninen (42)
- Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (548), Hyundai Motorsport (432), M-Sport Ford (287)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.