- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans στην πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό
Αποδεκατισμένες οι ομάδες
WRC - Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans διατηρεί την πρώτη θέση μετά την τρίτη μέρα του αγώνα
Σήμερα, Σάββατο 5 Αυγούστου, ήταν μια ομολογουμένως παράξενη ημέρα στον κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στην 3η ημέρα αγώνα του Secto Rally Finland. Οκτώ Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) διεξήχθησαν με αποδεκατισμένες ομάδες και λίγα πληρώματα. Χωρίς την παρουσία των Ott Tanak (Ford Puma), Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), και Esapekka Lappi (Hyundai i20) που βγήκαν εκτός αγώνα χθες, και με τον Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) να τρέχει μεν αλλά να είναι ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού στην 58η και τελευταία θέση, ο αγώνας φαίνεται κατ’ ελάχιστον περίεργος.
Πέντε αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας WRC βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα γενικής, εκ των οποίων ο ένας είναι ο επικεφαλής ομάδας της Toyota Gazoo Racing, Jari-Mati Latvala (στην 5η θέση), και ο άλλος είναι ο Teemu Suninen (Hyundai i20) στην 4η θέση, ο οποίος μπήκε στην ομάδα εμβόλιμα μετά τον χαμό του Craig Breen.
Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέχουν ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 3η θέση σχεδόν ένα λεπτό και 28 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, ο Thierry Neuville (Hyundai i20) στη 2η με 32,1 δευτερόλεπτα από τον 1ο γενικής Elfyn Evans (Toyota Yaris).
O Evans έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε επτά από τις οκτώ Ε.Δ. του Σαββάτου και μετέτρεψε τα 6,9 δευτερόλεπτα διαφορά που είχε στην αρχή της ημέρας από τον Neuville σε 32,1. Οι βροχοπτώσεις νωρίς το πρωί ήταν υπέρ του Ουαλού και, ενώ ο Neuville πάλευε με τα ελαστικά του στις υγρές αυτές συνθήκες, ο Evans διέπρεψε. Επέδειξε επίσης καλές επιδόσεις στο απογευματινό σκέλος όπου το έδαφος είχε αρχίσει να στεγνώνει αλλά είχε ταυτόχρονα γίνει και πιο «βρώμικο».
Με τον Kalle Rovanperä να είναι εκτός λόγω του ατυχήματός του την Παρασκευή, η νίκη σε αυτόν τον ένατο γύρο του WRC είναι απαραίτητη για τον Evans - αυτή τη στιγμή είναι 2ος γενικής στο πρωτάθλημα οδηγών - για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για έναν τίτλο (για πολλοστή φορά). Ήταν ενθουσιασμένος με την απόδοσή του σε μια απαιτητική μέρα που συμπεριλάμβανε περισσότερο από τα μισά αγωνιστικά χιλιόμετρα του ράλλυ.
«Προφανώς είναι μια ωραία θέση να βρίσκεσαι, αλλά φυσικά υπάρχουν ακόμα και άλλες Ε.Δ. που έρχονται αύριο», είπε ο Evans. «Τώρα εστιάζουμε σε αυτό τώρα και θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε το ίδιο».
Παρόλο που ο Neuville δυσκολεύτηκε να φτιάξει το set-up του i20 του ώστε να ανταποκρίνεται σωστά στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, ο Βέλγος ήταν σταθερά πιο γρήγορος από τα υπόλοιπα πληρώματα.
Ο Oliver Solberg δεν έχει εγγραφεί για να κερδίσει πόντους στην κατηγορία WRC2 αυτή την εβδομάδα, αλλά ανέβηκε στην 6η θέση συνολικά σε ένα Fabia RS Rally2. Στην κατηγορία αυτή 1ος είναι ο Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally2), 2ος ο Adrien Fourmaux (Ford Fiesta Rally2), και 3ος ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.